Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گلودرد کودک ۹ماهه
سلام آقای دکتر کودکم ۹ ماه داره آبریزش بینی و گرفتگی صدا مثل خروسک داره آب که بهش میدم تو گلوش نگه میداره خس خس سینه رو داره امروز اینطوری شده نیازی هست که تو این شرایط بطور حضوری ببرمش پیش متخصص اطفال یا دارو و راه حل خونگی داره برای بهبودش؟ ممنون میشم سریعتر پاسخ بدید چون خیلی نگرانم گلوش عفونت کرده باشه
- در مورد نگه داری قطره
سلام آقای دکتر آیا قطره آد وقطره استامینوفن باید تو یخچال نگه داریم بعد از استفاده یا تو دمای اتاق
- راه نرفتن کودکم
سلام خسته نباشی من پسرم یک سالشه ولی هنوز نه دندون دراورده نه راه میره تازه دیواررومیگیره وایمیسه باید چیکارکنم
- حساسیت غذایی
- کم کاری تیرویید
سلام ممنون از اینکه به سوالاتم جواب میدید.من کم کاری تیروئید دارم. دخترم 4 ماهشه روز 5 تولد تیروئیدش 5 بودروز 11 دوباره از پاشنش خون گرفتن گفتن 3 ونرماله.ایا دوباره نیاز به آزمایش داره یا نه. سوال دیگم اینکه هنوز گردن نگرفته و دستاشو بیشتر وقتها مشت میکنه آیا مشکلی داره؟ ممنون
- شیردهی
سلام وقت بخیر پسر من تازه دیروز ۱ماهش شد پسرم شیر مادر میخورد ۱ هفته پیش موقع شیر خوردن هی سینه رو ول میکرد هی میگرفت بعد گریه میکرد از این سینه به اون سینه کردم خووب نشد، هرچقد موندم خووب نشد بعد فک کردم شیرم مغز نداره و سیرش نمیکنه حتما اینجوریه، تا با یه دکتر هم مشورت میکنی میگن مشکل کولیکه در حالی که اصلا کولیک نیست نمیدونم چرا اینطوری میکنه خلاصه گفتم شاید بگه گشنشه رفتیم شیر خشک گرفتیم بهش دادم خورد و خوابید دیگه توو روز بهش ندادم هرجور بود شیر خودمو توو روز خورد شب دوم که باز شیر خشک دادم بعدش لج کرد گریه میکرد اصلا نمیخوابید بعد تا اومدم از سینه شیر بدم آروم بشه ۱۰دقیقه خورد و خوابید … الان باز هم موقع شیر خوردن از سینه همونجوریه شیر مادر رو توو شیشه شیر میریزم میخوره خووبه شیر خشکم حتی میخواد بخوره زور نمیزنه نمیدونم مشکلش کجاست!؟
- سرفه نوزاد ۷ماهه
سلام آقای دکتر دخترم ۷ماه ونیم است چند روزه که سرفه خشک میکند تب نداره بنده سر خود بهش آموکسیسیلین میدم اشکالی نداره
- شيرنخًوردن
بإسلام دخترم شش ماهشه هر هفت ساعت شير ميخوره مخصوصًا تو خواب كه اصن اي نميزنه شيرخشكيه
- دل دردی
سلام دکتر نوزاد ۲۵روزه ای دارم که گاهی زیر سینه غر میزنه و شیرمیخوره بعد ول میکنه سرشو عقب میبره گریه میکنه ایا دل درد میشه؟ازکجابفهمم باید و چی بدم بهش؟
- آیا بی حسی که برای ختنه زده میشود روی مغز نوزاد تاثیر می گذارد؟
سلام خسته نباشید پسر من هفت ماهشه هنوز برای ختنه نبردیمش آیا آمپول بی حسی که برای ختنه زده می شود روی مغز نوزاد تاثیر می گذارد؟ممنونم
- درمورد سرماخوردگی نوزادان
دختر پانزده روزه ام سرماخورده و چشم سمت چپش عفونت کرده چیکار باید بکنم
- کمبود آهن 2
ممنون از پاسخ گویی شما. سوال اولمبا عرض سلام و خسته نباشین. پسر 6 ماهه من با وزن 7300 و وزن تولد 3050 دارای آهن 42 در آزمایش خون است. شیب نمودار رشدش کم شده. آیا دچار کم خونی است؟ سپاس.... پاسخ شما ( میزانmcv) متاسفانه mcv برابر 70 است... مشکل کم خونی وجود دارد؟ تا چه حد خطرناک است؟؟ آیا با خوردن قطره ویتان قابل درمان است؟؟
- سلام شربت پدی کولد واسه نوزاد سه ماهه ضرر دارد؟
- فاویسم
پماد کالاندولا برای نوزاد یک ماه فاویسم ضرر داره ؟آیا میشه استفاده کرد ؟؟
- قرص سرماخوردگی در شیردهی
ببخشید آقای دکتر دوباره مزاحم شدم. مصرف قرص سرماخوردگی هم در شیردهی مشکلی نداره؟ چون پسرم دوماهه که بود بهش استامینوفن دادم بعد از واکسن یکم زرد شد. یبارم خودم خوردم یکم زرد شد. الان سه ماهشه.
- مصرف شربت ستادین برای نوزادیکسال
مصرف شربت ستادین برای نوزاد یکسال هرچند ساعت وججوری بدم
- زردی نوزاد
نوزاده 4روزه بیلی روبین توتال12.7ودایرکت0.32است درمان خاصی نیاز هست؟ تو39هفته باوزن3.150گرم سزارین شده پسر با گروه خونی Aمنفی مادرoمنفی اشتها ودفع خوب است
- سلام نوزادم ۱۸ روزه هست شیر یا دارو بهش میدیم میچسبه حالت خفگی دست میده و تند تند نفس میکشه کمی هم بی حاله خواهش میکنم کمکم کنید مرسی
- نوزاد
سلام وزن دخترم بدو تولد ۳۵۰۰بود شش ماهگیش وزنش کردم۶۸۰۰قدشم۶۷شد.. گفتند خوب وزن نگرفته.. بش فرنی و لعاب برنج میدم شیر خودم میخوره.. بنظرتون وزنش کمه؟ چی بش بدم خوب وزن بگیره؟
- نگه داشتن مدفوع
سلام دخترم مدفوع خود را نگه میدارد یعنی اولش بشدت سنگ میباشد بعد نرم میشود حتی شیرش رو هم تعویض کردیم ولی فایده نداشت

