Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب نوزاد 8ماهه
سلام پسر من 7 ماهو یک هفته داره تب کرده قطره استامینوفن تلخ نمیخوره میشه یه قطره استامینوفن خوب معرفی کنید؟
- رفتن مو درچشم نوزاد
نوزاد من شش ماهش هست همیشه داخل چشمش مو هست . موهای خودش میرن داحل چشمش . میخواستم بدونم خطرماک نیست به چشمش آسیب نمی زنه؟ میشه راهنمایی کنید چگونه مو رو از چشمش در بیارم؟
- یبوست نوزاد۴۵ روزه
الان سه روزه نوزادم دفع نداشته درصورتی که خیلی زور میزنه و هروز روزی چنبار دفع شل داشته و براش شیاف گلیسیرین گذاشتم کار کرد اصلا سفت نبود ولی کامل مدفوع تخلیه نشده ،و انگار عادت کرده ب شیاف تا نزارم دفع نداره چکار کنم.در ضمن شیرخشک ببلاک کامفورت میخوره و گاهی بالا میاورد شربت دومتیدون هر ۸ س میدادم ۵ روز دادم خیلی خوب بود اصلا بالا نمیاورد ولی امروز دو نوبت ندادم بالا اورد بنظرتون چکار کنم
- سرفه خلت دار نوزاد ۵ ماهه
دخترم یک ماه داره سرفه میکنه ۳ بار دکتر بردم ولی خوب نشده انتی بیوتیک میدم بالا میاره باید چیکار کنم
- خاراندن پشت گردن
سلام دکتر دخترم یازده ماهه هست همش پشت سرشو میخاره و پست گردنشو طوری که بعداز خارش قرمز میشه به دکترش گفتم گفت بچه ها موقع دندون درآوردن گردن و قورت و دماغشونو میخارن تا الان هم ۸ تا دندون درآورده ابن خارش بخاطره چیه ممکنه حساسیت داسته باشه البته چند وقتیه دکترش تشخیص رفلاکس داده چون عوق میزد ممکنه بخاطر رفلاکس باشه ؟؟؟؟
- سرماخوردگی نوزاد سه ماهه
سلام بچم سه ماهشه سرماخورده بردم دکتر شربت آزیترومایسین وکتوتیفن داد دادم بهترنشد سرفه زیادمیکنه وبالامیاره ممنون میشم راهنماییم کنید
- جوش صورت نوزاد
سلام آقای دکترخسته نباشید من اون هفته پسرنوزاد18روزمواوردم پیشتون بخاطرجوشای صورتش وپماداتوپیکس دادین بهش اما هیچ تاثیری نداشت من پروتئین گاوی هم رعایت میکنم اما تاثیری نداره باید چیکار کنم خیلی نگرانم نکنه بمونه روصورتش؟
- بیقراری نوزادتغییررنگ مدفوع
سلام من نوزاد ۵ ماه وهفت روز دارم که دائم بی قرار هستش و چند وقتی هست در مدفوع دانه های ریز سفید دیده میشه علتش چی میتونه باشه دخترم هم شیر مادر و هم شیر خشک میخوره
- اسهال8 ماهه
سلام، پسرم بعد گذاشتن شیاف گلیسیرن اسهال شده...بعد هر شیر شکمش کار میکنه...طبیعی هست؟ خودش خوب میشه یا نه؟ممنون
- واکسن آنفولانزا
سلام ایا نوزاد یازده ماهه باید واکسن آنفولانزا بزنه
- تغذیه کودک رفلاکسی
سلام.دکتر دخترم ۷ماهشه و رفلاکس داشته.الان وزنش ۷کیلو هست.میگن وزنش کمه.چه غذاهایی بهش بدم که وزن بگیره.البته سوپ و فرنی و سیب زمینی آپز بهش میدم.
- سرماخوردگی نوزاد ۲ماهه
سلام دخترمن از چندروز پیش سرفه و خس خس سینه داره.گلوشم خلط داره.صداش هم عوض شده.دکتر سیفیکسیم ۱۰۰ و شربت پدی کاف و قطره بینی نوشت.بخار گرم هم براش گزاشتم چندروز.ولی هنوز خوب نشده چکارکنم..
- یبس
دخترم ۳ماه و۲۰روزه ۳هفتس هر۴روزیبارپیی میکنه بادردوبیقراری شبانمیخوابه زورزیاادمیزنه
- تغذیه
با عرض سلام و وقت بخیر. نوزاد بنده پس از تولد در زایشگاه فقط یکبار با شیشه شیر تغذیه شد و پستانک هم بهش دادم. از همان ابتدا به سختی سینه میگرفت. چه کاری باید انجام بدهم؟ آیا چون شیشه شیر و پستانک بهش دادم سینه نمیگیرد؟ الان شیر خودم رو میدوشم و با شیشه بهش میدم. اگر در روز یک وعده شیر خشک بهش بدم مشکلی ندارد؟
- سرفه
سلام آقای دکترپسرم سه ماهشه خیلی سرفه میکنه سینه شم خس خس میکنه
- تیروئید دخترم رو ۶/۴۴لازم به دارو هست یانه
- کودک ۵ ماهه دارم ۸ کیلو سرفه و تب شدید با گرفتگیه بینی داره دکتر سفکسیم ۱۰۰ داده ۱۲ ساعته پاسخ نمیده چند سی سی بدم ممنونم جواب بدید
نوزاد ۵ ماهه دارم با وزن ۸ کیلو سرفه تب شدید گرفتم به بینی داره شدیده چند سی سی سفکسیم ۱۰۰ بدم دکترش ۱۲ ساعته تجویز کرده یادش رفته بنویسه چند سی سی تا بعد عید نیست پاسخ نمیده با وزن ۵ کیلو ۱/۵ بهش میدادم یه بار دیگه تجویز کرده بود الان نمیدونم چقدر بدم ممنون میشم پاسخ بدید
- تعریق کف دست و پا نوزاد
با سلام من نوزاد ۳ ماهه دارم.چند روزه تعریق کف دست و پا داره.علتش چیه؟
- مصرف قرص در بارداری
سلام خسته نباشید ببخشید قرص های نورتریپتیلین ۱۰ و کلیدینیوم سی و پروپرانولول ۱۰ در حاملگی خطر ناکند من به خاطر معدم مجبورم بخورم میخواستم ببینم اگه یک بار باردار شم خیلی خطر دارن؟؟
- جوش آبکی
پماد کالاندولا بزنم اون جوش آبکی که قبلا رودستش پیدا شد پماد هیدروکورتیزون۱درصد زدم حوب شد تو این سه روز چیکار کنم بهتر شه که اگه بهتر نشد ببرمش دکتر کف پاش رو باصابون بشورم

