Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دوز مصرفی ازیترو ۲۰۰
پزشک برای پسر ۴/۵ ساله من با وزن ۱۷ کیلو دوز روزی ۷ سی سی رو تجویز کردن.ممکنه اشتباه باشه.تب انفلوانزا داشت
- کرونا
سلام چند شب پیش پسرم تب و اب ریزش داشت سه سالش نشده.. من آستامینوفن دادم خداروشکر خوب شد بعد من و همسرم ازش گرفتیم و تست دادیممثبت بود حالا چند شب گذشته امکان ابتلاع هست دوباره میشه بگیره ما باید چیکار کنیم ممنون
- شربت ایمونیس…
سلام آقای دکتر عزیز پسرم بیمارشمایت ۵.۵ سالشه . از اول پاییز هروز یه قاشق مربا خوری شربت ایمونیس میدم میخوام بدونم تا پایان زمستان بدم یا وقفه یکماهه بندازم دوباره شروع کنم ؟
- باقیمانده انتی بیوتیک
سلام، دخترم ۷ ساله هست با وزن تقرببا ۱۹، دکتر برای سرفه های شدید و بی وقفه ش ازیترو ۲۰۰ نوشت بمدت ۵ روز، روز اول ۵ سی سی و چار روز بعد ۳ سی سی، دیروز روز اخر مصرف دارو بود ولی نصف دارو باقیمانده!!!طبیعیه یا حتما تا اخر دارو باید مصرف بشه؟؟؟؟؟
- ازیترومایسین
سلام پسرم دوسالشه دوروزه سرماخورده و تبش هی قطع و وصل میشه بینیش هم مخاط زیاد داره شربت ایبومروفن و سیتریزین بهش میدم . میتونم ازیترومایسین ۲۰۰ هم بدم؟ واینکه روز اول ۵ سی سی مابقی ۲.۵ سی سی؟
- سلام.آیامصرف شربت کوآموکسی کلاوبرای کودک۸ساله مبتلابه فاویسم ضرردارد یاخیر.باسپاس
- مکمل تقویتی
سلام برای بچه 7 ساله قطره سیلیس مفیده ضرری نداره؟
- قفسه سینه
قفسه سینه سمت چپ دختر هجده ماهه ام برجستگی داره خیلی استرس دارم چیکار کنم
- شربت سیتریزین
سلام پسرم ۵سالشه سرما خورده و ابریزش بینی داشت من بهس یه فاشق غذاخوری سیتریزین دادم پدرش هم نمیدونست که من دادم اونم نیم ساعت بعد من یه قاشق غذاخوری داده دوباره الان نگرانم توروخدا جواب بدین
- تشکر
با سلام و وقت بخیر میخواستم بابت پاسخگویی سریع و صحیحتون ازتون تشکر کنم همیشه در اسرع وقت و باحوصله پاسخگو بودید اجرتون با خدا
- تکرار ادرار
هر۵دقیقه میره دستشویی رنگ ادرار سفید یکم زرد رنگ معمولی داره مقدارش کم
- چیکارکنم
دخترم دوسالشه و ۱۱کیلوعه باعلائمی ک ذکرکردم استفراغ ومخاط بینی چ مقدارآزیروسین۲۰۰بدمش
- بیماری سرگاخوردگی واسهال
دکتر به دخترم که ۳۲ کیلو هست سفکسیم ۱۰۰ داده هردوازده ساعتدوزش رو تعیین نکرده
- قطره
سلام دختر من شیر خودم میخوره قطره مولتی ویتامین نمیخوره میشه ا د بدم مشکلی نیست یک سال وچهار ماه داره در ضمن وزنش هم کمه الان نه کیلو تولد سه کیلو
- زردی کف پا و سفیدی زیاد چشم.
پسرم ۷سالشه.و سفید چشم بیش از حد داره .کف پاش هم زرده همیش
- سرماخوردن.
سلام و وقت بخیر آقای دکتر عزیز بزرگسالان شروع سرماخوردگیه و کمی سوزش گلو و آبریزش بینی دارم چه دارویی بخورم بهتره میشه لطفا راهنمایی کنید
- اسهال
سلام درمورد اسهال فرمودین بهاین وبسایت برین..کدوم وبسایت آدرس میزارین لطفا
- دوز مصرف سیفیکسیم برای کودک ۶ ساله
پسرم ۶سالش هس ودکتر شربت سیفیکسیم ۱۰۰تجویز کرده روزی دو بار میخاستم ببینم هربار چند سی سی بهش بدم
- درمورد تغذیه کودک
سلام خسته نباشی.من ی دختر 3سال و نیمه دارم وزنی که به دنیا آمد خوب بود 3 کیلو 200 بود اما از اون موقع به بعد خیلی کم وزن میگرفت نسبت به بچه های دیگه ریزتر بود اما وزن اضافه میکرد.ولی مدت خیلی زیادیه از 2سالگی تا الان غذا خوردنش خیلی بد شده الان 12 کیلو و 200 تا حالا کلی چکاب بردمش کلی دکتر خوب بردمش کلی داروهای زیادی مصرف کرده اما فایده نداره اصلا وزن نمیگیره مشکلش فقط کمی خونی خیلی کم داره و ویتامین دی بدنش کمه به نظرتون راه جدیدی هست که من امتحان نکرده باشم
- آلرژی
با سلام میخواستم سوال کنم برای آلرژی جز شربت کتوتفین وسالباتامول دارو دیگه ای هست آخه من این دارو هارو به دخترم دادم ولی خوب نشده چه دارویی میتونم جایگزین کنم دخترم 2ساله نیم داره

