Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب کودک
سلام آقای دکتر دخترم دو سال و پنج ماهشه سه روزه هی بدنش گرم میشه تا ۳۷/۸با تب سنج دیجیتال میرسه بی حال هستش و کم اشتها دکتر بردم بهش آمپول زد بیمار شما هستش بخاطر کار همسرم نتونستم تا رشت بیارمش امروز مجدد بدنش گرم میشه دیروز ۳۸/۴بود ک بردمش دکتر صلاح میبینید چ دارویی بدم سلین بخشی زاده
- اسهال طولانی
دخترم سه ماهه اسهاله همه جور ازمایش دادیم..عفونت داشت روده هاش که برطرف شد..هنوزم اسهاله ..مدفوعش زرد رنگ و داخلش مایع بی رنگ و لزج حالت لخته وجود داره..خیلی عذاب کشیدیم از این بیماریش..لطفا راهنمایی کنید..ممنون
- کرانچی تند
سلام.وقت خوش پسرم ۹ سال داره.کرانچی تند خییلی دوست داره .آیا خوردن یه بسته کامل مانعی برایش نداره .ممنون
- تب و اسهال کودک ۱۴ماهه
- وزن گیری
باسلام دخترمن الان دوماهشه هم شیرخودم رامیخوردهم شیرخشک الان برای واکسن که بردم وزنش 4900بودیک ماهگی هم 4300بودگفتن خوب وزن نگرفته وازخط منحنی پایین آمده قدش هم همینطورشیرخشک نان میخوره به نظرشماوزنش خوبه شیرش وعوض کنم بعدکم خواب هم هست میشه وزن نگرفتن ازخوابش باشه ممنون
- سویق
سلام به بچه 10ماه میشه سویق کودک داد؟ سه شیره چطور؟
- خلط زرد از دماغ
سلام اقا دکتر بچه من ۲ماه است سرما خورده وشب سرفه میکنه واز دماغ خلط زرد خارج شد
- تب نوزاد
بچم دو ماهشه ی هفته بعد واکسن دو ماهگیش که ی شب برا واکسن تب کرد الان باز دوباره تب کرده
- اسهال نوزاد یک ماهه
نوزاد یک ماهه من تقریبا ده روزه اسهال شده قطره پدی لاکت و نئو زینک دکتر براش نوشته اما خوب نشده تغذیه هم از شیر خشک نان و هم شیر مادر هست ...چندین بار متخصص اطفال مراجعه کردیم اما متاسفانه نوزادم اصلا خوب نشده و روز ب روز اسهالش بدتر تقریبا در طول روز ۱۰ تا ۱۵ بار مدفوع آبکی داره
- سلام دادن اب انبه به نوزاد هفت ماهه منع دارد وچه اب میوه هایی می توان داد بتتشکر
- سرماخوردگی و سرفه خلط دار
سلام وقت بخیر پسرم سه ونیم سالش سرفه خلط داره شربت ازیترومایسین چند ساعت یکبار چند سی سی بدم بهش ممنون میشم جواب بدین؟
- سلام اقای دکتر پسرم ۹ ماه و ۲۰ روزش هست حدود دو سه روز غذا را در دهانش نگه میدارد ایا این به خاطر در اوردن دندان هست؟
- شربت و مولتی ویتامین
سلام خسته نباشید من یک پسر ۲ ساله دارم که خوابه خیلی بدی داره و به علت بی خوابی کل روز رو بد اخلاقی میکنه بردمش دکتر براش شربت سیموسد گیاهی گرفتن میخواستم از آقای دکتر با تجربه شما بپرسم که ضرری برای حال و آینده بچم نداشته باشه این شربت
- سلام وقت بخیر من دخترم یکسال ودوماهشه شربت ستادین دی سی میتونم بهش بدم
- عفونت کودک ۹ماهه
با سلام کودک من ۹ماهه کرونا گرفته عطسه ،سرفه خلددار و آبریزش بینی قلیزداره دکتر عمومی آموکسی سیلین داده کافیست یا ن ببرم پیش دکتر اطفال
- قرص جوشان ویتامین سی برای فاویسم
سلام . آیا کودکی که فاویسم دارد می تواند از قرص جوشان ویتامین سی 1000 استفاده کند؟
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر ببخشید به شیرخوار ی که ۷ماهو ۲۵روزه اس میشه موز داد؟؟؟؟
- زردی بزرگسال
سلام اقای دکتر من برای نوزادم از شما سوال میکنم و یهپنیا تشکر بابت حوابهاتون. الانمشکلی برای خودمپیش اومده اگه امکانش براتون هست جواب بدین خیلی ممنون میشم. من چهارشنبه عصر سونو شدمومشخص شد سنگ کیسه صفرا دارم . صحبت با پزشک معالج موند برا شنبه. از امروز که پنجشنبه هست یهو چشمای من زرد شده و رنگ پوستم هم زرد شده ادار هم نارنجی شده. آیا تا شنبه میتونم صبر کنم یا این حد از زردی خطرناکه و باید اورژانسی مراجعه کنم؟
- انتی بیوتیک
سلام جناب دکتر بنده تهران هستم و فرزندم بیست ماهس و هفته پیش سه روز تب کرد همراه با سرفه های شدید، به دکتر مراجعه کردم شربت ازیترومایسین تجویز کردن و دادم و سرفه هاش کمترشد، حالا دیشب مجدد سرفه های پی در پی داره و از صبح تب کرده، دکتر مراجعه کردم شربت سفیکسیم داد، میخواستم نظر شمارو بدونم با توجه به اینکه هفته گذشته شربت ازیترومایسین انتی بیوتیک استفاده کرده، براش ضرری نداره این هفته دوباره انتی بیوتیک سفیکسیم مصرف کنه؟ شما چی صلاح میدونید؟ متشکرم
- سرماخوردگی کودکان
سلام برای بچه دو ساله میشه شربتستادین دی سی استفاده کرد و اگه نه ،درصورت استفاده چکار باید کرد؟

