Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام شربت آزیترو مایسن برای ۸ سال وزن ۲۲ کیلو چه مقدار باید مصرف بشه ؟ روز اول و روز های بعد
- حرف نزدن کودک
سلام وقت بخیر. پسر شیش ساله دارم. تو خونه با ما با خاله و عمه و مامان بزرگ و بابابزرگ مادری قشنگ صحبت میکنه با بابابزرگ پدریش حرف نمیزنه. با دختر خاله مادرش هم قشنگ صحبت میکنه اما با بقیه نه. سلام و خداحافظ هم هیچوقت نمیکه تو پیش دبستانی هم جواب مربی رو نمیده و با اشاره باهاشون حرف میزنه فقط و با دوستاش هم تو گوششون حرف میزنه که مربی نشنوه. این لالی انتخابی هست؟ کدوم روانشناس یا پزشک ببرم میشه معرفی کنید؟
- میکس کردن غذا
سلام آقای دکتر،دخترم نزدیک یکسالشه من سوپش را با گوشت کوب دستی له میکنم آیا ایرادی داره یا اینکه باید با غذاساز کاملا صاف شود؟
- تغییر رنگ پوست
سلام دگتر جان سه بار ازتون سوال کردم ممنون میشم جوابم رو بدی لطفا خیلی نگرانم پسرم بیست ماهشه چند ماه پیش تب کرد بعد کل بدنش قرمز شد بعد چند وقت سفید شده مثل لکه خیلی نگرانم مریضی پیسی نباشه راه درمانش چیه اصلا این چه مریصیه خوب میشه بنظرتون لطفا جوابم رو بدید ممنونم
- فاویسم
فکسوفنادین و مونته لوکاست برای فاویسم مضر است؟
- مقدار استفاده شربت سفیکسیم
دخترم ۳ سال و ۸ ماه دارو با وزن ۱۷ کیلو شربت سفکسیم هر چند ساعت و چند سی سی بخورد ؟ و چون تبش،قطع نمیشه تداخلی با پروفنی که میخوره نداره ؟
- سلام آقای دکتر پسرم الان ۴سال و۴ماهش از پنج شش ماهگی یبوست دارد چون. بار به پزشک مراجعه کردم بهم داروهای ملین یا شیاف دادن میخواستم شما منو راهنمایی کنید چه آزمایشی نیاز هست که انجام بشه و اینکه علت یبوست چیه
- نخوردن آب
سلام آقای دکتر دخترم یکسالشه شیرمادر میخوره خیلی خیلی کم آب میخوره به همین دلیل یبوست میشه باکلی زور زدن شکمش کارمیکنه ومدفوع خشک داره چه راهی داره که بتونم آب بیشتری بهش بدم ؟ممنون
- گرفتگی بینی
سلام اقای دکتر پسرم ۲ سالشه گرفتگی بینی وعطسه میکنه ایا میتوانم قرص ایروکاست بهش بدم قبلا این قرص را به خاطره خس خس سینه خورده بود براش مشکلی پیش نمیاد
- فرنی موز
سلام آقای دکتر برای بچه ۶ماهه میتونم جای شکر موز بریزم توی حریره بادوم؟
- تب
سلام اقای دکتر دخترم ۱۵ ماهشه تب داره شیاف استا هم زدم پایین نیومد ایا میتونم شیاف دیکلوفناک بزنم تبش ۳۸ هستش؟؟
- سرماخوردگی کودک دو سال و هشت ماهه
با سلام دو روزه دخترم سرفه خلط دار و ابریزش بینی داره و خیلی بی حاله سرماخوردگی کودکان بهش میدم با سفکسیم کافیه براش؟ چه داروهایی تجویز میکنید
- کوتاهی قد کودک دوساله
- پوستی
سلام و خسته نباشید . اطراف آلت تناسلی دختر ۷ ساله ام ( اطراف ناف و ران )جوشهایی ظاهر شده مثل گزیدگی پشه که اولش خارش هم دارند و کمی سر سفید و بعد خشک میشوند و از بین میروند اما یکی دیگه ظاهر میشه . میخواستم مرا راهنمایی کنید .با تشکر
- وقتی که راه می رود زمین می خورد
برادر من 1 ساله ش است نمی تواند تعا دلش را حفظ کند
- تغذیه
سلام آقای دکتر آیا سویق های که تبلیغ میشن برای رشد کودک افزایش قد و وزن و هوش و.... آیا واقعا موثر هستن موادی با ترکیب طبیعی هستن و میتوان از آنها استفاده کرد و عوارض ندارن
- مولتی ویتامین کودکان
سلام وقتتون بخیر ،برای تقویت سیستم ایمنی کودک ۵ ساله (پسر) که کم خونی مینور داره،ولی قد و وزنش نرمال هست چی پیشنهاد میدید و به چه مقدار؟ که کمتر دچار سرماخوردگی بشه.
- آمپول بتامتازون
سلام دخترم یک ماه نیم مریضه دوسه روز خوب میشه بعد دوباره سفره داره الان بعد این مدت وداروهایی که مصرف میکنه بازم سرفه داره دکتر براش اسپری سالبوتامول،اسپری fluticort_plusاستفاده میکنه وشربت پکتوگل وقرص سیتریزین شبی ۱عدد هشت ساله است چیکار کنم آمپول بتامتازون تزریق کنه خوبه یا نه دکتر میگه آلرژی داره
- با سلام من ی پسره چهار سال و نیمه دارم حدود چهار روزه اسهال همراه با دل پیچه داره نه تب داره نه تهوع البته اول یبوست داشت ی دکتر شربت لاکتوز ماین بهش داد اولش خوب بود بد چند روز شروع کرد به اسهال بردم دکتر شربت شد اسهال سرم با شربت زینگ وآزیتروما یسین بهش داد خوب شد دو روز دوباره میره دستشویی حالت شله مدفوعش زرد رنگ دل پیچه هم میگیرش ازتون ممنون میشم راهنماییم کنید وی بهش بدم.
- قدو. وزن
سلام خسته نباشید دخترم 8سالشه قدو وزمش کمه زیر 20کیلو قد 110اشتها نداره، خوبم نمیخوابه چیکار بابد بکنم خبلی استرس دارم بخاطرش لطفا راهنماییم کنید چ دارویی بدم تپل بشه

