Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آلرژی به پروتئین گاوی
سلام دختر هفت ماهه ام چند بار در مدفوعش رگه های خون بوده بردمش دکتر گفته به پروتین گاوی حساسیت داره رژیم گرفتم اما هنوز هم بعضی مواقع بازم رگه های خون توش بوده .به غیر از پروتین گاوی چه چیزی باعث ایجاد رگه های خون می شود آزمایش مدفوعشم نرمال بوده
- قرص نکسیوم یک چهارم
دخترم دوماهشه و رفلاکس داره دکتر براش قرص نکسیوم یک چهارم براش تجویز کرده حس میکنم داره لاغرتر میشه وزن تولد دخترم 3400 الان 4300
- فعالیت زیاد نوزاد
سلام ،وقتتون بخیر نوزاد دختر 9 ماهه دارم که وزنش 8 کیلو و قدش 70 هست . همه غذا ها رو کامل نمیخوره ، کم غذا می خوره ولی شیرخشک رو نسبت به غذا بهتر میخوره . در طول روز 3 یا 4 ساعت و در شب هم 9 ساعت میخوابه جدیدا در طول شب و خوابیدن خیلی تکون میخوره و گریه میکنه خیلی تحرک و فعالیت داره به صورتی که تا از خواب بیدار میشه شروع می کنه اینور اونور رفتن تو خونه و اصلا توی بغل و یک جا چند دقیقه نمیشینه ، میخواستم بدونه طبیعی هست اینقدر فعالیت؟
- عملکرد شکم نوزاد
سلام آقای دکتر وقت بخیر بچه من ۱۲روزه به دنیا اومده تا دیروز مدفوع نکرده بود چند روزی هم هست بستریش کردن سونوگرافی و رادیوگرافی کردن میگن روده هاش انسداد نداره دیروز یه ذره قنداق دادن بهش یه ذره مدفوع کرده بود از دیروز دیگه شکمش عملکردی نداشته شکمش هم باد کرده مشکلش چی میتونه باشه میتونین راهنماییم کنین ممنون میشم
- دورسر
سلام.دختر من ۷ماهش تموم و دورسرش۴۱هست بهداشت گفته دورسرش کمه ولی ملاجش باز هست. آیا نگران کننده هست؟
- دولیکوسفالی
با سلام. اقای دکتر شکل سر نوزادم دولیکوسفالیه. آیا با رشد نوزاد فرم سر نرمال میشه؟
- سرفه نوزاد
سلام پسرم 20 روزه از داداشش سرما خوردگی گرفته سرفه های خشک میکنه و بینیش بسته
- باد گلو سمت چپ
سلام بچه من دوازده روزشه احساس میکنم زیر صورت چپش در گلو باد کرده نگران شدم گفتم ببینم دلیلش چیه
- بی قراری وبی خوابی نوزاد
نوزاد ما دختر 45روزه خیلی گریه میکنه روزها خیلی کم میخوابه دستاشو مشت میکنه و از درد به خودش میپیچه شیر مادر تغذیه میکنه روزی دو وعده هم شیر خشک
- شربت سفکسیم ۱۰۰ برای نوزادشش ماهه چه مقداراست؟
- سنگ کلیه نوزاد
سلام ببخشید دخترم تو سه ماهگی سونو داد در کلیه چپ ناحیه اکوژن به دیامتر ۴میلیمتر و۳میلیمتر دیده شده و در پنج و یازده روزش باز سونو داده که در کلیه چپ ضایعه اکوژن به دیامتر 4-2میلیمتر دیده شده و کلیه راست دو ضایعه اکوژن به دیامتر ۲و۱ میلیمتر ک مطرح کننده میکرولیتیاز دیده میشه .راه حل چیه ؟
- شربت ستادین جی
سلام من دو روزه به دخترم که 2 ماهه هس در حد ۰/۲۵ میلی ازشربت ستادین جی میدم هر ۱۲ ساعت سینش خر خر میکنه و سرفه میکنه آیا ضرر داره یا نه بااین دارو خوب میشه داروخانه داده
- استفراغ پنیری
سلام خسته نباشیدعلت استفراغ پنیری چیست نوزادمن الان دوماه 17روزشه چندروزی هست بعضی وقت هاخیلی کم استفراغ پنیری داردهم شیرخشک میخوره هم شیرخودم
- ببلاك
بإسلام.دخترم شيرخشك ببلاك آي آر ميخوره وارد هفت ماهگي شده چه شماره اي بايد بخوره؟ ببلاك شماره چند؟
- جوش زدن سینه کودک
سلام من دوتا دختر دوقلو دارم که زیر چشم یکیشون جوش سفید زد و از بین رفت ولی اون یکی قل روی سینش زده از بین نرفته آیا خطرناکه
- رگه های سیاه در مدفوع نوزاد
سلام آقای دکتر خسته نباشید. نوزادم دچار آلرژی شده بود که الان فقط شیر خشک ببلاک HA بهش میدم جز اون هیچ غذای کمکی یا قطره آهن استفاده نمیکنه اما امروز داخل مدفوعش رگه های سیاه بود. آیا داخل شیر خشک مکمل آهن هست که باعث این رگه ها شده؟ یا ممکنه دلیل آلرژی باشه؟
- آب میوه
َسلام دکترمیشه به نوزاد5ماهه آب سیب یاهویج بدیم پوره سیب هم همینطور
- ریفلاکس
سلام خسته نباشید دخترم شیر بالا میاورد رفتم دکتر بهش شیر خشک ببلاک AR داد و شربت امپرازول الان ریفلاکسش بهتره ولی با هر بار خوردن شیر بعدش مدفوع ميکنه تقریبا روزی ۶ بار این عادیه؟
- زردی
سلام برای زردی نوزاد سه روزه چی خوبه
- شیر نخوردن نوزاد پنج ماهه
سلام پسرم پنج ماهشه سرماخوردگی اسهال و استفراغ شدید بوده پنی سلین زدیم بهش دوباره و شربت سرماخوردگی و ... اسهال و استفراغش که خوب شده ولی هیچی الان نمیخوره ن شیرخشک قنداب هیچی نمیخوره و گریه میکنه چیکار کنم آقای دکتر؟؟؟

