Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب
سلام دکترخسته نباشیدپسرم ۳سالو۵ماهشه ودوروزپیش عصرتب کرددستوپاش یخ وسروشکمش داغ شربت دادم وپاشویه بهترشدو۶ساعت یکبارتب کردوهمش انگارکه میخوادبالابیاره وبه سختی تبشم پایین میومدوشکمش یه ذره کارمیکردخیلی بوی بدی میده ووقتی که غذامیخوره زودترتب میکنه ودیشب تبش تاامروزعصرقطع شدولی دوباره دوباربه فاصله ۴ساعت تب کردداروخانه شربت آموکسی سیلین ۲۵۰داد۸ساعت یبارباشربت پرفن توروخدادکترراهنماییم کنیدچیکارکنم بخداشرایط دکتررفتن ندارم خداخیرتون بده شربت آموکسی سیلین بهش بدم یاقطع کنم؟
- سلام آقای دکتر پسرم ۱۰ماهشه شربت پدی کلد بدم خوبه
- دل درد کودکان
گریه شدید وزور زدن پیچ دادن خود
- سلام دکتر نوه من ازجمعه شروع کرده بیتابی میکنه دیشب بردند دکتر گفته گوشش وگلوش متورمه اموکسیسیلین داده اکثرا خوابه ایاطبیعیه ممنون
- دندان درآوردن کودک و سرفه
سلام من پسرم یک ساله هفت ماهشه دارد دندان در میاره سرفه های چرکی میکنه چیکار کنم
- دکتر برای دختر۴ساله ام شربت سفیکسیم تجویز کرد.۱۵کیلواست.چقدربایدبدهم؟وچندساعت یکبار؟
- سرفه
سلام دخترم ۳ماهشه سرماخوردگی ویروسی گرفته سینش خس خس داره و سرفه های خشک میکنه چه دارویی بهش بدم خوبه
- در مورد عفونت چشم کودک
پسرم ۶سالشه چشمش عفونت کرده قطره باکتی مایدروچقدبدم بهش.لطفا راهنماییم کنید
- کرونا
وقت بخیر اقای دکتر پسر من دو سال و نیمشه با وزن ۱۳ کیلو و فاویسمی هستش خیلی رود به زود مریض میشه ماهی دو الی سه بار شربت مولتی ویتامین سانستول و زینک میدم لطفا شربت دیگه ای برای تقویت سیستم ایمنی بدنش بهم معرفی میکنید و اینکه چقدر بدم؟
- سفکسیم
برای اسهال میشه سفکسیم ۱۰۰ داد
- زردی
سلام.ببخشید من چند وقت پیش مزاحم شدم در مورد زرد بودن رنگ پسرم که الان ۵ سال داره. رنگ ته پاش و رنگ نوک انگشتان و رنگ نوک بینیش و گوشه های لبش به زردی میزنه.دکتر گفتن ازمایش خون بدیم. دادیم ولی مشکلی نداشت. میخواستم ببینم چه کار کنیم.؟
- پرسش
سلامپسرم ۱۶ماهه هستش شیرخشک پپتی جونیورمیدم بهش دیگه نیست به پروتیین هم حساسیت داره اگزمامیزنه جاش چه شیرخشکی بدم
- سرفه
پسرم هفت ماهه ازدوروز قببل عطسه ابریرش بینی داشت امروز سرفه هم اصافه شده چی بدم آقای دکتتر تب نداره
- سرفه طولانی
سلام پسرم ۵سالشه ونزدیک یه ماهه فقط سرفه وخس خس سینه داره باآبریزش بردم مشهددکترگفت آسم داره براش اسپری دادولی بهترنشده خیلی سرفه میکنه بچه دوساله هم دارم اون فقط سرفه پراکنده خشک داره میشه راهنماییم کنید
- آزمایش خون
ptt خون دخترم بالاست. باید چیکار کنم. ممنون
- ایمنی کودک
با سلام خسته نباشید من دخترم ۲۳ ماهش هست تب سرفه داره میشه برا تقویت ایمنی بدنش الان که مریض هست شربت باریچ تقویت ایمنی بهش بدم بخوره ؟؟؟ تب سرفه داره مولتی و اهن ندم؟؟؟
- تخم مرغ
سلام اقای دکتر ببخشید ک وقتتون رو میگیرم تخم مرغ باعث میشه بچه دیرتر حرف بزنه؟
- یبوست طولانی کودک یکساله
با سلام پسرم یکسالشه چند ماه است یبوست داره میخواستم بدونم باید چه دارویی بهش بدم
- علت زردی کف پای بچه از چیست
- ریزش مو
با سلام .پسر ۷ و نیم ساله من ریزش موی شدید دارد قرص بیوتین ۵ ایرانی میخورد، الان قرص بیوتین ۸۰۰ میکرو گرم پدرش خریده .وزن پسرم ۵۰ کیلو است .تمام قرص را مصرف کند یا نصف قرص را؟ با تشکر

