Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- علت خون دراستفراغ کودک ۱ساله
- شربت آزیترومایسین 200،برای کودک 6ساله 24کیلو چند سی سی چند ساعت یک بار هستش
شربت آزیترمایسین 200,برای کودک 6ساله و 24کیلو چند سی سیو چند ساعت یک بار می توان داد ؟
- ویتاگلوبین
باسلام.پسرم ۲۷ ماهه تحت نظر شما هست.از دوسالگی قطره اهن رو براش قطع کردین با توجه به قد ۸۶ و وزن ۱۲ کیلو و اینکه چند ماهه که در همین وزن هست خواستم بدونم مکمل نباید مصرف کنه؟و اینکه شربت ویتاگلوبین هم باعث یبوست میشه؟
- ادرار
سلام آقای دکترخسته نباسید.دخترم 19ماهشه وزن11کیلوهستش.صبح که ازخواب بیدارشدگریه میکرد..زیرشکمش دردمیکردنتونست ادرارکنه کمی بغلش کردیم بعدازچنددقیقه کم کم ادرارکرده میخواستم بدونم مشکلی داره .ممنونم
- مقدارمصرف
به پسر سه سالم میتونم شربت ستادین دی بدم ...مقدار و ساعت مصرف رو لطفا بفرمایید باتشکر
- میشه شربت هیدروکسی زین و با شیرخشک قاطی کرد و به بچه دوساله داد؟
- خون در مدفوع کودک
سلام خسته نباشید. بچه من ۵ سالشه صبح کمی دل درد داشت رفت دستشویی فکر کردم اسهال داره ولی وقتی برای بار دوم رفت دستشویی اول به شکل اسهال آبکی قرمز صورتی بود ولی بعد مدفوعش به صورت عادی بود. در واقع چند بار به صورت اسهال قهوه ای تا صورتی روشن دستشویی کرد و بعد به صورت عادی. می خواستم بدون اگه خون بوده چرا همراه مدفوع نبوده و اول جدا بوده
- بیماری پادرد کودک چهار ساله
سلام کودک من باقلا ای پیش از بستری شدن در بیمارستان پادرد داشت الان هم بعداز یک ماه پادرد ش بیشتر شده ایا ربطی به بیماری باقلا دارد ؟
- دیفن هیدرامین کامپاند
ببخشید آقای دکتر سوال دیگه هم داشتم برای کودک ۱۰ ساله همراه سفکسیم میتوان از شربت دیفن هیرامین کامپاند استفاده کرد ؟ فقط گلودرد داره نه تب نه آبریزش بینی
- مولتی ویتامین
عرض سلام دختر بنده 22 ماهه می باشد مصرف قطره آهن و شربت مولتی ویتامین تا چه سنی باید ادمه داشته باشد؟ با تشکر
- قورت دادن هسته هلو
پسرم ۶سالشه هسته هلو قورت داده بزرگ بودش چیکار کنم
- رفلاکس
سلام .پسر ۲سال و یکماهه ای دارم که چون دوقلو بدنیا اومدن کم وزن و باقد۴۴ سانت بدنیا اومدتا ۳ماهگی بدلیل رفلاکس شدیدزانتاک مصرف کرداما دکترش دارو رو قطع کردو پسرم در۴ماهگی سینه رو پس زدو در یکسالگی شیشه رو پس زد از ۱۰ماهگی باعوض کردن دکترش براش نکسیوم وزانتاک شروع کردیم و تادوسال ادامه دادیم الان فقط نکسیوم میدیم و هنوز هم گاهی استفراغ داره و اشتها اصلا نداره بیشتر در خواب با سرنگ تغذیه میشه طی روز حتما باید راسیپ بخوره تاشاید دوقاشق غذا بخورهوانواع مولتی خارجی و دست ساز ونوترینی درینک و ...هم بهش دادم درحال حاضر ۱۲ کیلو وزنش و قدش ۸۵سانتیمترهست ولی قل دیکه یعنی دخترم ۹۱سانت هستش برای قدش نگرانم و اینکه چرا اشتها نداره و همه غذارو تف میکنه و اینکه قرص آرژنین رو چه مقدارباید داد؟؟؟؟
- طریقه مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰
باسلام دکتربه دخترم شربت سفکسیم داده و روشربت نوشته هر۱۲ساعت یه قاشق دخترم ۵سالشه و ۱۶.۵کیلو هس
- شیر
سلام.آقای دکتر پسرم ۴ماهه دیگه دوسالش میشه میخوام ازشیربگیرمش ولی انگاروابسته ترشده به سینه..هرجوریم میخوام هواسشوپرت کنم دادمیزنه میگه نه نه .راهکارمیدین بهم ممنون
- جوش های سفید ریز
ایا جوش های سفید ریز اطراف مقعد کودک۱ ساله مربوط به غذل هست
- کرونای کودک یکساله
سلام دکتر عزیز. دخترم یک سال و یک ماهه هست. سه روز پیش مراسم بودیم که بعد از اون چند نفر کودک و از جمله دختر خودم تب کردن و سینوسی بالا پایین میره. کمی سرفه هم داره و صداش یکم گرفته. شربت پدیزان و سیتروزین از سرماخوردگی قبلیش دارم شما چه دستوری میدین
- اسهال واستفراغ کودکان
سلام الان هفت روزه که پسرم اسهال استفراغ داره بریدیمش دکتر امپول استفراغ داد شربت دل درد با استفراغ هم داد دوروز بهتر شده بود غذا هم میخورد ولی دوباره روز بعدش بعد صبحونه که خورد بالا اورد دوباره کم اشتها شد امروزم همش گریه میکنه میگه دلم بمال درد میکنه
- با عرض سلام برای بچه ۸ ماههکه شیر خشک اپتامیل جنیور میدادیم الان که شیر خشک که امتیل جنیور نیس چه شیر خشکی بدیم
- علت سفیدی زبان
با سلام دوروز است که لکه های کوچک سفید روی زبان کودک ۴ساله ام زده علتش چیست ؟تشکر
- سلام. برای عفونت گوش کودک چندروزبایدسفکسیم100هردوازده ساعت استفادهبشود
سلام. برای عفونت گوش فرزندم چند روز بایدسفکسیم100هر12ساعت بدهم

