Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خسته نباشید
سلام اقای دکتر خداقوت الهی خدا خیرتون بده الهی ک عمرتون با عزت و طولانی باشه.هر چی دعا کنم کم گفتم.هر روز براتون دعای خیر میکنم .
- اسهال استفراغ و تب
سلام آقای دکتر امروز دخترم پیش شما ویزیت شد(ملودی علیزاده)وقتی آوردمش فقط استفراغ داشت ولی الان همراره با اسهال و تب هستش.یه آب تو گلوش نمی مونه حتی شیر هم میخوره بیاره بالا شما چه دستوری میدید
- دارو
سلام من دختر یک ساله دارم دکتر براش سیتریزین تجویز کردن ۳سیسی ۱۲ساعت.و شربت فاراموکسی بی دی ۴۰۰۳سیسی۱۲ساعت وقطره سدیم کلراید۶۵ پمادموپیروسین۲درصد ایا اینا برای بچه ۱ساله مناسب هستن؟
- قده پشت سر کودک
دختر ۳ ساله دارم متوجه یک قده پشت سرش سمت راست شدم اندازه یک نخود میشه
- تب
سلام دکتر پسر من باقلایی هست و همیشه موقع تب بهش ایپوبروفن میدم الان ۴ روزه داره این دارو و آزیترومایسین ۲۰۰ میخوره ولی خوب نشده
- سلام پسرم ۶ سال دارد ودوسه روزی هست دیدم کف پاهاش زرد شده ولی کف دست کمتر زرد هست علت چیست
- سلام وقت بخیر دخترم ۳ و ۶ ماه والان بیشتراز یک سال یبوست داره چطوری درمان کنم
یبوست دخترمون ۳سال و ۶ ماه چطوری درمان کنم
- سلام خسته نباشید نوزاد شش ماهه داریم ک شربت استامینوفن دادم بهش ک پوستش نقطه نقطه ی قرمز شده
- سلام پسرم ۵سال و نیمشه یک هفته است سرما خورده و گلوش خلط داره فاویسمی هم هست میتونه شربت آزیترومایسین مصرف کنه اشکال نداره اگر مشکلی نیست هر چند ساعت یکبار قبل یا بعد از غذا
- گرفتگی بینی
سلام. پسرم سه سالشه. چند وقته بینیش کیپ شده وشبا از خواب بیدار میشه و گریه میکنه در واقع بینیش خشکه .دکتر اسپره بینی رستانکس داد هر هشت ساعت . بعد یک هفته استفاده بهتر شد ولی دوباره مثل قبل شده .لطفا راهنمایی کنید.
- مدفوع کودک
با سلام و وقت بخیر استاندارد دفع مدفوع در کودک ۳ ساله هر روز است؟؟ منظور اینکه کودک ۳ ساله باید هر روز بصورت روری یک بار دفع مدفوع داشته باشه؟؟
- دو روز اسهال کودک دو ساله
سلام
کودک من دوسال و دوماهشه. الان دو روزه روزی چهار بار اسهال میکنه. متونم شربت بدم؟
- پدیدارشدن دانه قرمز در بدن دخترم که ۲ونیم سالشه
سلام وعرض ادب خدمت شماعزیز. دخترم دونیم سالشه. توسرماخوردگی وبعدازتب بدنش دانه قرمزرنگ زده بیرون الان دو روزه الان دارو چی بدم
- عفونتگلو
سلام آقای دکتر نزدیک سه هفته هست که دخترم اول سرفه های خشک داشت و الان یک هفته خلطی شده و تب خفیفی هم کرده شربت سفکسیم ۱۰۰ بدم یا آموکسی کلاو؟ و چقدر؟
- چرا بعضی از ناخن های دست و پای کودکم اول سفید میشوند بعد کنده میشوند
مدت ۳ ماه میشود که ناخن بعضی از ناخن های دست پای کودک ۳ ساله ام اول نقطه نقطه میشوند یا گاها سفید میشوند یا از بیخ یا از قسمت های وسط و بعدش شروع به افتادن می کند
- اندازه مصرف آفاکسیم
سلام ببخشید آقای دکتر دخترم ۷ ماهشه روزی ۲.۵ سی سی بهش شربت آفاکسیم میدم عوارضی نداره
- مقدار مصرف دارو
با سلام وخسته نباشید لطفا راهنمایی بفرمایید پسرم ۳ سال ونیم هستش و ۱۴ کیلو نیم وزنش هست چمقدار دارو سفکسیم ۱۰۰ باید بهش بدم؟ سپاس از شما
- یک سال و نیم عفونت گوارشی اسهال شدید همراه تب
سن 1 سال و نیم تب همرا ه اسهال دوز مصرف شربت سیفیکسیم؟؟؟
- تب واسهال
سلام آقای دکتر پسرم 17 ماهشه 2 روزه تب 38 ونیم داره و اسهال، بهش کیدی لاکت زینک و استامینوفن دادم اما هنوز تبش قطع نشده لازمه آنتی بیوتیک بخوره؟
- دونه های قرمز روی دست
سلام
دخترم دوهفته پیش واکسن ۱۸ماهگی زده الان بعد از دو هفته روی دستاش دونه های قرمز زده خیلی میترسم البته دیروز هم یه کوچولو سوسیس کالباس خورده
ممنونم

