Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دونه اطراف زخم سر
سلام آقای دکتر وقت بخیر دخترم دوهفته پیش یه خراش سطحی دوسانتی پشت سرش برداشت بعد که زخمش خشک میشد دخترم میکندش الان دو روز هست که اطراف اون زخم قرمز شده و سه تا دونه چرکی کوچولو زده من با بتادبن یه بار شستمش و چند بار بتامتازون زدم ولی خیلی نگرانم خطرناک نیست ؟ آخه پوست همون ناحیه قرمز شده نکنه عفونتی شده باشه
- میزان دوز مصرفی شربت سفیکسم
سلام وقت بخیر دوز مصرفی شربت سفیکسم۱۰۰ برای بچه با وزن ۱۹ کیلو چه جوریه؟
- پسر۲ساله
سلام پسرمن ۲۶ ماهشه وتازگیا تب میکرد وموقع ادرارهم دست راستشوتکون میده بعدبردیم دکتروآزمایش ادرارازش گرفتن .توآزمایش ادرارش کتون دوتامثبت زده بدن بعدبردیم پیش متخصص ایشون آزمایش سی بی سی براش نوشتن که گلبول های سفیدش ۳۷ رانشون داده میخوام بدونم این بالابودن گلبول نشانه ی چیه عفونت داره یاچی ؟ ممنون میشم پاسخ بدین
- سلام دخترم هفت ماهشه و الان با ورم و ترمزی و چرک چشمش همراهه.بردمش دکتر این قطره رادار و باید هر شش ساعت یک قطره بچکونم..الان نمیزاره امکانش هست دو باره تکرار کنم
- سرفه
سلام وقت بخیرببخشیددخترم درسن ۱۹ماهاگی هست زیادمریض میشن وچندروزی هست سرفه خلطی وآبریزش بینی سبزرنگ وکم اشتهاهستن ...شربت آموکسی ۱۲۵امروزگرفتم که بهشون بدم روزهای قبل هم شربت پلاژین وگل بنفشه وزادیتن خارجی میدادم لطف میفرماییدبرای بهبودبیمارشون چی بایدبهشون بدم باسپاس فراوان
- چشم
سلام من ی پسر هشت ماهه دارم جدیدا متوجه شدم که وقتی به سمت چپ نگاه میکنه انگار یکی از چشماش حالت چپ شدن پیدا میکنه لطفا راهنمایی میکنید
- نشستن
سلام آقای دکتر دوقلوهام ۸ماه بیست روزن ۳۴هفته دنیا امدن یکیشون میشینه ولی یکیش باکمک میشینه تولد۱۲۰۰بود الان ۷۳۰۰ هست دندان چهارتا دارد غلت میزنه چکارکنم ویتامین دی بدم بهش ممنون میشم راهنمایی کنید بابا اینا هم میگه
- عفونت ویروسی تنفسی
سلام، وقت بخیر، دخترم ۷ سالشه و پنجشنبه به علت تب و علایم سرماخردگی به متخصص مراجعه کردیم و ایشون شربت سالباتامول، کتو تیفن و اسپری بکلو متازون تجویز کردند ولی بعد از ۳ روز سرفه ها بدتر ، خلط دارتر شده و گرفتگی بینی برطرف نشده ، علاوه بر اینکه بچه بیحال و خواب آلود هست، آیا داروها باید همچنان مصرف شود؟
- افزایش یادگیری
سلام آقای دکتر پسرم پیش دبستانی میره خیلی بازیگوش هست تمرکز نداره برای افزایش تمرکز چه دارویی بدم همه چیزش خوبه ولی خو تمرکز نداره
- فرو رفتن میخ
سلام آقای دکتر دخترم دوساله هست میخ رفته پاش چیکار کنم میشه راهنمایی کنید ممنون
- مجاری ادراری کودکان
سلام خسته نباشید پسر ۵ ساله دارم چند روزیه که تکرر ادرار داشت موقع ادرار کردن دچار دل درد میشد بردمش دکتر ارولوژی گفتن که هر شب ۵ سی سی سفیکسیم ۱۰۰بهش بدم نمی دونم چرا هنوز دل درد میشه تکرر ادرارش خداروشکر بهتر شده البتع وزنشم ۲۰کیلو
- شیرخشک
سلام آقای دکتر میشه بفرمایید که چه شیرخشکی مناسب کودک رفلاکسی آلرژیک ه؟ دکتر معاینه کردن گفتن رفلاکس آلرژیک، و یک رژیم سخت دادن الان شیرم کم شده شیرخشک اچ آ رفلاکس پنهان رو بدتر میکنه ای آر هم که گفتن آلرژی داره من دادم این شیرخشک رو ولی احساس کردم بعد از آروغ مقداری بالا میاد.
- کمر
سلام دکتر وقتتون بخیر پسرم 20ماهشه بعضی وقتا دست از کمرش میگیره اما گریه نمی کنه به نظر شما مشکلی نیست احتیاج به معاینه هست یا نه؟ دنده آخر سمت چپش یه ذره برجسته است عکس گرفتیم ازش ستون فقرات نرمال بود به نظر شما اینا ربطی به هم ندارن ؟یه کم نگرانم لطفا راهنمایی کنید ممنون از لطفتون
- سلام نوزاد 2 ماهه دارم یکم سرفه میکرد بردم دکتر عمومی بهش شربت آموکسی سیلین 250 دادن هر 12 ساعت 2.5سی سی ایا زیاد نیس
- سوال پزشکی
چرا با دادن این شربت پسرم که سه سال ونیمشه شکمش درد گرفته
- کودک 5سالو دوماه چندسی سی سفکسیم بخوره
سرماخورده و بینش خیلی خلط زرد داره
- دارو در زمان تب
سلام برای بچه ۳ ساله با وزن ۲۰ کیلو در موقع تب باید چقد شیاف استفاده کرد ؟
- مصرف لوپرامید برای فاویسم
سلام . آیا برای درمان اسهال کودک ۱۳ ساله مبتلا به فاویسم می توان از قرص لوپرامید استفاده کرد ؟
- پسرم خیلی بالامیاره کم اشتها هست
- سرماخوردگی کودک
سلام دختر ۳ ساله دارم چند روز است عطسه میکنه و ترشحات رنگی داره از دیشب ابراز گوش درد میکنه آیا می تونم سفکسیم بهش بدم؟

