Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب و گلو درد
سلام دخترم گلوش چرک کرده ۳سال و۹ماهش.۱۴کیلوش.ازتاریخ ۷اردیبهشت تب کرده سوسپانسیون ازیترو ۲۰۰خریدم براش روزی چند سی سی بهش بدم؟چند ساعت یکبار؟
- آب
با سلام نوزاد من ۶ ماه و نیم است و وزن آن ۸ کیلو گرم است روزی چند لیوان آب باید بخورد یا چند میلی لیتر؟
- تب کودک
سلام وقت بخیر اقای دکتر.پسرم ۵ سالشه از صبح تب داره دکترم بردم گفت هیچ عفونتی نداره احتمالا سرما خورده پس چرا تبش قطع ننیشه شربت دادم شیاف گذاشتم
- دل درد کودکان
باسلام،کودک ۲،۵ سالم هر از گاهی میگه دلم درد میکنه، میخواستم ببینم سردی کرده یا مورد خاصی داره.ممنون
- مادر نوزاد ۲ماهه
سلام وقت بخیر من دندونم عفونت کرده و الان نوزاد ۲ماهه شیر میدهم چه انتی بیوتیکی بخورم که به بچه اسیب نرسدو برای سوزش ادرار چه دارویی استفاده کنم
- شربت میم اورنج
برای دختر سه ساله شربت میم اورنج مناسب است یا نه.
- قطره آدزیر
سلام آقای دکتر قطره آدزیر باعث سیاه شدن دندان ها میشه پسرم دوتا دندون پایین درآورده میخواستم بدونم قطره آدزیر باعث سیاهی دندونش میشه من بعد از قطره کمی آب بهش میدم
- صدای روده
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر،پسرم یک سالشه الان مدتیه که خصوصا موقع شیرخوردن همش روده هاش صدا میکنن و خودشو جمع میکنه واسه اجابت مزاج هم خیلی زور میزنه از نوزادی کولیک وریفلاکس داشت که تو ۶ماهگی کولیک کامل برطرف شد وریفلاکسشم خدارا شکر خیلی بهتر شده میخواستم بپرسم علتش چی میتونه باشه واینکه واسه صدای روده نفخ چه دارویی میتونم بهش بدم؟؟؟؟
- راجب دوزشربت سفیکسیم ۱۰۰برای کودک ۲ساله
- آلرژی
سلام آقای دکتر آیا رفلاکس آلرژیک هم مانند رفلاکس های دیگه به مرور زمان درست میشه؟ منظورمان ۶ماه
- عفونت
سلام بچه من ۳ سال و دو ماهه هست از تاریخ ۲۷ اسفند ویروس وارد معده و رودش شده دو بار استفراغ کرده همون روز اول براش سرم و آمپول تهوع نوشت دکتر الآنم داره سفکسیم ۱۰۰ استفاده میکنه هر ۱۲ ساعت.خواستم بپرسم این تب و عفونت تا چند روز ممکنه ادامه داشته باشه.با تشکر
- عفونت چشم نوزاد در اثر سرماخوردگی
ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر عزیز. چشم پسرم که یکسالشه چندروزه که بار میزنه و صبحها نمیتونه چشمشو باز کنه، پماد اریترو هیچ جا نیست، سولفاستامید به تنهایی کافیه؟چند باردر روزو چقد بریزم، تشکر
- دوز مصرفی ازیترو۲۰۰
دوز مصرفی ازیترو ۲۰۰برای کودک بیست کیلو
- بیضه سمت چپ پسر دو ساله
سلام
پسرم دو سالشه بیضه سمت چپش آب اورده. دکتربردم چندماه پیش گفت خفیفه الان چندروزه احساس میکنم بزرگ شده. به نطرشما خطر داره یا نه؟
ممنون از لطفتون
صالح پور از تهران رباط کریم
- شير نخورده در بيداري
سلام پسرم ٦ماهشه الان وزنش ٧/١٠٠ از ٢ماهگي تو بيداري اصلا شير نميخوره همه روشا امتحان كردم كم اشتها هم هست وزن گيريش عالي نيست بد هم نيست هر ماه بين ٣٠٠-٥٠٠گرم اضاف ميكنه وزن تولدش ٢/٤٠٠لطفا راهنماييم كنين يكماه اس امپرازول بهش دادم دكتر گفت شايد رفلاكس پنهان باشه ولي يخورده بهتر شد خيلي كم الان از قبل بدتر شده
- سلام خسته نباشید نوزاد شش ماهه داریم ک شربت استامینوفن دادم بهش ک پوستش نقطه نقطه ی قرمز شده
- معرفی شربت براکودکان
سلام خسته نباشید.. یه دختر ۲سال ونیم دارم که دندون هاش پوسیدگی پیدا کرده.. میخاستم یه مولتی ویتامین خیلی خوب ک بیشتر حاوی کلسیم و ویتامین دی باشه و برای سلامت دندون هاش موثر باشه معرفی کنید ممنون و مچکر
- عفونت ادراری دختر سه ساله با وزن نه کیلو
دختر دوساله دارم نه کیلو وزن داره وقتی میخاد ادرار کنه خیلی اذیت میشه یه مدتی خارش بدنی داشت فکر میکردم ماله پوشاکه امروز از صب تا الان نمیتونه دارار کنه میخاستم بیبینم چه دارویی بش بدم چند سی سی ؟؟؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دخترم مریض شد تقریبا۱ماه پیش هم آزیترومایسین خورد دهم شربت کلارژن الان فقط گرفتگی بینی داره بعضی وقتا آبریزش داره غلیظه میتونم بهش شربت کلاژن دوباره بدم
- مصرف کوآموکسی کلاو
بعد از شروع کوآموکسی کلاو چند روز طول میکشه تب قطع بشه و آیا تاثیری روی عفونت سینوس داره؟

