Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه
سلام،ببخشید آقای دکتر بچم سرفه میکنه دکتر واسش کتوف نوشته ولی تأثیر چندانی نداشته...بنظرتون ادامه بدم این دارو رو ؟توانایی بردن دوباره دکترم ندارم
- واکسن وسرماخوردگی
با سلام خسته نباشید پسرم شش سالشه اطلاع نداشتم سرما خورده امروز براش واکسن تزریق کردم بعدش متوجه شدم سرما خورده ومریضه به نطرتون چیکار کنم دکتربردم براش اکسپکتورانت ازیترومایسین اموپول هیدرو کورتیزون وشیاف دیکلوفناک تجویز کرد به نظر شما داروهاشو مصرف کنه یا چندروز صبرکنم.
- شربت پدیابست
سلام دخترم ۲ سال و ۷ ماهشه وزنش ۱۰ و۲۵۰ است شربت پدیابست اپتابت بهش بدم مشگلی نداره
- پسرم تب داره
باعرض سلام وادب واحترام...پسرم 2/5ساله هست11/5کیلو وزنش هست...دوشب هست تب میکنه..استامینوفن وشیاف گذاشتم..ولی بازم تب داره...به نظرتون آزیروسین 200خوبه یا آموکسی سیلین 400
- شربت
سلام آقای دکتر دخترم 16ماهشه میشه شربت زینک سولفات 5بهش داد.ازشماسوال پرسیده بودم موهاش کم رشدهستش .
- سرماخوردگی کودک
سلام و خسته نباشید پسر ۱۰ساله ام از دیروز سرماخورده ابریزش شدید بینی همرا ه عطسه داره گلوشم میسوزه فقط شربت کوریزان بهش دادم ولی بهتر نشده تب نداره فقط ابریزش بینی و گلودرد داره و بی حاله چه شربتی یا قرصی حالشو خوب میکنه ؟ممنون میشم راهنماییم کنید سرفه هم نداره
- لرزش کف پا راست
سلام پسرم 6 سالشه لرزش کف پا راست در خواب داره تاحالا یک بار لرزش کرده مشکلش چیه
- بالابودن wbc
سلام .دخترم۶ساله wbcآن ۱۲۹۰۰شده قبل آزمایش آمپول دیسیکلومین زده ویه آب پرتقال خورده موقع آزمایش ازترس آمپول زردوسفیدمیشد بعدگلودردوسرفه واستفراغ وشکم درد هم داشت که بعدزدن آمپول دردشکم واستفراغش ۸۰درصدخوب شدراهنمایی کنید لطفن..ممنون
- شربت تیماسین برای کودک فاویسم ضرر نداره
- سلام آقای دکتر پسرم 10سالشه گلو درد و سردرد داره بهش آموکسی کلاو643و پلارژین کیدز دادم موردی نداره،برای سردرد میتونم قرص استامینوفن نصف بدم وزنش 30کیلوعه
- سرفه
سلام و وقت بخیر. پسرم ۴ سالشه با وزن ۱۴ کیلوگرم. چند روزه سرفه میکنه و الان هم سرفه و عطسه داره. تب نداره. چه شربتی میتونم بدم؟
- واکسن ۱۸ماهگی
سلام آقای دکتردخترم سرماخوردگی داره ۵روزازواکسن میگذره تب نداره آبریزش بینی داره اشکال نداره واکسنشوبزنم
- خارش لای انگشتان دختر ۷ ساله ۲یا ۳سالی است
- سلام ببخشید آقای دکتر دخت بچه ای ۷ماه دارم که دو سه روزی هست که سرفه میکند ولی از دیشب سرش داغ هست ولی دست هایش کرم وپاهاش سرد هست شکمش هم دو سه بار کار کرده بی تابی دارد علت در چیست
- تب کودک
باسلام پسرم۱۱ ماهشه،سه روز تب شدید داشت،بعد از سه روز تب خیلی کم شد ولی صورت و بدنش دون های قرمز ظاهر شده دلیلش چیست،چه در مانی داره؟
- با سلام من ی پسره چهار سال و نیمه دارم حدود چهار روزه اسهال همراه با دل پیچه داره نه تب داره نه تهوع البته اول یبوست داشت ی دکتر شربت لاکتوز ماین بهش داد اولش خوب بود بد چند روز شروع کرد به اسهال بردم دکتر شربت شد اسهال سرم با شربت زینگ وآزیتروما یسین بهش داد خوب شد دو روز دوباره میره دستشویی حالت شله مدفوعش زرد رنگ دل پیچه هم میگیرش ازتون ممنون میشم راهنماییم کنید وی بهش بدم.
- کم اشتهایی
سلام کودکم ۶سال ونیمه قدش ۱۲۲ وزن ۱۸ کیلو لاعر اندامه میخواد بره مدرسه یه شربت خوبی میخوام تجویز کنید هم برا تقویت سیستم ایمنی بدنش هم اشتها تشکر
- رگ نازک
سلام آقای دکتر وقت بخیر پسرم دو سال و نیم هست رو لپ صورتش رگه های نازک قرمز هست خاستم بپرسم علتش چیه جای نگرانی هست یا نه؟
- شربت میم اورنج
برای دختر سه ساله شربت میم اورنج مناسب است یا نه.
- دلدردودلپیچه درکودکان
سلام پسرم دوساله درروزچندبارمیگه دلم دردمیکنه وخودش خوب میشه

