Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت آزیترومایسین 200،برای کودک 6ساله 24کیلو چند سی سی چند ساعت یک بار هستش
شربت آزیترمایسین 200,برای کودک 6ساله و 24کیلو چند سی سیو چند ساعت یک بار می توان داد ؟
- رشد کودک
باسلام..دخترم با وزن ۳۵۰۰ بدنیا اومد ..یازده ماهگیش وزنش کردم ۸۳۰۰..بنظرتون وزنش خوبه؟بچه یازده ماهه استاندارش چن کیلو باید باشه؟
- تب بالا
تبش بالاست دخترم ۴ سالشه هر چهار ساعت استامینفن دادم الان ۳۹ ۳ ساعت گذشته چیکار کنم پایین بیاد دستمال نمدار گذاشتم لرزش میگیره
ایبوپورفندارم بدم هنوز ۴ ساعت نشده؟ - دکسترومتروفان
سلام ببخشید به بچه ۳ ساله میتونم شربت دکسترومتروفان بدم؟مقدارش رو هم میشه لطف کنید خیلی سرفه میکنه
- مشکل یوبست داره
سلام خسته نباشید بچه ام۵سالشه مشکل یوبست داره چی باید بهش بدم؟؟ اشتهاشم کمه چی بهش بدم
- شربت ایمونیس…
سلام آقای دکتر عزیز پسرم بیمارشمایت ۵.۵ سالشه . از اول پاییز هروز یه قاشق مربا خوری شربت ایمونیس میدم میخوام بدونم تا پایان زمستان بدم یا وقفه یکماهه بندازم دوباره شروع کنم ؟
- بی اشتهایی وعدم وزن
سلام میزان مصرف شربت میم اورنج برای کودک ۱۴ماهه ودختر۹ساله چقدراست؟
- سلام وقت بخیرپسر۹ساله دارم شب ادراری داره لطفا راهنمایی بفرمایید باتشکر
- کیست بیضه کودک دو ساله
با سلام و احترام. پسر دو ساله ام دارای مقدار کمی ورم بالای بیضه چپ می باشد. در عکس سونو در سمت چپ باریکه ای از مایع که به سمت اینگوینال می رود مشاهده شد. در صورت تایید انجام عمل, ایا انجامش با بی هوشی عمومی خطر دارد؟ می شود این عمل را به تاخیر انداخت؟
- قرمزی پشت
سلام آقای دکترخسته نباشید..دخترم ۳سالشه با۱۳ کیلووزن دکترش شماهستین باشماره پرونده ۶۷۲۲.دخترم پستش قرمزی داره به دنیااومده بودهمونجوری بود..خدمت شمااومده بودم پشت دخترموبهتون نشون دادم شماگفتین بایدپشتشو آمپول زدتاقرمزیش ازبین بره میترسم دیربشه میخواستم بدونم کی بایدآمپولشوزدشما میزنید ممنونم
- ارشیو
- برای معده درد کودک چی خوبه
سلام، دختر من امشب معده اش شروع کرده به درد کردن الان باید چه آمپولی بزنه یا چه شربتی بخوره یا چه درمان خونگی رو سراغ دارین لطفا هرچه سریع تر جوابمو بدید
- پزشکی
سلام آقای دکتر دخترم ۶ سالشه و سرماخوردگی شدید داره سرفه های ممتد و خلط آور داره که منجر به تهوع میشه لطفا راهنمایی بفرمایید که چه داروی قوی بخوره
- سردرد
سلام عیدتون مبارک پسر4ساله دارم که هرازگاهی سردرد داره خیلی شدیدنیست اماطولانی شده
- غذاهای محلی
سلام خسته نباشید .پسرم 9 ماهشه .خواستم بدونم میتونم بهش گوشت اردک بدم؟
- تب
پسرم ۲۶ماهه تب داره ۳۸/۵ و یک بار استفراغ کرده شربت سفکسیم شروع کنم؟
- استفراغ و اسهال
سلام خسته نباشید ببخشید دوروزی هست دختر یکساله ام بلافاصله بعد از شیرخودم رو خوردن بالا میاره و مدفوع ابکی و زرد رنگی داره ولی شیر خشک که میخوره استفراغ نداره من هم شیر گاوی استفاده نکردم
- ابله مرغان
سلام جناب اقای دکتر وقت شما به خیر . پسرم دوسال و سه ماه دارد. از بدو تولد تحت نظر شماست. ما ساکن رشت هستیم. اما خانوادم ساکن تهران هستند. چند هفته ی پیش خواهرزاده ی من آبله مرغان گرفت . و پدر مادر من منزل خواهرم رفت و امد داشتند. خال عمومی خواهرزادم خوب هست و زخم های ابله مرغانش در حال خشک شدن هستند. اکنون پدر مادر من قصد دارند که به رشت بیان منزل ما. آیا امکان دارد که پدر مادر من ناقل ویروس آبله مرغات باشند و به فرزند من منتقل کنند؟ پدر مادرم منتظر پاسخ شما میمانند تا شما پاسخ دهید و اجازه بدهید یک دنیا سپاس و قدردانی از عنایت شما
- کودک
با سلام دختری یک ساله دارم که تازگیها متوجه یه برامدگی حدودا یک سانتی سفت بدون تحرک زیر پوست پا قسمت روی ساق شده ام .به نظر شما ایا مشکلی هست ؟ با تشکر
- تب داشتن
با عرض سلام ادب و احترام دختر 4 ساله دارم که الان به مدت چند روز است که فقط تب میکند دکتر هم بردمش بهش استامینوفن و دیفن هیدرامین و سیفلیکسین داده. تار 6 ساعت که دارو مصرف میکنه حالش خوب میشه اگه از 6 ساعت بگذره دوباره تب میکنه

