Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن انفولانزا
سلام،وقت بخیر.خسته نباشید؛من پسرم واکسن هجده ماهگیش رو سوم مهر زدم و الان میخوام واکسن آنفولانزا بزنم،فاصله بین دو واکسن چقدر باید باشه و کی بزنم؟؟
- شیر نخوردن شیرخوار همراه با اسهال
سلام دختر ۵۰روزه من نه شیر مادر می خوره نه شیر شیشه ای مادرش شیر زیاد داره شیرخشک هیپ ارگانیک بهش میدم شیر خشک رو هم عوض کردم درست نشد فقط وقتی که خوابه میتونیم شیر بخردش بدیم.شکمش قر قر میکنه چند روزه اسهال داره رنگ اسهالش زرده باتشکر
- جایگزین قطره سولفاستامید ۱۰درصد چیست
نوزاد یکساله چشم چپش ورم کرده چرک زرد میادبیرون وروی پلکش قرمزشده.دکتر قطره سولفاستامید تجویزکرده ولی پیدانمیشه جایگزینش چه دارویی استفاده کنیم
- بالابودن گلبول سفید
دوروزسرماخورده بردمش دکترولی اول ازمایش ازش گرقتم گلبول سفیدش 16 شده آیاممکنه براݓرسرماخوردگی بالارفته باشه
- مدفوع چرب کودک 3ساله
درود و عرض ادب و احترام... فرزندم سه سال دارد و بیش از یک هفته است که مدفوع چرب همراه با بوی تند دارد... در دفع هم مشکل پیدا کرده و دل درد دارد... اسهال نیست اما چرب و از حالت عادی خارج است... لطفاً راهنمایی بفرمائید سپاسگزارم... نیاز به آزمایش مدفوع است؟... آزمایش های دیگر؟...
- سرماخوردگی
- خوردن دارو درشیردهی
سلام خسته نباشین آیا خوردن قرص xovit در شیر دهی اشکالی نداره؟ برای بچه ضرر نداره؟؟
- مصرف ویتامین دی سه
سلام دخترمن ۲۱ماهشه امروز ۵تاقرص ویتامین دی سه ۵۰۰۰۰هزارخورد بردمش دکتر گفت مشکلی نیست ودفع میشه مایعات بدین بهش. توروخدا نیاز نیست دیکه ببرمش دکتریا ازمایش؟ دپوبارهم دفع ازشکم داشت
- خون دماغ شدن دختر۲۲ماه ام
سلام آقای دکتر خسته نباشید ببخشید الان چند وقته دخترم دچار خون دماغ میشه ۳ هفته پیش اتفاق افتاد تو ۱۰ روز ۴ بار خون دماغ شد الان ۲ هفته بود که خون دماغ نشده بود تا اینکه امروز تو خواب خون دماغ شده بود تو جاش و صورتش خون بود میخواستم بدونم این خون دماغ شدنش خطر ناکه؟
- قورت دادن هسته ی گیلاس
سلام خسته نباشین پسرمن دوتاگیلاس باهسته خورده شانزده ماهشه سرماهم خورده رودل هم کرده بود تب داشت بعدازاینکه شکمش کارکرد تبش قطع شده یعنی دفع شده یابازببرمش دکتر
- ضد تهوع
سلام. كدام ضد تهوّع مناسب دوران شيردهي است ؟ (بچم يك سالشه)
- چرک خشک کن
سلام دختر۶ماهه ای دارم بینی هاش گرفته و چرکیه و تب خفیف داره با سرفه کم چه انتی بیوتیکی بدم؟دسترس به دکتر ندارم
- عدم دندان درآوردن کودک 13 ماهه و کمبود وزن در نمودار نرمال
سلام جناب آقای دکتر، دختر من 13 ماهه است و هنوز دندان در نیاورده و الان 8 کیلو و 200 است، پزشک متخصص تو قزوین بردم یکی میگه تا 15 ماهگی صبر کن اکر دندان درنیاورد بیار آمپول ویتامین دی بزنیم و چون قدش رشد کرده وزن مشکلی نداره، اما متخصص دیگه بردم میگه بیار آمپول الان بزنم دندون دربیاره و برای وزن هم کلی شربت ویتامین داده ، میخواستم نظر شما رو بدونم ممنون
- پریدن شربت درگلو
باسلام دکترپسرم 1سالشه دیروز شربت سیتریزن ب خاطرسرماخوردگژ بهش دادیم که پریدتوی گلوش وهمزمان سرفه ولستفراغ کرد حالا ازدیروزتاحالا گهگاهی سرفه میکنه. چکارکنم؟
- سلام آقای دکتر من به موارد چهار ماه ام شربت استامینوفن پارکید که ۱گ ۴۳روز پیش باز کرده بودم دادم
- سرفه کودک
سلام پسرم ۴ ساله است بعد از چند روز تب مجددا پیش متخصص بردم سرفه های تک تک داشت فقط گایافنزین دادند،بعد ۵ روز سرفه هاش خیلی زیاد شده و شب ها تو خواب هم سرفه میزنه،چه دارویی بهش میتونم بدم
- مقدار مناسب سفکسیم برای کودک ۱ سال و ۷ ماه با وزن ۹ کیلو و نیم چقدر است؟
- سلام ۸سالشه ۲۱کیلو وزن داره چند سی سی اموس سیلین بدم بهش
- مصرف خاویار برای کودک ۲ساله
با سلام خدمت شما آقای دکتر خسته نباشید. پسرم ۲سال دارد آیا میتواند خاویار مصرف کند؟ ممنون از وقتی که برای سوالات ما میگذارید.
- ختنه کردن نوزاد؟؟
سلام.خسته نباشید.پسرم دوماهه است آیا وقت مناسبی برای ختنه است.واینکه کدام روش بهتر است بخیه یا حلقه.ممنون

