Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زیر بغل
با سلام زیر بغل دست چپ پسرم اندازه یک گردو باد کرده آیا خطر داره باید چیکار کنم
- تداخل شیر
سلام و خسته تباشید. آقای دکتر میخواستم بپرسم نوزاد شیر خشک هرسه ساعت 60 سی سی میخوره و نیم ساعت بعد گرسنش بشه اشکالی نداره شیر مادر بدم یعنی باهم تداخل پیدا نمیکنن پشت هم؟
- سلامت نوزاد
.سلام نوزادم۱ونیم ماهشه واین چندروزه که بعداز گرفتن عاروقش پنیرک بالا میاره وخلطی هست وسفیده ورنگ زرد یا سبز نیستش واینکه هیچ علاعم سرما خوردگی هم نداره خواستم ببینم علتش چیه؟؟؟
- بیقراری در خواب
سلام اقای دکتر. نوزاد هشت ماهه دارم با الرژی گاوی ورفلاکس پنهان داره تحت درمان. سیرخشک اپتامیل پپتی میخوره. الان یک ماه هست که شبها تو خواب بیدار میشه و گریه میکنه و تا صبح باید تکون بدم بخوابه. یک لحظه که تکون نمیدم بیدار میشه و گریه میکنه. در طول شب هم فقط یک بار اونم مقدار کم شیر میخوره دو الی سه پیمانه.علتش چیه به نظرتون چون واقعا تا صبح بیدار می مونم کم آوردم
- یبوست
بچم چهار روزه یبوست گرفته باید چکار کنم
- سرفه و آبریزش بینی
سلام خسته نباشیدپسرم ۱۸ماهشه سرفه میزنه آبریزش بینی داره بهش داروی گیاهی بدم یان شربت وقطره؟ممنون میشم راه درمان بگین
- جوش الت نوزاد پسر
روی الت پسرم چند ماهه که جوش سر سفید زیر پوستی زده الان ۵ ماهشه باید چکار کنم
- تب
آیا شیافت 125 برای کودک زیر یک سال ضرر دارد؟
- پا کوبیدن نوزاد تو خواب
سلام داداشم وخانمش ویه پسر۸ساله اش کروناگرفتندیه نوزاد۸ماهه دارندکه توخواب پاهاشوبه زمین میکوبدآیامبتلاشده
- لرزش پای نوزاد
سلام خسته نباشید من پسرم ۲ماه و۲۶روز داره دوسه روزه سرما خورده دیروز بردمش دکتر برای گلو درد وگرفتگی بینی زیمکسیر۱۰۰ روز اول چهارساعتی روز دوم۲ساعتی_با قطره پلارژین ۸ساعتی ۱۰قطره_با قطره سدیم کلرید واسش نوشته میدمش..اما دیشب در حد چند ثانیه پای چپش لرزید امروزم دوبار هرکدوم چند ثانیه؟ تبشم دیشب۳۷/۴ بود الان۳۶/۸ بنظر شما چکارکنم لرزش پاش چجوریه؟ببرمش پیش متخصص؟
- سرفه
سلام دختر چهار ماهه ای دارم دو روزه واکسن چهار ماهگیش رو زدم الان بالا تنش داغه و دمای بدنش 37.2سرفه هم میکنه پایین تنه اش یخ ولی بالا تنه اش خیلی داغه چکارش کنم شیاف 125بهش زدم استامینوفن نمیخوره استفراغش میکنه
- سلام نوزاد چهار روز داریم. فقط گریه میکنه. وسرما خورده شیر نمیخوره.
- نفخ
پسر ۴ماهه دارم شیر خشک میخوره دوهفته شده خودشو کش میده و زور میزنه و شبا نمیخوابه میشه کمکم کنید
- سرماخوردگی نوزاد۶ماهه
سلام خوبین ببخشید دخترم ۶ماه و۲۰ روزش گلوش وبینیش خلط داره وبیقراری میکنه باید چکارکنم
- دندان درآوردن نوزاد
سلام نوزاد ۱۰ ماهه ای دارم دندان پایین یکی درآورده ودندان بالا هر دوتا درآمدن واز بالا یه دندون هم کنار دندون پیشین درآورده چه مشکلی داره که نمیتونه دندون در بیاره که اینجور بی نظم شده دندوناش
- شیر خشک
سلام هر شیر خشکی میگیرم بچه ام شکم درد میگیره و یبوست تنها شیر در حال حاضر فقط ترویتال ای ار بهش ساخته اما مزه اش خیلی بده خیلی بد میخوره شیر خشک گیگوز ۱خیلی خوشمزه خورد شکمش درد گرفت میشه یک پیمانه به شیر ترویتال اضافه کرد؟ ببلاک ترویتال۱ گیگوز ۱ نان ای ار این شیر خشک ها رو خورد امکان داره به شیر گاو حساس باشه ؟ بعید میدونم رفلاکس هم داشته باش شیر بالا نمیاره
- خس خس سینه
سلام وقت بخیر پسرم۵ماهش انگار سینش خس خس میکنه بعدیکم شیرک میریزه انگار غلیظ یکم ی یک هفته پیش سرفه وعطسه داشت قطره پلارژین دادم سرفش بهتر شد ولی الان چندروز این حالتیه
- واژن نوزاد
سلام وقت بخیر نوازد دختر دو ماه و نیمی دارم که واژنش شوره مانند و سفید داره هرچی تمیز میکنم بازم میزنه و بو میده آیا مشکلی داره یا طبیعیه.
- یبوسیت نوزداد 10 روزه
- اس امپرازول
سلام. پسر من دوماهه . پنج کیلو. رفلاکس شدید داره. دکتر عمومی در مرکز بهداشت بهش اس امپرازول داده. گفت ساشه امپرازول ده رو نصفشو صبح بدم نصفشو شب. ایا این مقدار زیاد نیست واسش؟

