Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه نوزاد ۱۰ ماهه
- مولتی ویتامین و اشتهاآور
سلام بچه من سه روزه مریضه هم آبریزش بینی داره هم سینه اش خس خس میکنه هر دکتر بردم درست نشده چیکار کنم بچه ام ۴ماهشه
- دفع بعد از هر وعده غذا
دخترم یازده ماهشه. چند وقت هست که هرچی بهش میدم بخوره، همون موقع مدفوع میکنه. آیا مشکلی هست؟
- نافرمی سرنوزادوتورتیکولی
سلام دخترم دوماهو ۱۵روزشه،سمت چپ سرش خربزه ای وبالاس وسمت راست یکم کنج درآورده انگار ازجلو فرورفته باشه وبعد کنج داربشه وچندروزه متوجه شدم اصلا به سمت راست نمیچرخه منم که بیداره میزارمش مقاومت میکنه ،یعنی تورتیکولی راست داره،چطوردرمانش کنم؟
- سرماخوردگی در نوزادان
سلام خسته نباشید پسرمن ۳ماهشه ولی سرماخورده همش سرفه میکنه آموکسی کلاووشربت ضدسرفه میدم ولی خوب نشده فوق تخصص ریه هم بردم مشکلی نداشت گفتن خوب میشه ولی هنوزخوب نشده اذیت میشه ممنون میشم راهنمایی کنید
- نخورون زرده تخم مرغ
سلام وقتتون بخیر پسرم 10 ماهشه و زرده تخم مرغ و ابپز میکنم نمیخوره قبلادوست داشت اما یه مدت نمیخوره و فقط غذتهایی ک خودمون میخوریم و دوست داره و میخوره حتی نیمرو یا املتی ک خودمون درست کنیم و میخوره ولی زرده تخم مرغ و نمیخوره وخیلی هامیگن باید بدی چون نرمی استخوان و مفاصل میاره میشه راهنمایم کنید.ممنونم ازلطفتون
- عفونت چشم نوزاد
سلام اگر قطره چشم باکتری ماید را ب طور اشتباه دوبار در چشم نوزاد بریزم چه میشود لطفا راهنمایی کنید
- سرماخوردگی نوزاد
نوزاد دوماهه ای دارم که سرماخورده وبینی گرفته عطسه های پی درپی میکنه دیروز واکسنش زدم چه شربتی میتونم بهش بدم
- تیروئید نوزاد
با عرض سلام و ادب دختر من یک ماهشه برای تست کف پا که روز پنجم رفتیم، تماس گرفتن ک تیروئید نوزاد بالاست برای چک کردن مجدد رفتیم و مقدار تی اس اچ ۱۱.۳ بود گفتن باید برای تست مجدد قبل از یک ماهگی ازمایش بدیم در ازمایش مجدد مقدار به ۳۵ رسیده بود قرص لووکسین تجویز کردن میخواستم بدونم ایا قابل درمان هست و دلیل کم کاری چیه؟ در ضمن من خودم تیروئید نداشتم خیلی نگرانم لطفا جواب بدین
- مصرف قرص در بارداری
سلام خسته نباشید ببخشید قرص های نورتریپتیلین ۱۰ و کلیدینیوم سی و پروپرانولول ۱۰ در حاملگی خطر ناکند من به خاطر معدم مجبورم بخورم میخواستم ببینم اگه یک بار باردار شم خیلی خطر دارن؟؟
- شیرخشک
سلام دکتر یه شیر خشک خوب برای وزن گیری معرفی میکنید دخترم با نان یبوست میگرفت از چند ماهگی میشه فرنی و لعاب برنج رو شروع کرد دخترم خیلی نسبت به شیر بی میل شده سه ماه و یازده روزه ست
- امپول ویتامین d
با سلام دیروز دکتر واسه پسر ۱۰ ماه ام امپول ویتامین دی تجویز کرد تزریق کردم باید دیگه قطره ویتامین ad روزانه بهش ندم ؟ وتا چه مدت ندم قطره ad
- وزنگیری
با سلام و عرض ادب
دخترم سه ماه و سیزده روزه است.وزن تولد 3010 با قد 50 سانت و در یک ماهگی 4300 و قد 54 سانت، در دو ماهگی 6 کیلو با قد 60 سانت و در سه ماهگی 7800 با قد 66 سانت میباشد.با توجه به وزن گیری زیاد نوزاد ایا دخترم مشکلی دارد؟لطفا مرا راهنمایی بفرماید باید یررسی خاصی انجام دهم(من و پدرش هر دو اضافه وزن داریم) - دل دردنوزاد
باسلام.
تشکرازشما. نوزاد ما 34 روزه ست. زمان تولد وزنش 2/800 والان وزنش دوروبر 3/300. بیشتر وقت ها شیرمیخوره از گوشه دهنش یه کم میاد بیرون. یا بالا میاره. شب ها ساعت ۸ به بعد گریه میکنه، دل درد داره. میخواستم بپرسم چیکار باید کنیم؟ - پوست
سلام علت دون دون قرمز روی بدن نوزاد چیست
- پاسخ بهشیر
نوزاد 30روزه ام هربار که شیر میخورد دچار خفگی شدید میشود.علت چیست؟
- تغذیه و رشد
سلام. دختر هفت ماهه ای دارم که اصلا غذا نمیخوره، خیلی بازیگوشی میکنه. دوماهه که وزن نمیگیره،وزن تولدش، 3،810 پایان هفت ماهگی ام، 6،800 آزمایش عفونت ادراری و کم خونی داده که مشکل خاصی نداره. واقعا نگرانم. چیکار باید کرد؟
- سلام دخترم ۲۲ماهشه دکتر برای دخترم شربت تیوفیلین جی نوشته میتونم استفاده کنه یانه
- تب
با سلام و عرض ادب... میخواستم بدونم برای نوزادان شش ماه به بالا با دماسنج های دیجیتالی برای گرفتن تب، دماسنج چه عددی را که نشان بدهد نشونه تب است؟!؟ و چه محدوده آیی تب محسوب نمیشه؟ دختر هشت ماهه آیی دارم که دو روزه با دماسنج دیجیتالی دمای بدنش ۳۷٫۶ است با استامینوفن پایین میاد و چند ساعت بعد دوباره تا حدود ۳۷٫۵بالا میره. گوشش را مرتب دست میکشه و بینی و دهان را میخارانه. ممکنه بخاطر دندون درآوردن باشه؟!؟
- واکسن یک سالگی
سلام اقای دکتر من جراحی شدم و شهرستان اومدم استراحت .کارت واکسن بچه هم مونده خونه. یازدهم این ماه نوبت واکسن یک سالگیش هست تا چند روز یا چند مدت میتونم واکسن یک سالگیش رو به تعویق بندازم؟

