Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قد نواراد هشت ماهه
پسر هشت ماهه من و زنش هشت و سیصد وقدش شصت و هفت سانت است آیا طبیعی است؟ ممنون
- دگزا برای کودک ۱۰ ماهه
سلام و عرض ادب دگزا برای کودک ۱۰ ماهه ضرری ندارد؟دکتر تجویز کرده و تزریق شده ولی خیلی نگرانم ممنون میشم از پاسختون
- پیوست سوال قبل آروغ
آقای دکتر من سرچ کردم فکر کنم رفلاکش برگشته.من فقط بهش سرلاک میدم ۷ ماهشه اما چند روز سرلاک با شیر پاستوریزه مخلوط میکردم بهش میدادم.بعد اون روز دیگه غذا نمیخورد کمرش بلند میکنه و شبا هر یک ساعت تو خواب جیغ میکشه گریه می کنه و بی قراره.ممکنه مال این باشه؟غذا چی بهش بدم چندماهگی غذای جامد بهش بدم؟؟
- استفراغ کودک
امروز بچم خیلی گریه میکرد اصلا ساکت نمیشد بعد از چندساعت استفراغ زیاد داشت برای اولین بار استفراغش هم شیر نبود فقط غذا بود من بهش شیرگاو میش میدم
- اسهال نوزاد
دخترم اسهال عفونی داره شربت مترونیدازول هم بهش دادم الان دو روزه بازم خوب نشده
- سلام دخترم کولیکش مجدد برگشته۳ماهشه میتونم استامینوفن یکم بدم بتونه حداقل بخوابه؟
سلام دخترم کولیکش مجدد برگشته ۳ماهشه میتونماستامینوفن کمی بدم شب بخوابه حداقل
- چرک دادن چشم نوزاد
چشم راست نوزاد بیست هفت روز به مدت بیست روز که چرک زرد میده راه درمانش چیه
- درمان ریفلاکس
سلام آقای دکتر وقت بخیردختر من یکسال ودوماهشه،با وزن ۲ کیلو و۷۵۰ گرم وقد ۴۹متولد شد،یکسالگی ۸کیلو بود،هنوز شبها خیلی بیدار میشه وگریه میکنه و تقاضای شیر داره،یکماه پیش دکتر تشخیص رفلاکس پنهان داد و براش کپسول امپرازول تجویز کرد،توی ماه گذشته تقریبا ۱۵شب نسبتا خوب خوابید ویکی دو بار بیشتر بیدار نشد ولی بقیه شبها مثل قبل بود،میخواستم ببینم آیا قطرات بی بی کر میتونه کمکی بهش بکنه پدر درمان ریفلاکس تاثیری داره؟
- سلام شبتون بخیر تب نوزاد یکساله تا ۳۸ اومده و از شیاف ۱۲۵ استفاده کردیم پایین میاد ولی دوباره بالا میره؟ به همین شکل کنترل کنیم خطرآفرین نیست؟
- استفاداز قطر چشمی برا نوزاد ۱۰ماهه
سلام من دو پسر دا رم دیشب یکی رو بردم دکتر کلو درد و از چشم چپش عفونت ترشح می کرد حالا پسر کوچیکم هم به این عارضه مبتلا شده دکتر دیشب به پسر بزرگم قطره چشمی باکتری ماید داد می تونم برا پسر کوچکم از اون استفاده کنم
- نوزاد
سلام نوزاده من چهارماه و هیجده روزش هستش از وقتی که بدنیا اومده بالا میاره باشتاب هستش گاهی اوقات انقدر شتابش زیاد حتی از بینیش هم میاد دکترهم بردم فقط رانتیدین داد که تاثیری نداشت
- تیرگی انتهای انگشتان دست نوزاد
چند مدته انتهای انگشتان دستش سیاه شده علتش چیه!؟
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشیدپسرم4ماهشه سرماخوردگی داره سه روزپیش بردمش پیش متخصص واسش ازیترودرباقطره بینی سدیم کلرایدووقطره بینی دی بی سالین نوشته داروهاروبهش میدم ولی خیلی سرفه خشک میکنه ومیخوادبالابیاره 7کیلووزنشه چه دارویی بدم خوب شه؟
- استفراغ
سلام. خسته نباشید. دندون درآوردن باعث استفراغ میشه. نوزاد دارم تو نه ماه هست. شسرمادر میخوره. هنوز دندون نداره. گاهی موقع غذا خوردن عق میزنه و به فاصله ی یک هفته دو بار هنگام غذا خوردن بالا آورده. خودمم شکم درد داشتم. دکتر برام کلیدینیوم سی تجویز کرده. ممکنه بخاطر دارو باشه؟ جایی خوندم که کلیدینیوم سی باعث مسمومیت نوزاد میشه.
- شیر خوردن نوزاد و نفخ
سلام نوزاد من ده روزه است و نفخ داشت دکتر بردم شربت تجویز کرد برای نفخ الان کودک بیشتر از یک ساعت نمیخوابه و هر یک ساعت شیر میخواد
- کش وقوس و زور زدن و بیقراری
پسرم ۴۵ روزش هست کش و قوس و زور زیاد میزنه و بیقراره وقتی بیداره
- ترشح گوش
سلام دکتر عکس گوش دخترمو براتون ایمیل کردم فردا مطب میاید من دخترمو بیارم جرأت ندارم جای دیگه ای ببرمش
- نوزاد کم وزن
نوزادم بعد از امتحان کردن تمام شیرخشک های موجود در بازار هیچ کدوم رو نخورد و مجبورشدیم شیر گاو پاستوریزه رو بیست دقیقه بجوشونیم و یک چهارم اب قاطی کنیم..اونو بهتر میخوره ولی از ماه دوم تا حالا که پنج ماهس فقط نیم کیلو وزن گرفته..همه آزمایش هاش هم سالمه و رفلاکس هم نداره..با وزن ۳۲۰۰ به دنیا اومده..به نظرتون علت وزن نگرفتنش چیه؟آلرژی هم نداره.قطره ویتامین هم میخوره قد تولد ۴۸ و حالا ۶۰ شده قدش خوبه ولی وزن نمیگیره امروز واکسن ۴ ماهگی زدیم.ممنون
- کارنکردن شکم نوزاد
باسلام بچه شش روزه هست که شیرمادرمیخوره ولابه لاشیرخشک نان میخوره والان چهار روزه که شکمش کار نمیکنه به نظرشماچه کنیم
- قطره شیرافزا
سلام وقت بخیر پسرم دو ساله هست؛ از وقتی به دنیا اومد تا شش ماهگی هرروز قطره شیرافزا میخوردم. الان متوجه شدم که نباید این کار رو میکردم؛ میترسم هورمون های زنانه اش زیاد شده باشه؛ چکار میتونم بکنم؟

