Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پسر6ساله ام همیشه دوست داره بخوابه
پسر 6ساله ما همیشه مثل اینکه کسری خواب داره همیشه سردش هست پاهاش یخه از خواب پامیشه عوض اینکه سر حال باشه خواب آلود هست و میگه خوابم میاد
- سلام ببخشید گونه های دخترم ازنوزادی یکم قرمزه و جوش زیرپوستی میزنه پماد بتامتازون میزنم سریع سفید وخوب میشه ..۵سالشه ایا مصرف زیادش عارضه داره؟
- بوی بد دهان کودک ۹ ساله
پسرم ۹ سالشه بوی بدی میده دهنش میشه بهش قرص سفکسیم۲۰۰ بدم؟
- تپش قلب در شیردهی
با سلام و وقت بخیر پسرم ۱۸ ماهشه و فقط یه وعده شیر مادر در خواب میخوره آیا مصرف پروپرنوول مجار است؟ تپش قلب بخاطر استرس دارم
- نحویه اصتفادیه شربتپیروی ساید
نحویه استفاده شربت پیروی ساید
- سلام پسرمن ۴ساله هستش چشمش عفونت کرده صبح چشمش پر چرک بود مقدار اندازه از قطره باکتی ماید۱۰ رو بهم میگید چه اندازه براش استفاده کنم؟
- تب ب همراه ابریزش بینی فک میکنم عفونت داره گلوش چون تبش قطع نمیشه
- گرفتگی بینی
آقای دکتر سلام پسرم 1/5هست سرما خورده و شبا بینی شدید میگیره از قطره سدیم کلراید استفاده کردم بهتر میشه ولی باز دوباره میاد سراغش باید چیکارکنم ؟
- قرص ویتامین
سلام آقای دکتر پسر من ۱۲ ساله هست و ۸۰ کیلو وزن داره برای انرژی داشتنش قرص نورودینون ویتاول داروخانه داده ب۱ و ب۶ ، ۱۰۰ میلیگرم و ب۱۲ ۱۲۰۰ میکروگرم هست میتونه از این قرص هفته ای یکی دوبار بخوره یا نه؟
- چرکی بودن بینی کودک ۳ساله
سلام خسته نباشید دخترم ۳سالشه تب داره وبینیش هم چرکیه
- دندان در آوردن کودک هفت ماه
سلام خسته نباشید
بچم آبریزش بینی داره دستش رو یه طرفه گوشش میبره . در روز ده بار هم مدفوع میکنه اسهالی با زور میکنه ولی اسهال هست . بعد بی خوابی شبانه گرفته . آب دهان زیاد داره. لطفا راهنمایی کنید.
- کودک
با سلام. دخترم دوسال و نیمه هست. وقتی ب دنیا آمد یکی از نزدیکان گفت ک باید سینه بچه را فشار دهیم تا تخلیه بشه بعد از اون نوک یکی از سینه های دخترم ب اندازه جوش کوچک سفیدی داره باید چکار کنم ممنون
- ضربه به سر
کودک ۱۷ ماهه ام از بغل مدرش با شدت افتاد روی زنین و صدای زیادی از سرش آمد،گوش و پوست سرش قرمز شده بود،بعداز مدتی گریه کرد و آرام شد، هیچ تغییر خاصی نداشته،فقط بزاق دهانش ترشح میشه که قبلا اینطور نبود،آیا سی تی کنیم و ضرر ندارد
- شربت
سلام چه شربتی خلط آور وضد سرفه خوبه
- چیاجواب کم کم می کونه
- تب و اسهال سفیر رنگ
سلام خسته نباشید پسرم یکسال دارد و دوروزه هست اسهال داره همراه تب تب تا 38.5 و اسهال روزی سه بار اما هرچه میگذرد به جای بهتر شدن رنگ اسهالش روشن و روشن تر میشود درحدی که زرد خیلی روشن مایل به سفید شده علتش چی میتونه باشه
- جوش های ریز قرمز پوستی طبیعی ان؟
سلام اقای دکتر پسرم یک سال ونه ماهشه یدفعه تب کرد تب شدید بردمش دکتر بش شیاف دادن تا شیاف گذاشتم روز بعدش تمام بدنش جونش زد جوش ریز قرمز خیلی هم میخاره
- اگزمای کودک
سلام ببخشید کودکم خارش شدید گردن با دونه زدن زیاد داره طوری که از خارش پوست گردنش ضخیم شده چه پمادی بزنم که خوب بشه هیدروکیتزون کلوتریمازول زدم هیچ فایده ای نداره به خاطر کرونا هم دکتر نمیتونم بره چی بزنم که خوب بشه و پوستش دیگه ضخیم و خشک نشه ممنون از لطفتون
- خلط گلو کودک یکساله
سلام دکتر دخترم یکسالشه و دو هفته ای هست سرفه خلط دار میکنه خلط گلوش زیاده و بینی هاش میگیره و ترشح گاهی سفسد گاهی سبز داره تب و بی قراری و خلط سینه نداره شکر خدابنظرتون آلرژی و حساسیته؟ چکار کنم زود خوب بشه کتوتیفن و سفکسیم و شزیت گل بنفشه میدم بهش
- مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰
برای بچه ۹ سال و ۲۶ کیلو وزن چه مقدار بدیم؟

