Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال و استفراغ
سلام آقای دکتر. پسر من 11 ماهه است و از بیماران شماست. حساسیت به پروتئین شیر و لاکتوز داره و پپتی جونیور مصرف میکنه. الان دو روزه اسهال و استفراغ داره. بیمارستان بردیم و نتیجه تست خون و مدفوع مشکلی نداشت. کمی بهتر شده منتهی هنوز اسهاله و شیر زیادی نمیتونه بخوره و غذا که میدیم بالا میاره. خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید. 09145755728
- نوزاد
سلام دخترم 4 ماهشه مژه های پایینش داخل چشمش برگشته چیکار کنم آیا به مرور برمیگرده بیرون؟
- شیرخشک
باسلام دختریک ماه ونیمه ام رفلاکس شدیدداره شیرببلاک ساده وآپتامیل وآپتامیل پپتی دادم بالامیاوردببلاک ای آردادم بالامیاورددکترگفت ببلاک ای آروکمفورت به میزان مساوی ترکیب کن بده بازهم بعضی اوقات بالامیاره شربت امپرازول وبیبی کردادکه آمپرازول رودوروزدادم چون بچه نمیخوردوبیرون میریخت ودهانش کامل برفک شددیگه ندادم آیابایدشیرشوعوض کنم وآیامیشه اس ام اپروبدم وشربت امپرازول روبایدبدم یاخیرباتشکر
- پیچ خوردن نوزاد موقع خواب
علت پیچ خوردن نوزاد یک ماهه دو ماه در خواب چیست ینی راحت نمیخابه همش پیچ و تاب می خوره و صدا هم در میاره
- ادرار
سلام دخترم دو ماهه هستش نسبت به قبل کمتر پوشکشو خیس میکنه یکی دوبار هم پیش اومده 4ساعت پوشکش خشک بوده باشه از وقتی ک با دستمال مرطوب بجای شستن استفاده کردم اینجوری شدش اینم بگم ک قبلا ساعتی 60تا شیر بهش میدادم الان هر دو ساعت 60 تا مشکلی هست به نظرتون؟ وزن گیری دخترم طبیعیه احساس درد هم نداره
- بدقلقی شیرخوار
فرزنددختری دارم که امروز ۷ ماهش تمام شده چندتا مشکل دارم تو رو خدا کمکم کنید دخترم از وقتی دنیا اومده موقع شیر خوردن ارامش نداره همش دستاشو تو سینه هام فشار میده جدیدا موهای سرش رو میکشه یا کمرش رو میبره بالا تمام شیر خوردنش ده دقیقه است اونم نه یکنواخت هر دوسه مک که میزنه سینه رو ول میکنه سرش رو بالا میگیره جیغ میزنه یا گریه میکنه وزن تولدش ۳کیلو و ۱۵۰گرم بوده و الان ۶ کیلو و ۶۰۰هر نوع حریره و سوپ رو هم امتحان کردم یه بار میخوره و بعد عوق میزنه ماه دو که بردمش دکتر گفت رفلاکس داره و من از اون موقع امپرازول و رانتدین بهش میدم الان بالا نمیاره تو رو خدا بگید چرا اینجوریه چرا مثل بقیه بچه ها موقع شیر خوردن ارامش نداره دومین مشکلم مربوط به خوابشه خیلی کم خوابه ۹ساعت کل خوابش در ۲۴ ساعته هیچ وقت خوابش سنیگن نمیشه یعنی ازکنارش بلند بشی بیدار میشه در طول روز دوتا ربع ساعت میخوابه و شبها به زور از ساعت ۱۰ تا ۶ یا ۷ صبح شبها هم یک ساعت و نیم میخوابه بعد بیدار میشه شیر میدم به زور میخوابونم خودمم معلمم صبح واقعا سختمه برم سرکار . بعضی وقتا ساعت ۳ صبح بیدار میشه هرکار میکنم نمیخوابه به زور ساعت پنج میخوابونمش تو رو خدا بگید چیکار باید بکنم من شهرستان لامرد هستم و به متخصص اطفال خوب دسترسی ندارم ممنون از پاسخ گوییتون
- مریضی نوزاد
سلام پسرم بیست روز شه دماغش کیپ شده وعطسه هم میکنه وسینشمصدا میده
- استفراغ
سلام پسرم امروز پنچ ماهش کامل شد چند مدت استفراغ داره هرچی میخوره بعضی موقع کم بعضی موقع زیاد بالا میاره بردم دکتر شربت دومیتدون .آمپرازول دادن میگن برای رفلاکس آمپرازول دکتر گفته روزی یه ساشه ولی شربت نگفته چجوری باید بدم ..چقدر ..درضمن آب دهنشم خیلی میره جوری که روزی 7.8بار لباسشو عوض میکنم
- آب ریزش بینی نوزاد
با سلام خدمت شما دختر من واکسن ۶ ماهگی زدن و همون شبش آب ریزش بینی گرفتن و بینی کیپ میشه این علائم واکسن هست یا سرماخوردگی هست باید چیکار کنیم تا آب ریزش بینیش بهتر بشه ممنون میشم راهنمایی کنید
- نفس کشیدن
علت خرخر یا نفس بلند حالت اه نوزاد چیست
- مدفوع نکردن نوزاد
بچه من۳۷ آذرشهر و الان۱۱ روز که مدفوع نکرده با شیر خودمم تغذیه میشه میشه راهنمایی کنید خیلی ناراحتم
- زينك سولفات
بإسلام.اقاي دكتر بهم گفتين كه براي دخترم زينك سولفات بدم بخوره..وزنش ٨٨٠٠ و گفتم كه تازه واكسن ٦ماهگيش رو زده..با وزن تولد٤٢٠٠ شيرخشك ميخوره زينكً سولفات چند سي سي در روز بدم؟ خارجي بخرم با ايراني؟
- نوع مدفوع
سلام،پسرم پنج ماه و نیمشه دوبار هست ک وقتی مدفوع میکنه کمی از مدفوعش حالتش شبیه سفیده تخم مرغ هست با رنگ زرد شیر خودم رو هم میخوره،علتش چیه؟
- عوض کردن شیرخشک
سلام پسرم 4ماهش حساسیت به پروتیین گاوی داره رفلاکسم داره اپتامیل پپتی جونیورمیدم گیرنمیاد چی جایگزین کنم؟
- صداگرفتگی نوزاد
سلام عرض احترام خدمت شما طفل نوزاد دارم 20روز می مشود بدنیاامد یک هفته بعد دچار صدا گرفتگی شد نزد دکتر اطفال بردم یک شربت مکسیپر برش داده اما صدایش بهتر نشد نمیدانم چیکار کنم
- پماد چشمي
سلام آقاي دكتر اين پماد چشمي رو كه گفتيد شبها استفاده شه تا چه مدت ميشه استفاده كرد ضرري نداره ؟چون يكي دو روز كن نميزنم دوباره چشماش قي ميكنه
- زردی نوزاد
باسلام پسرم یک ماهشه از۵روزگی زردی داشت ازمایش کبد وادرار هم داده گفتن خوبه ولی هنوز زرده مخصوصا چشاش وصورتش..گفتن شیرمو دوروز قط کنم..یعنی بعد دوروز بهتر میشه
- با سلام ..یکی از چشمای نوزاد من اب ریزش دارد پیش متخصص اطفال بردم گفتن عفونت کرد و قطره استریل چشمی داد هر وقت استاده میکنم خوب میشه اما تا یک روز استفاده نشه دوباره مثل قبل میشه ممنون میشم جواب بدین
با سلام یکی از چشمای نوزاد من دو هفته بعد تولد اب ریزش دارد بردیم پیش متخصص نوزاد قطره استریل تجویز کردن هر وقت مصرف میکنه خوبه تا متوقف میکنم بلافاصله به حالت اولی برمیگرده میترسم قطره برا چشمش ضرر داشته باشه چکار باید کرد الانم چهل روزشه
- ترس کودک
با سلام و خدا قوت یه سوال داشتم . پسرم 6 ماهه است . خداروشکر همه حرکاتش خوبه . خوابش خوبه . فقط وقتی بچه خواهرم که 3 سالشه میاد خونمون تا صداشو میشنوه گریه میکنه . چند وقت پیش وقتی به خانه مادرم میرفتیم در خونه با شدت بسته شد و پسرم ترسید همون موقع بچه خواهرم داشت حرف میزد بلند بلند امکان داره به خاطر این باشه ؟ بچه خواهرم 3 سالشه و دختره . بلند هم حرف میزنه . ممنون میشم راهنمایی کنید . نگران پسرم هستم
- کودک ۵ ماهه دارم ۸ کیلو سرفه و تب شدید با گرفتگیه بینی داره دکتر سفکسیم ۱۰۰ داده ۱۲ ساعته پاسخ نمیده چند سی سی بدم ممنونم جواب بدید
نوزاد ۵ ماهه دارم با وزن ۸ کیلو سرفه تب شدید گرفتم به بینی داره شدیده چند سی سی سفکسیم ۱۰۰ بدم دکترش ۱۲ ساعته تجویز کرده یادش رفته بنویسه چند سی سی تا بعد عید نیست پاسخ نمیده با وزن ۵ کیلو ۱/۵ بهش میدادم یه بار دیگه تجویز کرده بود الان نمیدونم چقدر بدم ممنون میشم پاسخ بدید

