Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه نوزاد۳ماهه
پسرم ۳ماهشه،دوروز سرفه میکنه البته از بدوتولد ترشحات پشت حلق داشت که گفتن مشکلی نیست و قطره رینوسالتین دادن حالا دوروز که سرفه خلط دار میکنه چیکار کنم؟
- سرماخوردگی
سلام دکتر عزیز خسته نباشید پسرم ۴ ماه ۲۰روزشه و سرفه و گرفتگی بینی داره بردم پیش متخصص قطره پلاژین و اسپری نورمونیکس و آزیروسین ۲۰۰ داد و حالش تغییری نکرده و احساس میکنم بدتر شده لطفا راهنمایی کنید میترسم دوباره ببرم بستری کنن
- عوارض شربت سفکسیم
سلام ببخشید آقای دکتر نوزادی دارم که هفته قیل به دلیل عفونت گوارشی تحت درمان با شربت سفکسیم و دی سیکلومین شد الان سه روز است که تحت درمان است ولی مخاط سینه و بینی اش زیاد شده به حدی که شیر خوردنش هم مشکل شده آیا این مشکل از عوارض شربت سفکسیم یا دی سیکلومین است یا خیر
- پرسش
سلام قطره روتفلور برای نوزاد باقله ای مضر است یا نه
- واکسن آنفولانزا
سلام. نوزاد ۹ ماهه و مادر شیرده باید واکسن آنفولانزا بزنن؟
- گوش دردنوزاد
سلام آقاژی دکتربچه هشت ماهم همش به گوش وچشمش دست میزنه آیامشکلی داره
- قطره آد
سلام آقای دکتر پسرم ۵ماه و ۵روزشه تا کی باید آدوکید بهش بدم ؟ دکتر گفته بود قبل شروع آهن باید کیدزپلاس بخوره ولی وقتی بهش دادم شکمش کار نمیکرد ۴روز قطع کردم دیگه ندادم دوباره الان خوب شده روزی یکبار دفع داره.گفت بجاش مولتی ویتامین پدیا بست بدم ولی میترسم بازم اینم بهش نسازه
- سلام آقای دکتر پسرم من سه ماه و ۱۵روزشه رفلاکس داره درست شیر نمیخوره میخوام زیتو کید بهش بدم خوبه؟
- قرمزی پای نوزاد
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر ببخشید پسرم آلرژی به پوشک داشت که جوش زیر پوستی زده بود،الان تقریبا خوب شده پوشکشا عوض کردم وپماد زینک هم واسش میزنم اما بازم لای پاهاش قرمزه یعنی به پوشک جدیدم حساسیت داره؟؟؟؟یا پماد بهتری واسه این مورد هست که استفاده کنم؟؟؟؟در روز ۳،۴ساعت بازم نگه میدارم.
- بی اشتهایی واسهال نوزاد
سلام ،تشکر از آقای دکتر بزرگوار ، کودک یازده ماهه
- لیمو شیرین
سلام آقای دکتر دخترم یازده ماهشه میتونم بهش لیمو شیرین بدم؟
- سفتی نحل تزریق واکسن ۶ ماهگی
سلام. یه هفته پیش واکسن ۶ ماهگی دخترمو زدیم.تا ۲۴ ساعت کمپرس سرد بعدش کمپرس گرم تا ۵ روز گذاشتم ولی زیر محل تزریق واکسن هنوز سفته.قرمزی هم نداره.چیکار کنم رفع بشه؟ممنون
- آب ریزش بینی
سلام پسرم یک سال ۴ ماهشه همش حالت سرماخوردگی داره چندبار بردم دکتر ابریزش بینی خوب نمیشه شربت لوراتادین اسپری بینی با شربت زینک داد خوب نشد
- دررفتگی خفیف مفصل HIP
با سلام.دررفتگی مفصل لگن پسرم در بدو تولد در زایشگاه تشخیص داده شد و با سونوگرافی در پنج روزگی نوزاد معلوم شد تنها لگن چپ در رفتگی خفیف داره و لگن راست مشکلی نداره. برای درمان هم متخصص اطفال تنها استفاده از پوشک اضافی به مدت یک ماه را کافی دانست.در حال حاضر هم سه روز از شروع استفاده از پوشک میگذره. آیا این درمان کافیه!!؟ با سپاس فراوان
- جوش قرمز
سلام. چند روزی میشه که بین ابروهای پسرم یکم جوش و دونه زده. چند تا هم زیر چشمش و یکی دو تا رو بینی اش. چه پمادی بزنم؟
- مدفوع سبز
سلام. درسته که مدفوع سبز رنگ نشونه ی آلرژیه؟
- تیرویید
باسلام خدمت پزشک محترم من خودم کم کاری تیرویید دارم وقرص استفاده میکنم گاهی اوقات قرصهای تیروییدمو یادم میره بخورم این خوردن یا نخوردن قرص ممکنه واسه بچم که شیر خودمو میخوره مشکل داشته باشه نوزادم 6 ماهست ومشکل تیرویید نداره
- سفیکسیم
سلام دخترم ۲ سالشه وزنش ۱۰ کیلو هست سفیکسیم باید چند سی سی بدم؟ از میلی گرم چیزی متوجه نشدم
- دندان در آوردن
سلام آقای دکتر با سپاس فراوان از پاسخ های مفید و دقیقتون ازتون خیلی متشکرم انشالله خداوند متعال در پناه حق حفضتان کند و سلامتی بدهد.دکتر دخترم دارد ۶ماهش را تمام میکند و یک هفته ای میشود بی قراری شدید دارد مدام هر چیزی را میخواهد بخورد و خودش را فشار میگیرد و دهانش را به هم میزند آیا دارد دندان در می آورد؟
- سرفه نوزاد سه ماهه
قبلا تب داشت از چشماش اب می امد موقع بیدار شدن ازخواب چشماش حالت چسبندگی داشت تازه تبش کم شده ولی سرفه نرداره چه پرچبی برایش خوبه ککنون

