Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر خشک
آقای دکتر میشه کمکم کنید بچه سه ماهه شه ولی شیرم کنه چه شیر خشکی بهش بدم
- شربت انجیر
سلام ایا شربت انجیر میشه برا نوزاد هشت ماهه استفاده کنی
- زردی کف پا
سلام دخترم ۶سالشه کف پاش زرده میخاستم بدونم ربطی ب کمخونی نداره؟
- قطع شیردهی
باسلام دخترم بیست و دوماهه است و شیر مادر میخورد.میخواهم شیرش را قطع کنم.فقط شب ها شیر میخورد.هرکاری می کنم شب ها با گریه بلند میشه و شیر میخواد.چیکار کنم؟عادت داره قبل از خواب هم شیر میخوره.چطوری ازش بگیرم که آسیب نبینه؟میشه لطفا راهنماییم کنید؟
- سلام اقای دکتریک هفته است که کودک من دچارسرما خوردگی شده الان تمام علایم خوب شده فقط سرفه کردنش خوب نشده دیفن هیدرامین دادم شربت گیاهی دادم دم کردنی ولی فایده نداشنه ازچه امپولی استفاده کنم تاخوب شه
- یبوستکودک
باسلاموخستهنباشیددختریکونیمسالهایدارمکهنزدیکیکماهاستکهیبوستدارددرواقعدراینمدتبهزورروغنزیتونوتزریقروغنگرچکبهرودهبهسختیدفعمدفوعداردحدودایکهفتهشربتمنیزیمهیدرواکسایددادمروزانهدوباربعدازقطعدارودوبارهمدفوعخشکوسختداشتتوروخداراهنماییمکنیدخیلیاسترسدارمطوریشدهکهمصرفمیوجاتوسیزیجاتدرشاثرنداره
- ليدي ميل
سلام آقاي دکتر من ليدي ميل ميخورم بچم 10ماهشه آيا با وجود آهن و ويتامين آ و د در ليدي ميل بازم قطره آهن و آد بدهم به بچم؟؟
- ُسلام بچم چندروزیه اسهال داره واستفراغ هم داره بردمش دکتردارودادیه زره استفراغش بهترشدولی هنوزاسهال داره ومیلی به غذاخوردن نداره بچم یک سال وچهارماهشه
- سرماخوردگی
باسلام دخترم یک ساله ست آبریزش بینی داره باسرفه کمی هم خلط داره چی میتونم بهش بدم
- زينك
باسلام ايا قطره زينك سولفات براي نوزاد باعث الرژي ميشود؟ بعد مصرف قطره صورتش دونه هاي قرمز زد
- سرماخوردگی نوزاد۴ماهه
باعرض سلام وخسته نباشید خدمت شما نوزاد۴ماهه ی من ۶روزه سرماخورده دکتربهش سفکسیم قطره استامینوفن وقطره سرماخوزدگی پلارژین دادن امادوروزه سرفه های شدید میکنه وخیلی اذیت لطفا راهنمایی کنید براسرفش چی بگیرم ممنون ازشم
- انفولانزا. کودک 4 ساله
سلام. خسته نباشید. دختر 4 سالم رو آوردم پیش شما تب داشت و بدن درد و دل درد آنتی بیوتیک دادین و تب بر. سه شنبه آوردم.. ولی هر روز که از خواب بیدار مشه گریه میکنه که دلم درد میکنه. کمر و دست... الان دل درد مونده که زیاد نیست ب اینکه آنتی بیوتیک میخوره شکمش زیاد کار نمیکنه جمعه مجبور شدیم دوباره ببریم درمانگاه براش کیمو بلاک برا معده نوشت نمیدونم بدم یا نه. سرفه هاش تازه شروع شده. کتوتیفن داده 4 سی سی میخوره همش خوابه. و برای شکم کار بکنه لاکتو لوز . حالا بدم اینا رو و لاکتولوز رو برا اینکه رودش کار کنه چه مقدار باید بدم وزنش 16 کیلو بود. ممنون
- داغ بودن کف دست
سلام.وقت بخیر.پسرم رادمهر کیا تحت نظر شما هست.وزن بدو تولد ۳۸۰۰ و قد ۵۰ cm. دوتا سوال داشتم یکی اینکه بخاطر کرونا پایان ۹ ماهگی که اسفند بود نبردم بهداشت الان قدش ۷۴ و وزنش ۱۰.۳۰۰ هست ایا قد ووزنش خوب هست یا نه؟قطره ادزیر و زینک سولفات میخوره. سوال دوم متوجه شدم کف دستش داغه ولی پیشونیش دمای طبیعی داره ایا مشکل خاصیه؟ مطب شما تعطیله؟
- زدن سر به زمین و دیوار
با سلام خدمت آقای دکتر دختر ده ماهه دارم که چند روز است در حین چهار دست و پا رفتن سرش را میزند به زمین یا اگر کنار دیوار بایستد سرش را میزند به دیوار محکم هم میزند دلیل اینکار چیست و باید چکار کنم
- سلام پسرمن ۲۱ماهه س و بعد ازمصرف کامل کوآموکسی کلاو ۴۵۷ بازم خیلی خلط و آبریزش چسبناک داره و اذیته نمیتونه نفس بکشه و راحت بخوابه
- عفونت گلو دختر ۸ ساله که مدتیه عفونت گلو گرفتار شده نمیدونم چکار کنم خوب بشه چند مرتبه دکتر بدم
- قطره آد
سلام پسرم ۲ سالشه قطره آد خواهرشو سر کشید مشکلی پیش نمیاد؟
- خلط
سلام آقای دکتر دخترم یک ماهه است سینه اش خلط داره زیاد چه شربتی خوبه براش
- سلام من دخترم ۶ ماهو ۳ روزشه بردن بهداشت گفت ملاجش بسته شده و دورسرش رشد چندانی نکرده بردمش دکتر قوق تخصص براش ازمایش تیروئید نوشت میخاستم ببینم برای چیه و اگه ملاجش بسته بشه چی میشه
سلام دختر من یک سالشه و برای واکسن یکسالگی که بردم بهم گفتن ملاجش یکم بشته شده میخوام ببینم مشکلیه و دور سرش موقع تولد ۳۱ بود و الان ۴۴ شده بود
- سرماخوردگی
سلام پسرم سه سال و نیمه سرما خورده آبریزش بینی داره و بینیش کیپ هست و گاهی سرفه میکنه....تب و بیحالی نداره ....چه دارویی و چه اندازه بهش بدم و اسپری برای بینی چی بدم؟

