Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب کودک و بوی بد دهان کودک ۲ ساله
سلام کودکم دو سالشه چند روزی تب داشت الان دهانش بوی بد گرفته میشه لطفا بگید علتشو؟
- سرما خوردگی نوزاد ۳۹ روزه
سلام اقای دکتر ی نوزاد دارم۳۹ روزه خیلی سرفه میکنه شبا ابریزش بینی نداره تبم نداره چی بدم دکترم بردم
- سرماخوردگی
سلام دخترم ۶سال وزن ۱۹کیلو ده روزپیش سرماخورده علائم اولیه گلودردوگرفتگی بینی داشت که بامراجعه به درمانگاه براش اسپری بینی واستامینوفن وآموکسی کلاو۶۴۸نوشت که درصورت چرکی شدن گلو بهش هر۱۲ساعت ۱۰ سی سی بده یک روزبعد دیدم ترشحات بینی زردرنگ شده بینی خیلی التهاب داره آموکسی کلاو شروع کردم تایک هفته تقریبا دادم شربت تموم شد.بعدازدوروز قطع آموکسی کلاو امروزدوباره گلودردوگرفتگی بینی داره ممنون میشم راهنمایی کنین
- ناف
باسلام خدمت آقای دکتر دختر۸ماه ای دارم دیروز داخل نافش کمی قرمز بود حالا داره بهم می چسبه مشکلی هست ممنون
- سرفه خلط دار
سلام خسته نباشید آقای دکار پسر ۱۵ کیلو ۴ ساله دارم چندروزه سرفه داره اسپری سالباتومل میزنم و پلارژین میدم . نئوتادین بهتره یا سیتریزین؟
- صدای تنفسی
سلام ببخشیدمن پسرم سه ماهه هست کلا انگارتوگلوش ووبینیش ترشحات وخلط. هست ولی نمیتونه تخلیه کنه بایدچکارکنم انگارنفس کم میاره خرخرمیکنه
- دفع مدفوع نوزاد
با سلام نوزاد دو ماهه ای دارم در هر بار تعویض پوشک شکمش زرد رنگ کار کرده ،دکتر بردم پدی لاکت داده پنج روز دارم مصرف میکنم جواب نگرفتم و مثل سابق هست ،لطفا راهنمایی کنید
- سرفه نوزاد 36روزه
سلام من دخترم 36روزشه سرفه میکنه شبا هم بینیاش فیش فیش میکنه ولی چیزی خارج نمیشه شیر هم که میخوره وقتی باد گلو میزنه بالا میاره یام که اصلا بادگلو نمزنه وقتی میزارم سر جاش که بخوابه بالا میاره که از بینیاش خارج میشه الانم که زیاد سرفه میکنه ضمنا شبا عطسه هم میکنه
- سلام اقای دکتر دخترم 8ماهه هست با وزن 7/300چقد سیتیریزین بدم برا سرفه و عطسش
- فاویسم
آیا ویتامین آدوکید و فروس سولفات برای فاویسم ضرر دارد
- شیر خشک
نوزاد ۵ ماهو نیم پسر فاویسم دارد روزی یبار سرلاک برنج میخوره ولی خوب شیر خشک نمیخوره انگار دوست نداره ببلاک ۲ میخوره چه شیر خشکی مناسبه نان و گیگوز چند ماه پیش دادم بهش نساخت چه مارک شیر خشکی بدم اپتامیل مناسبه؟
- بستری
سلام اقای دکتر ببخشید سوالام زیاده .امیر عباسو بستری کردبمکه دکتر میگه منژیت و شیرشو کم کرد توروخدا نمیدونم تشخیصش درست یا نه دکترش اصغر نیا هسش اقای دکتر خواهش مبکنم بچمو یه نگاه کنین خیلی میترسم دارمدق میکنم ببخش
- روی همه سوالات میزنم پاسخ نمایش داده میشه ولی پاسخ سوال خودم باز نمیشه، چرا
- تغذیه
سلام اقای بنده به سوپ هر روز شیرخوارم هویج اضافه میکنم ایا ریختن هر روز هویج در سوپ نوزاد مشکلی ایجادنمیکنه؟
- اسهال
سلام دخترم سه ماهه الان بیشتر از یک ماهه که اسهال میره دکتری دم پدیا لاکت داداثرنکرد چندتا آمپول زدیم خوب نشدباشربت دیکسیلومین خوب نشدیه دکتر بردیم گفت تابچه تب نداره ووزنش بالا میره مشکلی نداره الان ازشما کمک میخواستم ببینم مشکلی ندارن و نباید نگران باشم
- سرماخوردگی کودک ده ماهه
- ریفلاکس
سلام خسته نباشیدپسرم شش ماهشه امپرازول۲۰نصف نوشته منظورم قرصشه. پسرم هرکاری میکنم نمیخوره میشه یه دارودیگه جایگزینش کنم که مزش خوب باشه
- شربت دیفن هیدرامین کامپاند
با سلام آقای دکتر برای سرفه های گاهی خشک و گاهی خلط دار بچه ی ۱۰ ساله میتوان از نصف قرص موکولین ۸ و شربت دیفن هیدرامین کامپاند استفاده کرد یعنی این دوتا تداخلی با هم ندارند؟
- یبوست
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم ۲۶ ماهشه الان ۷روزه مدفوع نکرده یبوست داره میخواستم بدونم چه شیافی میتونم استفاده کنم یاچه شربتی
- پسرم یک ماهشه موقع خواب خیلی زور میزنه وبیدار میشه
سلام پسرم یکماشه خیلی زور میزنه موقع خواب وبیدار میشه

