Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر مادر
سلام دخترم با شیر خودم تغذیه میشد که گاهی خیلی گریه میکرد مثلا یه ساعت تا سه ساعت وقتی شیر خشکش میدادم اروم میشد ...ضمن اینکه ده روز یه بار شکمش کار میکرد الان یه هفته اس که شیر خشک بیشتر بهش میدم چون احساس میکنم شیرم کمه چون وزن گیری خوبی هم نداشته الان که سه ماهو بیست روزشه پنج کیلو و ششصد گرم چهار پنج روزه سه دقه شیر میخور و هی در میاره دوباره سینه را میگیره و سریع در میاره گاهی اروغ داره تا میاد اروغشا بگیرم گرسنه اس و خیلی گریه میکنه و چاره ای جز دادت شیر خشک برام نمیمونه لطفا راهنماییم کنید
- بینیش گرفته
نوزاد سه ماهه دارم دستشو همش میخوره سینشم صدای خر خر میده موقع شیر خوردن همش سینو رو میگیره باز ول میکنه باز میگیره
- تب و سرفه و آبریزش بینی و اسهال نوزاد7ماهه
پسرم هفت ماهش هست سرماخورده تبش میره و می یاد سرفه خلط دار داره آبریزش بینی و اسهال هم داره و گریه وبیقراری میکنه و بی حوصله هم هست دارو بهش آزیترومایسین ،دیفن هیدرامین وقطره پلارگین دادیم بهتر نشده
- مدفوع نوزاد
سلام آقای دکتر نوزاد دختری ۳ماهه و ۱۵ روزه دارم که کولیک روده دارد و قطره کولیکز میدم بهش بعضی وقت ها هنگام دفع مدفوع گریه میکند اکثرا شب ها گریه میکند همزمان با قطره کولیکز دوبار هم در روز بهش شربت گرمیچر دادم که مدفوعش مخاطی شد در مدفوعش دانه های ریز هم وجود داره و رنگش زرده رفلاکس معده دارد و بعضا سرفه میکندو احساس میکنم خلط داره تو گلوش از اولین روزهای تولدش اینجوریه میخواستم بدونم مشکل خاصی دارد ؟کولیکش چه زمان خوب میشه
- شربت استامینوفن سوسپانسیون پاراکید
پسرم ۴ماهش هست و واکسن زده شربت استامینوفن گرفتم نمیدونم چه مقدار بدم چون قبلا قطره دادم الان داروخانه شربت بهم داد لطفا راهنمایی کنید وزنش ۸.۵ هست ممنووون
- نرمی حنجره نوزاد
پسرم نرمی حنجره داره من چند نفرو دیدم گفت تا۶ ماه خوب شدن ایا ممکنه پسرمنم خوب بشه تا ۶ ماهگی تازه رفته تو۶ ماه
- یبوست نوزاد ۴۰ روزه
سلام دختر من ۴۰ روزه هست برای دل درد و کولیک بردم دکتر بهش شربت اهورا نی نی و پدی لاکت و قطره ایزی کول داد بعد مصرف این داروها یبوست شده و هر دو روز با ماساژ و به سختی شکمش کار میکنه. شیر مادر میخوره و گاهی اوقات شیر خشک اچ آ بهش میدم. دارویی برای یبوست میشه معرفی کنید؟ خیلی اذیت میشه. ممنون
- اسهال نوزاد دوماهه
- عدم دفع موکونیوم
سلام ، وقت بخیر، پسر من بعد از تولد اولین مدفوع اش زرد رنگ بود ، اصلا مدفوع تیره ای که بهش موکونیوممیگن رو دفع نکرد میخواستم بدونم مشکلی داره
- آب اشامیدنی
سلام پسرم ۵ ماه و۶ روزش هست باوزن ۷ کیلو و۵۰۰ گرم،،براش آب آشامیدنی استرلیزه کاله گرفتم میتونم آقای دکتربهش بدم؟ چه مقداربایدبدم؟ ممنونم از لطف شما
- صدای بینی و جمع کردن اب دهن روی لب
سلام اقای دکتر.نوزاد سه ماهه که صدای خرخر بینی داره و بعضی اوقات اب دهانشو میاره رو لبش جمع میکنه میتونه از رفلاکس باشه؟ باتشکر
- قطره
سلام اقای دکتر نوزاد چهارماه تمام دارم. قطره ی آد بهداشت رو نمیخوره استفراغ میکنه. از شما راهنمایی خواستم فرمودین قطره ی آدزیر بدم. اونم تهیه کردم با یه قطره که داخل دهانش رفت باز استفراغ کرد و نخورد. شیر خشکی هم هست ، چه قطره ی دیگه ای پیشنهاد میفرمایین؟ خارجی باشه ترجیحا. ممنون
- زردی نوزاد
سلام اقای دکتر دخترم ۱۴ روزه است .و وزن تولدش ۴ کیلو بوده .و امروز آزمایش دادم زردیش ۱۴ هستش.زردی داشته ۴ روز داخل دستگاه گذاشتم .الان باید داخل دستگاه بزارم یا از قطره بیلی ناستر و شیر خشت و ترنجبین استفاده کنم
- آموکسی سیلین
سلام باعرض پوزش ببخسیدنوزاد3ماهه من دارای حس از سینه بودکه دکترگفت سینش عفونت داره وشربت آموکسی سیلین 200نوشت براش الان 4روزه میدم ازدیروزمدفوع مخاطی داره ولی هنوزخس خس سینش قطع نشده آیاقطع کنم دارورویاخیردوره درمان چندروزه؟؟درضمن آلرژی به غذاوپروتیین گاوورفلاکس هم داره ممنون ازپاسخگوییتون وگو شش هم دردمیکنه
- قطره ادزیر
سلام رو جعبه قطره آدزیر نو شه یک سی سی که معادل 20قطره هست به نوزاد بدهید در صورتی که شما فرمودید 30قطره بدهید این کم وزیاد گفتن علتش چیه آخرش چند قطره بدم 7ماهشه
- شیر خشک پپتی جونیور
سلام خسته نباشیدنوزاد یازده ماهه پسر دارم فاویسم دارد چند روز پیش تب کرد استامینوفن دادم خوب شد بعد دوروز اسهال گرفت که داخل اسهالش یکم رگه خون بود که فقط یبار دیدم الان سه روز اسهال داره در نبود شما بردم بیمارستان گفتند عفونت گوش داره پدی لاکت و سرم خوراکی و کواموکسی کلاو دادند و گفتند که احتمال حساسیت به پروتئین گاوی هستش که شیر خشک استامینوفن پپتی جونیور۲ تجویز کردن الان اصلا شیر خشکشو نمیخوره اسهال داره قبلا اپتامیل۲ میخورد الان شیر خشک پپتی جونیور رو نمیخوره میشه همون اپتامیل معمولی رو داد یا یه شیر خشک دیگه نمیشه جایگزین کرد این شیر خشک خیلی بد مزست و کمیاب ممنون میشم کمک کنید
- تلویزیون
سلام دخترم ۵ماهشه وب تلویزیون بعضی وقتها نگاه میکنه ایا مشکلی داره
- مدفوع سیاه
سلام خوب هستین نوزادم نه ماه داره اسهال داشت ی هفته ای دکتر بردم گفت در اثر ندونشه الان یکبار مدفوع سیاه داشته مشکلی داره؟
- اسهال
سلام خسته نباشید دخترم پنج ماه ونیمه است از سه ماهگی به بعد اسهال بلغمی داشت شیرخشک نان بهش میدادم دکتر شیر ال۱۱۰ براش تجویز کرد باز هم خوب نشد بعد بیومیل سوی بهش دادم بالا آورد دوباره شیرش رو عوض کرد آپتامیل پپتی جونیور بهش داد از دیروز بعد از ظهر بهش دادم خورد دیشب شکمش سفت کار کرد بدون بلغم درضمن دیشب بهش ۲۵ قطره مولتی ویتامین بیبی جویس دادم امروز بعدازظهر شکمش کارکرد آبکی وسبز تیره میخواستم بدونم شیر روش نمیفته یا از قطره شکمش آبکی وسبز تیره شده با تشکر
- سلام نوزاد ۷ ماهه دارم فقط داره سرفه میکنه شربت ایراپراکس۱۰۰سفکسیم بهش بدم اشکال نداره و چقد باید بهش بدم وزنش ۹ کیلو

