Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن چهارماهگی
آیا با وجود سرفه بدون تب میشه واکسن چهارماهگی رو تزریق کرد
- اسهال نوزاد
سلام آقای دکتر وقت بخیر ببخشید دخترم ۴ماه و بیست روز است یه هفته میشه که مدفوع آبکی و بوی خیلی بدی داره تب نداره شیر خودم رو میخوره از اول مدفوع زیاد میکرد ولی این دفعه حجمش زیاد و بوی بدی میده دو تا دکتر بردم یکیش سرم و شربت مترونیدزال نوشت سرم رو نزدن دکتر دیگه براش پودر orsنوشت این پودر رو اصلا نمیخوره به نظرتون چیکار کنم
- رشد قد نوزاد هنگام تولد
با سلام.ببخشید آقای دکتر، خانواده ام به من در بارداری گفتند که رژیم غذایی بگیرم چون داشتم خیلی اضافه وزن پیدا می کردم، بعد که بچه متولد شد، قدش 40 سانتی متر بود.آیا اگر رژیم نگرفته بودم، رشد قدش هنگام تولد بیشتر میشد؟ وزنش هم 2 کیلو و 50 گرم بود.آیا اگر وزن گیری بهتری قبل از تولد داشت، برای بعدا در سن رشد جوانی به نفعش بود؟ و رشد نسبتا بهتری نسبت به این وضعیت پیدا می کرد؟آیا من متضرر شدم؟
- سرماخوردگی و سرفه خلط دار
سلام وقت بخیر پسرم سه ونیم سالش سرفه خلط داره شربت ازیترومایسین چند ساعت یکبار چند سی سی بدم بهش ممنون میشم جواب بدین؟
- جای واکسن
سلام اقای دکتر پسر من دو هفتس واکسن دوماهگی رو زده الان یه پاش سر واکسنش دونه سفید زده خطرناکه؟چیکار کنم
- سلام اقای دکتر یه شربت میخام برا سیستم ایمنی بچه 10 و 13 ساله چون زود به زود مریض میشن
- خطوط کف دست
سلام من نوازدم ۳۳ هفته بدنیا اومد الان نگاه کف دستش کردم یکیش ۸ویکیش مثلث آیا مشکلی هست
- یبوست نوزاد
سلام اقای دکتر نوزاد ۵۶ روزه دارم که هم رفلکس داره و نفخ زیاد و روزی یبار شکمش کار میکنه الان سومین روز هست که شکمش کار نکرده ممنون میشم راهنمایی کنید از روغن زیتون هم استفاده کردم
- لبه تناسلیش داخل سیاه شده
سلام خسته نباشید دختر من دوماه و نیم هست لکه سیاه داخل لبه تناسلیش شده خیلی خیلی خیلی نگرام لکه سیاه اصلا نبود یهو شده
- سلام من دخترم 2سال ونیمشه یه علت گرفتگی صدا بردمش دمتر شربت ستادین دی سی داده اماسرفه هاش خیلی مدوام شده. چیکارکنم؟؟؟
- سلام خسته نباشیددخترشیش ساله ای دارم که ماهی یک بارسرودردهمراه بااستفراغ داردخیلی نگرانم دلیلش چیست
سردرددردشدیدبااستفراغ خیلی نگرانم توروخداجواب بدید
- شربت آزیترومایسین ۲۰۰
- سرماخوردگى
پسرم ١٠ ماهه هستش وزنش ٩ كيلو هستش الان دسترسي به دكترش ندارم از صبح سرفه ميكنه شربت كوريزان بديم؟؟؟؟
- سرماخوردگی
سلام پسرم ۹ سالش فابیسم هم هست ۹ سالش۴۰ کیلو الان یک ماهه سرما خورده ولی عفوتتشخوب نمیشه میتونم بهش آزیترو مایسین بدم
- درباره تب کودک
کودک ده ماه ام دو روزه تب زیاد داره و گلوش یکم خس خس میکنه
- مطب
سلام اقای دکتر شما پنجشنبع ها مطب تشریف دارین
- سلام دخترم شمع خورده یک سال ونیمش مشکلی پیش نمیاد
- ادار
سلام دخترم پنج ماهشه .بعضی موقع ها که میخاد ادار کنه زور میزنه
- چشمک زدن
نوزادهفت ماهه ای دارم که چندروزی است چشم چپش چشمک میزنه ایااین چشمک زدنهاکه پشت سرهم نیستن یعنی یه ده دقیقه ای طول میکشه تاچشمک بزنه طبیعی است
- بزرگی دور سر
سلام آقای دکتر پسرم یک سال ویک ماهشه دور سرش زمان تولد ۳۵/۵لوده والان ۴۸بهداشت گفته یک ماه دیگه دوباره برم اما بردمش متخصص مغز واعصاب کودکان چون بعضی وقتا ریسه های بدی میرفت و نوار مغز هم گرفتم دکتر معاینه اش کرد و گفت دور سرش بزرگتر هست ولی مشکلی ندارد ومهم نیست ب الان با وجود اینکه دکتر گفته بازم نگرانم چیکار کنم؟

