Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- درمان سرفه نوزاد
برای درمان سرفه چه دارویی استفاده کنیم
- قورت دادن هسته سنجد
سلام وقتتون بخیر ببخشید دخترم 11ماهشه هسته سنجد قورت داده براش مشکلی پیش میاد؟
- بازم سلام خسته نباشید
ببخشید من بلد نیستم سوالام رو پشت سر هم بنویسم من مادر پسری هستم که گفتم آمپول بتامتازون ال آ زده و قطره بکلومتازول رو دو روز قبل دو هفته مصرف کرده اینو یادم رفت بگم فکر کنم دو ماه پیشم یه آمپول ساده بتامتازون واسش تزریق کردن- کلا سالی یک تا دوبار این امپول رو فکر کنم زده باشه یعنی از وقتی که دنیا اومده شاید۶ تا به جز آخری زده باشه خواهش میکنم بگین مشکلی تو بدنش ایجاد نمیکنه نیاز به مراقبت خاصی نداره خیلی چند روزه که فهمیدم بده خیلی خیلی خودم رو سرزنش میکنم- توروخدا اگه مشکلی نیس خیالم رو راحت کنین خدا خیرتون بده
- زردی نوزاد
نوزاد بیست و یک روزم هنوز صورتش و چشماش زرده ایا هندز خطر دارد
- خرخربینی پسرم موقع خواب
سلام آقای دکتذپسرم سه سالشه کوچیک ترین سرماخوردگی که داشته باشه صدادارتفس میکشهداصلا نمیتونه ازبینیس نفس بکشه دهنشوبازمیزاره واقعاعذاب میکشه بچه اسپری رستانکس هم میزنم تاثیری نداره به نظرتون میتونه انحراف بینی چیزی باشه یانه؟؟؟
- درمورد غذای کمکی
سلام اقای دکتر وقت بخیر من پسرم ۵ماهش تموم شد میتونم غذای کمکی بدم بعدنمیدونم ازچی بایدشروع کنم برای برنامه غذایی باید بیام مطبتون؟
- آ د
با سلام و وقت بخیر لطفا قطره یا شربت برای تامین ویتامین دی کودک شش ماهه ای که از نورخورشید محروم است معرفی کنید با تشکر
- دانه های ریز روی صورت
سلام خسته نباشید...پسرم الان حدود چهارروز که دانه های ریز روی صورت فقط ناحیه لب تا بینی میزنه و داخل دهان روی زبونش هم زخم شده دکتر بردم گفتن که نیستات بهش بدم ولی هنوز بهتر نشده بدتر شده وروی کام قسمت بالا زبانش زخم شده میشه بگین که چیکار باید انجام بدم ایا اون بدترش کرده اخه سرفه هم میکنه ممنونم لطفا راهنمایم کنید باسپاس
- سلام آبسه دندان
دخترم ۵ سالشه دندان درد داره وفاویسم داره چه دارویی بهش بدم
- تغذیه
سلام جناب دکتر.وقت بخیر شرمنده یه سوال داشتم ممنون میشم که لطف کنین و پاسخ بدین.🌹 من پسر ۷ ماهه دارم بهش موز دادم رگه های ریز نخ مانند سیاه توی مدفوعش دیدم.آیا دیگه بهش موز ندم؟یا طبیعی هست؟
- تشک نوزاد
با سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم اگه تشک کودک پنج ماهه پنبه ای و نرم باشه باعث آسیب به ستون فقراتش میشه؟؟
- فرنی
سلام اقای دکتر فرنی نوزاد باید باشیرکم چرب درس کنیم یا پرچرب
- اسهال
سلام پسر چهار ماهم اسهال شده تو اشعارش خون بود لطفاً راهنماییم کنید
- ترشحات چشم
برای نوزاد یک ماهه که هر دو چشمش ترشحات چرکی دارد چکار باید کرد یک بار هم پزشک قطره باکتی ماید و پماد اریترومایسین تجویز کرد ولی خیلی تاثیر نداشت
- سلام بچه سه ساله دارم تب شدید داره شربت استامینوفن دادم پایین نمیادایا میتونم از شیاف هم استفاده کنم؟
- قد وزن
باسلام پسرم دو نیم سالشه با وزن ۱۲ و قد ۸۸ و خیلی بی اشتها و بد غذاس به نظر شما مشکلی داره؟ ببخشید چه دارویی بهش بدماشتهاش باز شه؟ ممنونم اگه دوتا سووالو جواب بدین
- میزان مصرف آزیترومایسین برای کودک ۳ساله باوزن ۱۲کیلو
- خوردن پنتوپرازول درشیردهی
سلام خوردن پنتوپرازول 40درشیردهی ضرردارد
- کاهش اشتها
سلام آقای دکتر. وقتتون بخیر. دخترم 9 مهر یک سالش شده. الان حدود یک ماه میشه که از شب تا صبح 4 بار واسه شیر خوردن پا میشه و در طول روزم خیلی شیر میخوره. چند ماهی بود که شب تا صبح رو کامل میخوابید و بسیار هم بدغذا شده. فقط به نون خیلی میل داره. البته بعضی شبا که خوب شام هم میخوره بازم چند بار واسه شیر خوردن پا میشه. وزن تولدش 3 کیلو 400 بود و وزن الانش 8 کیلو 700 هست. میخواستم یکشنبه یا دوشنبه بیارمش پیشتون ولی قبلش گفتم پیام بدم بهتون. شاید راه حلی باشه که این دو سه روز ی مقدار بهتر شه و منم بتونم شبا بخوابم.
- مدفوع
سلام آقاي دکتر خدا خيرتان بدهد خيلي ثواب مي کنيد بي وقفه جواب ما رو ميدهيد واقعا ازتون ممنونم انشالله خدا بهتان سلامتي و شادي بدهد. آقاي دکتر دخترم 16ماهشه و روزي 3يا بيشتر از 4بار در روز ممکنه مدفوع کنه غذا هم کم ميخوره بيشتر شيرخودمو ميخوره آيا اين همه مدفوع کردن اشکالي ندارد؟؟

