Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال نوزاد سه ماهه
یه سه هفته اسهال داره گاهی اوقات خوب میشد گاهی اوقات دوباره اسهال میگرفتش دوسه روزه روزی ده بار بیرون میره چی براش خوب آقای دکتر
- سلام دخترم ۳ سال و ۶ ماهشه الان تب داره وهیچی تو خونه نداریم ب جز شیاف ۱۰۰ میشه همونو نصف کنم استفاده کنم
- مدفوع نکردن نوزاد ۴ ماهه
سلام .نوزاد۳ماهه من ۵روزه شکمش کار نکرده.بردم دکتر قطره داده ولی دو روز گذشته بعدمصرف دارو ولی بازم شکمش کار نکرده
- شربت سانستول
سلام اقای دگتر بچه من 14 ماهشه و 10 کیلویه میتونم برای اشتها شربت سانستول بدم خوبه ؟ روزی چندسی سی ؟
- مالیدن صورتش کنار گوشاش
سلام آقای دکتر ببخشید دختر من از وقتی به دنیا اومده خیلی صورتشو میماله.. پستش حالت خشکی گرفته الان دوماه نیم هستش
- سم پاشی کردن
سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر. ما کل خونه مون رو با سم مایع کامن که دقایقی بعد از زدنش خشک میشه ، سم پاشی کردیم و از خونه آمدیم بیرون و چند روزی خانه نبودیم.کودک 7 ماهه هم داریم.حالا که میخواهیم بر گردیم برای کودک مون نگرانیم،چون خانواده مون خیلی بهمون تذکر دادن که چرا شما که بچه دارید خونه رو سم پاشی کردید؟ حالا نمیدونیم چه کار کنیم؟ ترس این که بچه مون به جایی که سم پاشی شده دست بزنه و ما ندونیم.
- آلرژی به پروتئین گاوی
با سلام پسر من ۱۱ماه و۲۸روز داره و دو روز دیگه واکسن یکسالگی داره از یکماهگی حساسیت به پروتئین گاوی داشت من بعد شروع غذا تا الان براش محصولات گاوی رو امتحان نکردم تخم مرغ هم تا الان بهش ندادم شنیدم واکسن یکسالگی برای بچه هاییکه حساسیت به تخم مرغ دارن خطرداره با توجه به اینکه من تست نکردم و نمیدونم آلرژی وجود داره یانه باید چیکارکنم
- خسته نباشید
سلام اقای دکتر خداقوت الهی خدا خیرتون بده الهی ک عمرتون با عزت و طولانی باشه.هر چی دعا کنم کم گفتم.هر روز براتون دعای خیر میکنم .
- افتادن ناخن
سلام چند روزی ناخن های بچم میافتن البته بجاش دارن میان ناخن های دست البته دو سه ماه قبل هم ناخن های پاش میافتادن علت چی میتونه باشه کمبود خون هم نداره بچه سه سالشه
- سر
سلام پسر ۳ ماه و نیمم وقتی گریه میکنه یه دایره ر وی سرش گود میشه نبض داره
- سرما خوردگی
سلام .دختر ۲ سال نیم دو هفته پیش مریض شد بردم دکتر بهش شربت سفیکسیم داد من ده روز علائم داشت دادم بعداز اون دیگه تا دو روز ادامه ندادم ..الان بعد یک هفته دوباره آبریزش بینی چرکی داره یعنی هنوز ویروس تو بدنش .. میکروب تو بدنش مقاوم شده؟
- دندونم درد میکنهه وعفونت کرده بچه شیر میدم
- بیناری دست وپا دهان
ناخن همه کودکان میافتد ودوباره ترمیم میشود
- چ مقدار سفکسیم ب کودک ۲ساله بدم
چ مقدار دارو سفکسیم ب بچه ۲ساله نیمبدم
- خروسک
سلام اقای دکترپسرم ۲سال و۱ماهشه دچار خروسک خفیف شده دکتر برای پسرم دگزا وقرص،مونته لوکاس تجویز کرده الان نزدیک یک هفته هست هیچ تغیری نکرده فقط صدای خروسک ایش خوبشده ولی سرفه مانند خلط دار وابریزش بینی رادارد از دستگاه بخور سرد هم استفاده کردم فایده نداشت از چه داروی استفاده کنم که اثر بهتری داشته باشه باتشکر ازشما
- ازپوشک گرفتن
با سلام اقای دکتر بچه۲۵ماه که تقریبا دوماهه ازپوشک گرفتم ودیدم که کار اشتباهی کردم وخیلی زوده اگر دوباره پوشک کنم ایا به نظر شما مشکلی برای بچه ایجاد میکنه یا اینکه بدخلقی میکنه واقعیتش میترسم وقتی دوباره پوشککنم بعدا اذیت کنه لطفا راهنمایی کنید با تشکر
- بیضه نزول نکرده
بیضه سمت راست با ابعاد 16*7.5دردیستال کانال اینگوینال است وقیمت فوقانی همی اسکروتوم راست قرار داد...ایاکودک دو ساله با این شرایط به عمل احتیاج دارد
- آلرژی به پروتئین گاوی
سلام کودک من به پروتئین گاوی آلرژی داره قبلا دکتر براش شیرخشک آپتامیل پپتی تجویز کرد ولی به شدت اسهال گرفت و بهش نساخت آیا میتونم از آپتامیل اچ آ استفاده کنم ؟آیا ترکیباتشون مثل همه یا فرق دارن آخه هر دو مربوط به بچهای آلرژی دار هستن
- اسهال
سلام خسته نباشید پسرم ۱۱ ماهه داره چند روزه اسهال داره هنگام مدفوع کردن زور میزنه با اینکه یبوست نداره اسهال داره خطر داره
- چشمک زدن نوزاد
با سلام،آقای دکتر من دو سری دیدیم که پسر ۹ ماهم یدفعه یه چشمک میزنه انگار که موقع پلک زدن یه چشمش یک بار به اندازه یه پلک زدن بسته شه،آیا این حالت غیر عادیه؟

