Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مصرف همزمان قطره میم و پودر فرامکس
آقای دکتر وقت بخیر. میخواستم بدونم من از ۶ ماهگی به پسرم مولتی میم و پودر فرامکس میدم الان ۱۷ ماهه است. چون دیدم داخل مولتی میم آهن آیا ضرر مصرف این دو با هم نداشته؟؟
- خلط گلو و جمع شدن اب در دهان
- بدخلقی
سلام پسرم 5سالشه خیلی جوشی و عصبیه چیکار کنم اروم بشه؟؟
- دوز مصرفی دارو
پسرم گلوش چرکیه و سرفه میکنه ازیترومایسین میخاهم بدم دوزشو چقدر بدم
- خوردن درکارتن مولتی ویتامین توسط کودک یکساله
دخترم ۱۳ماهشه درکارتن مولتی ویتامینشوکندوخوردبایدچکارکنم؟
- پسرداییم شمع خورده
سلام خسته نباشید ببخشید پسردایی شمع خورده خدا نکنه براش اتفاقی می افته
- دلیل بالا اوردن
سلام من یک دختر 3سال ونیمه دارم دیشب توپارک روتاب بازی میکرد بالا اورد بعد ساعت های 2شب دوباره توخواب بالا اورد تاصبح سه باردیگه تکرار شد دلیلش چیه ممنون
- سلام بچه من یکسال ۵ماهشه چشمش قرمز شده و یکم رک میده قطره باکتی ماید ۱۰ خوبه که بریزم و چند ساعتی باید بریزم
بچه من یکسال ۵ ماهسه و چشمش قرمز شده و یکم چرک میده قطره باکتی ماید ۱۰ خوبه که بریزم تو چشمش یا نه چند ساعتی و چند قطره باید بریزم
- غذای کمکی
شروع غذای کمکی برای کودک رفلاکسی از چند ماهگی باشه؟ و با چی شروع بشه؟شیرخشک نمیخوره شیر مادر هم کمه .وزنش هم کمه ممنونم
- شربت آموراکس۱۲۵به کودک ۶ساله چقدر بدم؟
- خلط گلوکودک ۸ ماهه
سلام خسته نباشید دخترم ۸ ماهشه چند روز اب بینیش میاد وسرف میکنه تو گلوش خلط جمع شده تا الان ۳ بار بردیم دکتر داروهای مختلف داده ولی هنوز سینه دخترم خس خس میکنه وخلط داره چیکار کنم
- شیرنارگیل
سلام خسته نباشید آقای دکتر حالا که تو شیردهی نمیشه لبنیات بخورم میشه شیر نارگیل خورد؟؟؟
- تب کودک
سلام وقت بخیر اقای دکتر.پسرم ۵ سالشه از صبح تب داره دکترم بردم گفت هیچ عفونتی نداره احتمالا سرما خورده پس چرا تبش قطع ننیشه شربت دادم شیاف گذاشتم
- سلام خسته نباشید پسرم نزدیک به هفت سالش هست سوزش گلو و گلو درد داره و وزنش 20کیلو هست شربت ازیترو مایسین 200رو چند سی سی بهش بدم ممنونم
- سلام وقت بخیر پسرم رفته تو ۱۴ماه و روزی ۷ ۸ بار مدفوع میکنه کم کم .مدفوعشم چربه به پوشک و بدنش نمیچسبه علتش چیه ؟و چطور میشه از دفعاتش کم کرد واقعا از شستنش خسته شدم
- امیکرون
سلام اقای دکتر پسر 20 ماهه دارم از صبح احساس گلودرد داشتم دوروز پیش هم خواهرم داشت الان هم بچم تب کرده میخوام بدونم بجز پاراکید چی بهش بدم اگه امیکرون باشه؟
- زردی کف دست
با سلام خسته نباشید .دختر پنج ساله نیمی دارم که الان حدود ی هفته است کف دستش زرد شده هیچ چیز قابل ملاحظه ای که بگم بیشتر خورده نخورده و هیچ جای دیگه از بدنش هم زرد نیست البته صورتش کمی زرد شده ولی به شدن دستش نیست آیا ممکنه آز آهن باشه؟برا رفعش باید چه کار کنم ؟دخترم کاملا سرحاله و اشتها و خواب کافی داره.
- قورت دادن هسته گوجه سبز
سلام دخترم 11 ماهشه دیروز هسته گوجه سبز رو قورت داده دوبار مدفوع کرده ولی من تو پوشکش هسته ندیدم نگرانم چی میشه؟
- شیرخشک
آقای دکتر شیر پاستوریزه رو بجوشونم یا مستقیم از یخچال به بچم بدم؟
- واکسن ۱سالگی
دخترم آلرژی به لبنیات و تخم مرغ داره آیا زدن واکسن ۱سالگی براش مانعی ندارع در ضمن ۲۰روز هم از درگیری کروناش میگذره

