Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دفع مدفوع زیاد
سلام پسر ۸وماهه دارم بهش غدای کمکی و سرلاک گندم خرما میدم با شیر خشک ببلاک ال اف که دکتر داده بهش بخاطر عدم تحمل لاکتوز ولی چندروزی هیت زیاد مدفوع میکنه گاهی شل و گاهی معمولی و مخاط دار چه کنم راهنمایی کنید در ضمن هیج علایم دیگه نداره خوب غذا میخوره میخابه
- در رابطه با کودکان
سلام من دخترم سه شب تب کردبعد شب سوم دوباربالا اورد بعدازصبح سه بارمدفوع کردداخل پوشکش خون بود ممنون میشم راهنمایی کنیددخترم هفت ماهه است
- سلام پسر من ۴ ماهشه بخاطری مشکلی کی داشت ختنه کردیم الان سری آلتش باد کرده
- لنف
سلام دکتر وقتتون بخیر پسرم دو سال و نیمه از چهار ماهگی چند تا لنف ریز اندازمان نرمال بود یک و دو میل چند تا هنوز هستن تو این دو سال و نیم چهار بار ازش سونوگرافی گرفتم چون روش حساس ام دکتر هم میگفت مشکلی نداره به نظر شما دکتر چهار بار ازش سونو گرافی گرفتم عوارض نداره؟ نگرانم
- گلودرد
سلام دخترم ۹سالشه،سرفه میکرد شربت اموکسی کلاو هر ۱۲ ساعت ۱۰ سی سی خورده بهتر شد ولی قبل از اینکه کامل خوب بشه دارو تموم شد.الان دوباره میگه گلوم درد میکنه چی بدم بهش؟ قرص ازیترومایسین ۲۵۰ بدم خوبهبراش زیاد نیست
- شیر
با سلام خسته نباشید...پسر من ۲۱ماهشه...و شیرخشکیه...الان ۴ روزه که شیرخشکشو قطع کردم....روزا ایراد نمیگیره ولی شب موقع خوابش که میرسه فقط شیرخشک میخاد...شیر پاستوریزه هم گرم میکنم و شیرین...ولی نمیخوره مزه شو میفهمه...ولی شیر موز پاکتی رو یکبار امتحان کردم...پذیرفت و خوابید.بنظرتون من چیکار کنم.
- سلام کلاریسین موقعی که با اب مخلوط کردم شکرکی شد مشکلی نداره مصرف کنم
سلام شربت کلاریسین آنتی بیوتیک موقعی که با آب قاطی کردم شکرکی شد مشکلی نداره برای مصرفش
- گلو درد
سلام دخترم دو سالشه سینش خس خس میکنه ولی هیچ علائم دیگه ای نداشته و نداره چی بهش بدم خوب بشه؟
- شیر خشک
سلام آقای دکتر پسر من هجده ماهش شیر خشک نان یکسال به بالا میخوره الان داروخانه پیدا نمیشه میتونم نان بدو تولد یا شش ماه به بالا بهش بدم از این نوع شیر خشک نان دارن ممنون
- پسرم ده سال دارد و قسمت قهوه ای سینه راستش درد دارد علتش چیست
- از شیر گرفتن کودک
سلام آقای دکتر ازشما سوال کرده بودم که به خاطر بارداری پسرم که یک سال وسه ماه دارد از شیر گرفتم وشما در پاسخ گفتید شیر خشک یا شیر پاستوریزه کم چرب بدهم پسرم شیر نمی خورد اگر شیر خشک خورد چه شیری میتونم بهش بدم
- پسر۱۰ماهه قی چشم دارد
- شربت ستادین دی
باسلام لطف راهنماییم کنیدمقداراستفاده ازشربت ستادین دی،برای کودک 1سال ۳ماه چندسی سی هست؟ باتشکر
- استفراغ 6ساله
سلام كودكي 5 ساله است كه صبح ها ازخواب بلند مي شود استفراغ ابكي دارد.وكمي هم بي حال است تمام ازمايشاتش سالم است به نظرشما مشكلش چيست؟
- تپش قلب وتنگی نفس
سلام پسرم ازنوزادیش موقعی ک گریه میکرد پوستش کبودمیشدونفس نمیکشید وازحال میرفت فقط موقعی ک گریه میکرد اینطورمیشد،الان ک پنج سالش شده هنوزم همینطوره گریه میکنه تپش قلب، تنگی نفس و لرزش دست داره دکتربردم ب جوابی نرسیدم خیلی نگرانم لطفا راهنماییم کنید.ممنون.
- شربت سفکسیم
سلام آقای دکتر خدا قوت، دخترم ۲۱ماهشه ۱۱ کیلو ده روزه سرما خورده گرفتگی صدا و آبریزش بینی داشت ، پلارژین بهش دادم و ۴ساعتی اسپری زدم براش الان دیگه آبریزش نداره ولی بینیش کیپ شده انگار سرش سنگینه چند روزه اینجوریه چیکار کنم؟ ممنون میشم جواب بدین و اینکه حدود یکماه پیش هم یکی ونصفی شربت آموکسی بی دی ۴۰۰ بهش دادم الان اگه آنتی بیوتیک تجویز کنین، مشکلی نداره ؟؟ از این لحاظ میگم ک تو مدت کوتاه آنتی بیوتیک زیاد استفاده شده.
- درباره شیر
سلام من به پسرم شیر با شیره انگور میدم تازگی شنیدم این دوتا باهم خوب نیست آیا درسته؟
- مولتی ویتامین
دکترپسرم ده سالشهخیلی ضعیفه توخونه قطره مولتی ویتامین وآهن فروتب دارم تازه خریدم میتونم بهش بدم تاثیرداره؟اشتهاشم کمه
- سرماخوردگی
سلام. شربت سرماخوردگی برای کودک دوسال و نیم با وزن ۱۲ کیلو، هر چند ساعت و چه مقدار بدیم؟
- دوز مصرف فارمنتین ۶۴۳
سلام. دوز مصرف فارمنتین ۶۴۳ برای پسر ۱۰ ساله با ۳۰ کیلو وزن چقدره؟

