Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کم خوابی نوزاد
سلام.پسرم الان ۴۶ روزشه .وزن موقع تولد ۳۴۰۰ بود یک ماهگی هم ۴۹۰۰ علائمشو میگم ببینید رفلاکس پنهان داره یا نه شیرشو خوب میخوره اما بعد ۱۵ دقیقه هی خودشو کش قوس میده تا وقتی سینه از دهنش دربیاد.گاهی اوقات از دهنش به مقدار کم تف میاد بیرون.سکسکه روزی یک بار .خس خس سینه.سرفه در حد یه بار در روز.وقتی خوابه یهو مثل کسی که تنگی نفس داره نفس عمیق و بلند میکشه و بیدار میشه .بینیش انگار کیپه اما نگاه میکنم چیزی نیس خودم هم مرتب تمیز میکنم .دهنش هم ملچ ملوچ میکنه صدا میده خوابش هم در طول روز خیلی خیلی سبک و کم هستش ولی شبا از ۱میخوابه تا ۵.قطره هم روزی سه بار به مقدار ۲ ونیم سی سی اهورا نی نی میدم و آد
- شربت
سلام دکترپسرم ۸ماهشه ودکتر برای یکم که سینش عفونت داره شربت لوپراکس۱۰۰نوشته وقتی بهش میدم تبش بالامیره علتش این شربت نیست؟وهمچنان شربت رابه پسرم بدم بخورا یاقطعش کنم؟
- بیقرای کودکان
سلام آقای دکتر ما یک بچه شش ماه داریم بی قراره فقط گریه میکنه نه شیر میخوره نه می خوابه سرما هم خورد خوب شده اما بی قراره
- سرفه نوزاد سه ماهه
سلام وقت بخیر یه نوزاد سه ماهه دارم که سرفه داره ولی تب نه همچنین خلط پشت حلق چه دارویی نیاز است؟
- موزدادن
سلام اقای دکتر امیرعباس اسهال داره میتونم بهش موز بدم چون نبردم واسه واکسن ۶ ماهگی نزده بخاطر مریضیش نبردم واکسن ۶ ماهگی نزدم هنوز خواستم ازتون بپرسم اقای دکترچون اسهال خشک میکنه
- کم کاری تیروئید
پسرم در سه ازش ازمایش وریدی گرفتنtsh=5بود.........درهشت روزگیtsh=5/2...........ودر 19روزگیش ازمایش از دستش گرفتنtsh=5/2....t3=2/2.....t4=9/8بود ایا پسرم مشکل دارد.
- ميزان خواب نوزاد
سلام وخسته نباشيد دختر ٥ ماهه دارم كه شب ساعت دوازده تا ٩ صبح ميخوابه ولي در طي روز دوسه ساعت ميخوابه آيا اين ميزان خواب كافي مي باشد؟
- مدفوع سبز و اسهال
باسلام بچه ۵ ماه دارم ۲ روز اسهال بود حالا هم مدفوعش سبز شده و همچنان اسهال،چکار کنم؟
- بیحالی پسر بچه سه ماهه
پسر سه ماهه ام از بدو تولد بیحاله و پاهایش میلرزه و گریه هم نمیکنه
- اسهال
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم۴ماهش اسهال استفراغ گرفته بود نزدیک۵روز بیمارستان۱۷شهریور بستری شد الان دوهفته گزشته ولی همچنان مدفوش شله چیکارباید کنم
- زمان ختنه
سنمناسب برای ختنه ی نوزاد کی هست؟
- گردن
بإسلام.دخترم هفت ماهشه والرژي و رفلاكس داره.دكتر براش زاديتن خارجي و گرانول خوراكي زيناكست تجويز كرد كه دخترم صورتش و پشت پلك هاش ورم كرد و پشت چشمش كهير زد.استفراغ كرد هم شب هم صبح.من دارو رو قطع كردم.امروز دارو ندادم دخترم بشدت سرفه ميكنه و زير گلوش امروز كلي كهير زده و خلط سينه داره كه باعث ميشه حالت تهوّع بگيره. ٢١اين ماه وقت بيمارستان گرفتم براي الرژي اين سرفه و كهير زير گلو كه داره به سمت شونه هاش ميره خطرناك نيست؟ ٥روز مونده كه ببرمش بيمارستان
- غلت نزدن
سلام دخترم ۵ماه ۱۵ روزشه که دراز کشیده نگاه میکنه تو بغل یا میشینه سرش رومیاره پایین نگاه نمیکنه وغلت هم نمیزنه
- سرماخوردگینوزاد
سلامخستهنباشیدنوزادمیکماهههست سرفه بینش میگیره بردمش متخصص شربت کوفکس داده چکارکنم بهش بدم ندم
- رفلاکس و حساسیت به لاکتوز و فاویسم در نوزادان
سلام پسر یک ماهش هست وقتی شیر خودم رو میخورد اسهال داشت و تو هفته سوم بردم دکتر وزن ااضافه نکرده بود تا اینکه فهمیدیم به لاکتوز شیر حساسیت داره الان داره شیر بدون لاکتوز میخوره مجبور شدم شیر خودم رو قطع کنم تا اسهالش بند اومد تا کی باید شیر خشک بذون لاکتوز بخوره شیر نان آال۱۱۰استفاده میکنه
- مدفوع نوزاد
باسلام اقای دکتر پسر من دوماهشه وزنش ۵۷۰۰ هست پسرم روزی سه چهار بار مدفوع میکنه هر چی شیر بیشتر بدم بیشتر هم مدفوع میکنه اصلا هیچی بهش نمیچسبه وزنش هم کمه هرکار میکنم تپل نمیشه چیکارش کنم اقای دکتر؟ وزن موقع تولدش۳۴۰۰ بود و اینکه شیرخشک میخوره به همراه شیرخودم
- پسته
دکتر از چند ماهگی میتونم پسته رو پودر کنم به نوزادم بدم
- شیرخشک
سلام خسته نباشیداقای دکترمن نوزاد زود رس دارم که هفت ماهه بدنیا اومد والان ۵۶روزشه خودمم شیر ندارم ودارم شیرخشک بهش میدم اپتامیل پی دی اف ولی وزننمیگره بااین نوع خاستم ببینم غیرازاین چه نوع شیرخشکی خوبه
- سرما خوردگی و خلط کودک
سلام آقای دکتر پسرم ۸ماهشه حدود ۱۰ روز پیش آبریزش بینی داشت همراه عطسه بعد چند روز هم خوب شد سرماخوردگی جزئی بود .الان دو روز میشه که گلوش رو چیزی مثل خلط میگیره موقع شیر خوردن خرخر میکنه و غذا خوردن هم یهو عوق میگیره .سرفه میکنه خلط داره .تماس گرفتم گفتن مسافرت هستین پسرم مریض خودتون هست نشد حضوری بیارم ولی .ممنون میشم راهنمایی کنید چه دارویی براش استفاده کنم خوب بش
- ناف نوزاد
سلام سال نو مبارک نوه من شش روزه بدنیا آمده است دیشب متوجه شدیم نافش کمی ترشح سبز کم رنگ دارد لطفا راهنمایی بفرمایید

