Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ناخن بچم میفته ازچی
- سرفه نوزاد سه ماهه
پسرم سه ماهه است و سرفه میکند و کمی آبریزش بینی دارد. چکار کنم
- ضربه به سر کودک
سلام . پسر بنده در حین بازی به زمین میخوره و روی پیشانیش متورم و کبود شده . در زمانی که اتفاق افتاد سعی کردم ازش سوالاتی رو بپرسم تا ببینم از نظر حافظه مشکلی داره یا خیر که خوشبختانه موردی نبود و همچنین گفتم که بلند بشه و راه بره تا تعادلش رو چک کنم و موارد دیگه . حتی شب هم هر دو ساعت یک بار بیدارش کردم و هیچ مشکلی نبود خدا رو شکر. این اتفاق دو روز پیش افتاد ولی از امروز بالای چشمش و دقیقا میشه گفت روی ابروش داره کبود میشه آیا مشکلی داره یا عادی هست ؟ ممنون از پاسخی که خواهید داد
- سلام.میشه به بچه ام که شش ماهشه شربت ستادین بدم بهش
- رزولاو اسهال
باسلام وقت بخیر ببخشید دخترم ۱۷ ماهشه هفته پیش رزولا گرفته و چندروزه دونه هاش از بین رفته ولی همچنان اسهال هست البته روزی دو بار ، اشتهاشم به شیر وغذا کم شده ، بهش روزی ده قطره پرو بی بی و ۳ سی سی زینگ میدم ، شما یه کپسول به پسرم میدادین وقتی اسهال میشد ؛ میتونم بدم اونو؟!
- کم خونی
سلام خسته نباشید من ی پسر دو ساله دارم و آزمایش خون گرفتن گفتن کم خونه اولین آزمایشش RBC:4.53و هموگلوبین:۱۱.۲بود بعد از دوماه مصرف شربت فروگلوبین و بکمپلکس آزمایش دومشRBC:4.73و هموگلوبین :۱۱.۳است میخواستم ببینم آیا مشکل جدی هست یا نه و اینکه نیاز پیش متخصص ببرم و به غیر از این دوتا شربت چیز دیگه ای نیس که بهش بدم خوب بش؟
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر بچه من تازه 4 ماهش تموم شده و واکسن 4 ماهگیش رو زدم الان شیر خشک میخوره کولیک هم داشت که خداروشکر خیلی بهتره . میخواستم بپرسم غذای کمکی میتونم بهش بدم یانه؟چر میتونم بدم؟؟ممنونم
- سلام پسر من ۵ سالش سفکسیم ۱۰۰ چه مقدار بهش بدم وزن ۱۸ کیلو
- کپسول مترونیدازول
آیا کپسول مترونیدازول 20 برای نوزاد 4 ماهه مضر است؟
- شیرخشک
سلام پسرم رفلاکس داره و کم بود وزن داره هرشیرخشکی میدم ۲بسته بیشتر نمیخوره مجبور میشم عوض کنم الان شیرخسک ببلاک با ببلاک ای ار میدم چیکار کنم ک یدونه شیرخشک بخوره و اینک ایا ببلاک ای ار چاق میکنه ممنون
- بیقراری و بی خوابی
سلام وقت بخیر نوزادمن۹ماهشه چندمدتی هست همش گردن خودشوخم میکنه روبه پشت یعنی شبیه کمان میشه و همش گریه میکنه وخیلی هم بدخوابه بایدهمش روی پام باشه حتی وقتی روی پامه که بخوابونمش خودشو به عقب میگیره وشکمشومیاره بالاعلت چیست؟ممنون
- سلام پسر پنج سال ونیمی دارم یه بار مریض شده سه نسخه دکتر بردم آخرین نسخه بهش قرص سفکسیم ۲۰۰ داده روزی دوبار چند روزی بهش دادم دیگه ندادم چند روز خوب بود الان مجددا سرفه خلط دار داره میخوام سفکسیمه رو شروع کنم بهش بدم گفتم اگه روزی یه بار بدم مشکلی نداره ته گلوش هم قرمزه ممنون
- بیشتر بودن گلبول سفید ۱۶هزار در کودک ۸ ماهه براثر سرماخوردگی
با سلام وخسته نباشید پسرم ۸ ماهه با وزن ۹ کیلو سرماخورده بود و دمای بدنش نوسان داشت دکتر براش ازمایش خون و ادار نوشت ازمایش ادار مشکلی نداشت ولی در ازمایش خون عفونت دیده شد حدود ۱۶ هزار بعد از اون دکتر انتی بیوتیک آموکسی کلاو ۲۲۸ هر ۱۲ ساعت ۵ سی سی تجویز کرد حدود ۸ روز بهش شربت رو دادم آیا دوباره نیاز به آزمایش هست تا ببینیم گلبول سفید کاهش یافته یانه؟ اگر بازهم گلبول سفید رو آزمایش بیشتر نشون داد چی کار کنیم و چه آنتی بیوتیکی براش بدم تا عفونتش رفع بشه راهنماییم کنید
- عفونت گلو
باسلام پسرم 3سال و دوماهش هست کممی تب و عفونت گلو داره چ دارویی پیشنهاد میکنید؟ خشک کننده فق ازیترومایسین میتونه بخوره ممنون میشم راهنمایی کنید چ دارویی و مقدار سی سی؟
- ریفلکس
سلام.نوزاد من ریفلکس داره که دکتر براش شربت موتیلیوم وشیرخشک اپتامیل تجویز کرد که متاسفانه اصلا با این شیر وزن گیری نداره لطفا به شیر بهتربرامون تجویز کنید.
- سپاس
سلام آقای دکتر من همیشه برای شما دعا میکنم . تو چله ها یادتون میکنم. الهی ک عمرتون با عزت باشه.
- استفراغ واسهال
سلام دخترم ۶ ماهشه چندروزن اسهال داره دوبار هم استفراغ کرده قطره پدی لاکت دادم ولی هنوز اسهالش خوب نشده آیا میشه پودرکیدی لاکت استفاده کنم؟؟
- استفراغ
باسلام دکترجان.پسرم دوسال سه ماهشه دوشبه تمام طول روز کاراشو انجام میده میاد میره بازی میکنه ولی نصفه شب فقط یکبار بالا میاره و بعد راحت میخوابه قبلشچندددقیقه تو خواب خیلی بیقراری میکنه ولی بالا ک اورد میخوابه معده اش مشکل دارر شده جکار کنم
- زردی کف دست و پای پسرم
- پسرم ۱۱ ماهه قرص اشتباه خورده
پسرم ۱۱ ماهشه قرص اشتباه بنام فستوور فکسوفنادین ۱۲۰ میلیگرم خورده

