Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رفلاکس نوزاد
با عرض سلام نوزاده ۵۵ روزه ای دارم از روزای اول شیر مادرو با شیر خشک تروییتال میخورد تا ماه اول مشکلی نداشت رفلاکس نداشت درد شکم یا کولیک داشت ولی الان دو هفتس رفلاکش داره اول زیاد نبود یکم بالا میاورد دکتر پدی لاک ایزی کول با شیر خشک گیکوز داد بعد گفت اول ببلاک ای آر بدید مشکله رفلاکسش رفع شه بعد گیگوزو شروع کنید ۱ هفته ببلاک ای ار دادیم بعد تموم شدن گیگوز دادیم زیاد بالا اورد ترویتتال شیر خودشو دادیم بالا اورد مجبور شدیم ببلاک ای ار دوباره بدیم مشکلی نداره زیاد بالا نمیاره ببلاکه آی ارو میخوره فقط مشکلش اینه بچه رو سیر نمیکنه هر ۱ ساعت یا یک ساعت نیم بیدار میشه شیر میخواد راهکارتون چیه میشه ببلاک ۱ با ببلاکه ای ار مخلوط کرد یا برنده دیگه ایی بدم ای ار یا نوعه شیر دادنو عوض کنم راهکارتونو لطفا بگید ؟
- دیرنشستن نوزاد
سلام .من یه نوزاد دختر 8 ماهه دارم که از بدو تولد یک کیلو و هشتصد بوده الان پنج کیلو و ششصد هست . فقط باتکیه دادن میشینه و بعد از بیست دقیقه خسته میشه . غلت میزنه ولی چهار دست و پا راه نمیره . میخاستم بپرسم که دیر نشستنش طبیعیه یا مشکل داره ؟
- ناف نوزاد
ناف نوزاد ورم کرده و لکه های قرمزی دارد جیکار کنم
- غده پشت گوش
سلام در پشت گوش سمت چپ دقیقا روی استخوان دو برآمدگی یکی بزرگتر و دیگری کوچکتر در پایین آن است چیکار باید بکنم 13 ماهه است
- قطره ناپریزول
سلام. پسرمن ۵ماه و ۲۰ روزشه. دکتر براش قطره ناپریزول تجویز کرده، اشکال نداره؟ عوارضی برای پسرم نداره؟
- پودر امپرازول
سلام آقای دکتر خسته نباشید،ببخشید دکتر واسه پسرم از ۲ماهونیم پودر امپرازول واسه ریفلاکس تجویز کرده الان یک هفته دیگه ۵ماهش تموم میشه ولی هنوزم شیر بالا میاره این پودرا تاکی بایداستفاده کنه؟؟؟؟؟
- کم وزن
سلام ببخشید نوزاد من کمزنه دوماه نیمه شه به چشم خودمون کوچیک مونده چند جور شیر خشک دادم نان اپتامیل و...بهش نیافتاد بالا اورد بدنش پاشید چ مارکی بدم و ایا باید ببرم پزشک تغیه تجویز کنه چ مارکی بخرم
- قبضیت
پسرم تازه پا روی پنج ماه گذاشته همیشه هم قبض هست و فقط تغذیه با شیر مادر داره شکمش را ماساج دادم حرکات دوچرخه را هم انجام میدم پاهاشو با حالت زانو زدن ورزش میدم اما بازم کار نمیکند راهنمایی بفرمایید چه باید کنم
- دونه های سفید صورت نوزاد
نوزاد پسر سه و نیم ماهه م چند وقته دونه های سفید رنگی روی صروتش در اومده. روی پیشونی کنار گوش و زیر فک بعضی هاش کمرنگ و بعضی پر رنگ تره. وزنش ۷.۵ کیلو و جز بیقراری های شبانه مشکل ظاهری خاص دیگه ای نداره. به خاطر شرایط فعلی نمیخوام از خونه بیرون ببرمش. اگه ممکنه راهنمایی کنید
- قطره
بإسلام.نوزادم وارد هفت ماهگي شده مولتي ويتامين،قطره پدي لاكت،قطره آهن،وشربت زينك سولفات يك سي سي در روز ميخوره موردي نداره؟ شيرخشك مصرف ميكنه
- جایگزین شیرخشک آپتامیل پپتی
سلام آقای دکتر خسته نباشید بچم شش ماهشه شیر خشک پپتی۲ میخوره الان دیگ پیدا نمیشه ممنون میشم بگین چی میتونه بجای پپتی بخوره
- آبریزش بینی
باسلام نوزاد ۵ ماهه من بینیش بسته هست از قطره استفاده میکنم آبریزش بینی پیدا میکنه ولی همچنان بینیش بسته هست وراحت نمیتونه نفس بکشه گلوشم خلط داره از شربت آزیترومایسین میتونم واسه گلوش استفاده کنم؟برای بینیش چیکار کنم
- صورت وگلو
سلام خسته نباشید .نوزادم یه هفته دیگه میره تودوماهگی توخواب خیلی بی قراری میکنه وهمش دماغشو صورتشو میماله وگلوش خس خس میکنه
- قد نوزاد
سلام اقای دکتر. قد نوزاد پسر من هنگام تولد ۴۷ بود . زایمان هم هفته ی ۳۸ و یک روز انجام شد. آیا این قد در هنگام تولد یعنی نوزاد من در اینده قد موتاهی خواهد داشت؟
- عدم تحمل لاکتوز وحساسیت ب لبنیات وشیر خشک مناسب
سلام.پسر من ۳ماهونیمشه حساسیت ب لبنیات داره و عدم تحمل لاکتوز داره .شیر خودمو میخوره و همش شکمش کار میکرد واسهال بود ازمایش داد گفتن اتهاب روده داره بهش میلکازیم دادن چن روز بهتر شد ولی دوباره اسهال شد بهش شیر خشک نان آ ال۱۱۰ دادن روزی ۴ بارب همراه شیر خودم و قطره میلکازی الان پسرم دل درد داره ایا طبیعیه؟؟
- رفلاکس
سلام آقای دکتر نوزاد ۳ماه و ۲۰ روز با وزن ۶کیلو رفلاکس داره و حدودا دوماه ک اس امپرازول ده میدم ولی همچنان بالامیاره میخاستم نظرشنارو بدونم آقای دکتر
- سلام .ببخشید منیه پسر چهارماهه دارم .میخواستم بدونماحتمال اینکه این بچه امبه کرونا بگیرههست .یه ۱۵ روز هست که خیلی کمسرفهمیزنه با ابریزش بینی داذه بردمش دکتر بهش گایافنزین با یه شربت سرماخوردگیداده یه قرص که صبی نصفیش بدم الانبهتره ولی یه کمسرفه میزنه ..احتمال داره کرونا باشه ..ممنونمیشمجواببدین .
- گرفتگی صدا نوزاد ده ماهه
با سلام و ادب.علایم شامل عطسه و سرفه است ابریزش ندارد. کودک پسر ده ماهه ای است با وزن 10 کیلوست. لطفا راهنمایی بفرمایید
- مدفوع
باسلام نوزادم ۳ ماهست سه روزه مدفوع نکرده هم شیر منو میخوره هم شیر خشک چه کاری میتونم انجام بدم
- ابسه لثه
سلام دختر من ۳ماهه هست لثه بالاش ابسه کرده و عفونتی شده به اندازه یک عدس هستش .ممنون میشم راهنمایم کنید

