Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن۱۸ماهگی
سلام آقای دکتر پسرم واکسن ۱۸مااگی باید بزنه ولی سرماخورده چه مدت میشه صبرکرد؟
- سلام پسرم دو ماهه من یه طرف صورت سمت راست صورتش قرمزه و جوشای ریز زده چیکار کنم اگه مرطوب کننده ای کرمی لازمه بفرمایید
- استخوان
سلام دخترم موقع نشستن مهره های کمرش با دست معلوم میشه حتی وقتی روی شکم دراز میکشه بارم مهره هاش بیرون میزنه خواستم بدونم کدوم دکتر باید ببرم؟
- آبریزش طولانی
باسلام آقای دکتر پسرم۱۹ماهشه آبریزش بینیش خیلی وقته طول کشیده حتی با دارو سیتیرزین و نئوتادین هم خوب نمیشه صبحا خیلی بیشتره میتونم واسش قطره بینی ممتازون واسش استفاده کنم
- شربت هیدروکسی زین
سلام کودک ۳ ماهه الان سه هفتس شبا یک قطره چکان کامل میدم ضرری نداره؟
- دارو
ب با سلام و عرض ادب
کودک من در یکسالگی ویتامین دی ۱۲ داشت و دکتر گفت هفته ای یک عدد قرص ویتامین دی ژله ای پنجاه هزار بهش بده به مدت ۶ هفته چون ویتامین دی بدنش خیلی کمه میخواستم بدونم هفته ای یه قرص ژله ای با دوز پنجاه هزار براش زیاد نیست؟ - شربت اشتها اور
پسرم ۳ ماه و ۲۲ روزه.شربت نئو زینک و چه مقدار بخوره در روز؟ خیلی بی اشتهاس
- ضربه به پیشانی
سلام اقای دکتر پسرم یک سال ۱۱ ماهشه خودش خورد به دیوار وپیشانیش ورم کرد گریه نکرد بعدش بازیش را ادامه داد اشتهاش هم تغیر نکرد اصلا بیهوش نشد کم کم ورم کم شد روز بعد هم کمی ورم وکمی تیره شده جای ضربه هم درد ندار خیلی نگرانم ایا مشکلی برایش پیش نمیاد باتشکر از شما دکتر مهربان ودلسوز
- پادرد
پسر من هفت و نیم ساله است و ۴۶ کیلو وزن داره پاشنه پایش درد میکنه و دوروزه بعضی وقتهانمیتونه پاش رو کامل زمین بگذاره میگه درد میکنه الان به خاطر عفونت گلو کو آموکسی کلاو میخوره با تئوفیلین جی .من چیکار کنم ؟
- سرماخوردگی دخترم
باسلام چن روز پیش خواهرزادم سرماخورده سرفه وابریزش وداشته دخترم ۵ونیم سالشه وازش گرفته وفعلا سرفه های تک داره آیا شربت ستادین دی واسپری سدیم کلراید تاثیر داره یا انتی بیوتیک باید مصرف کنه اخه خواهرزادم انتی بیوتیک مصرف کرد
- تب و گلو درد
پسر ۹ ساله ام با ۲۷ کیلو وزن تب و گلو درد داره.داروی خشک کننده چی بهش بدم؟
سلام بچه من دختر هست3 سالش هست قد خیلی کم هست چه کار کنم
- غذای کودک
با سلام و وقت بخیر و با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت میخواستم بدونم میشه بهکودکی که تازه شش ماهش تموم شده پودر پسته و گردو بدیم؟؟
- استفراغ کودک۸ماهه
با سلام دختر ۸ماهه دارم از صبح فقط استفراغ میکنه یعنی از صبح هر ساعت ۳تا۴بار پس میاره میتونم بهش شربت اندامین بدم ممنون میشم جواب بفرمایید
- قای دکتر وقت بخیر ما یه نوزاد هشمت ماهه داریم که دوروز بود داخل دهن افت شدید زده بود به دکتر مراجعه کردیم چنتا دارو داد یه قرص که باید یک سومشو بدیم باشربت زینک ویه قطره بنام نیساتین که روز چهار بار استفاده کنه بعداز دوروز استفاده از این داروها خیلی بیقراره فقط دوسداره بخوابه مگه خیلی گرسنش بشه که شیر بخوره تب میکنه ندام چیکار کنیم خیلی زیاد ممنون میشم جواب بدی واقعا گیج شدیم ممنون میشم یه راهنمایی کنید قرصی که باید یک سومشو بدیم اسمش اسیکلوویر
- تب
سلام. امروز دختر دو سالم رو اوردم پیش شما قبلش 2 درجه تب داشت پیش شما اوردیم شد نیم. براش آزیترومایسین و تب بر نوشتین. من از همین الان انتی بیوتیک رو دادم چون تبش باز بالا بود ولی شکمش از زمانی که خورده خیلی کار میکنه و اسهالی شده. چیکار کنم؟
- سرفه
با سلام و عرض تشکر از وقت گرانبهایی که میگزارید فرزند دختر 18ماهه حدود هفت ماهه که سرفه های رفت و برگشتی داره و هنگام خواب و بازی زیاد میشه دکتر انواع داروها رو دادن ار انتی بیوتیک تا کرتوت دکتر اخردو جور پاف داده وه یکی 5روز و بعدی یک ناه نصرف بشه و یک کرتون شیری که نصفش زده بشه به نظر شما کرتون رو بزنیم
- آقای دکتر پسر ۷ماهشه تب داشت منم بهش ستادین دادم چیکار کنم خطر داره 😔
آقای دکتر پسر ۷ماهشه تب داشت منم بهش ستادین دادم چیکار کنم خطر داره 😔
- گردو
باسلام وخسته نباشید من نوزاد ۱۵ماهه دارم که روزانه یک یادو عدد گردو بهش میدم خواستم بدونم که وقتی گردم بهش میدم بازم به قطره آهن یا مولتی ویتامین احتیاج داره یانه ممنون از شما زنده باشی
- وزن
سلام آقای دکتر پسرم ۲ سال و ۳ ماه داره وزنش کمه همه آزمایشا هم داده اکیه مولتی کیندر هم می خوره تاثیری نداره کم اشتهاس به نظرتون پودر گین آپ براش بگیرم؟؟؟؟؟؟ هم برای اشتها هم وزن گیری

