Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام مقدار مصرف دارو امكسي كلاو
سلام دختر من بين دوازده كيلو گرم تا نيم مصرف انتي بيوتيك آمكسي كلاو چقدر و به چه مدت مصرف بشه
- همانژیم کبد
سلام خسته نباشید ببخشید همانژیوم کبدی می تواند موجب کم خونی ناشی از فقر آهن شود؟
- آبله مرغان
تب خستگی حالت تهوع بی حسی آیا آبله هست؟
- آهن کم پسرم
سلام پسرم الان 3 سالش تمام هست و تا به حال سه مرتبه آزمایش خون گرفته ام و آهن خونش کم هست و خیلی هم کم وزن هست کلا 14 کیلو هست. در این سه سال هم بهترین آهن ها را بهش دادم ... / پودر فرامکس . میم آهن M.C.V 72.7 ذخیره آهن 33 IRON SATURATION 22
- دونه های قرمز روی دست
سلام
دخترم دوهفته پیش واکسن ۱۸ماهگی زده الان بعد از دو هفته روی دستاش دونه های قرمز زده خیلی میترسم البته دیروز هم یه کوچولو سوسیس کالباس خورده
ممنونم
- کرونا
سلام جناب دکتر وقتتون بخیر بنده با خانمم ۸ روزه به کرونا مبتلا شدیم و حال عمومی هر دومون خوبه و دارو مصرف میکنیم.یه دختر ۴ساله داریم پیش خودمون تو خونه است ولی هیچ علائمی نداره.آیا دخترم نیاز به داروی خاصی داره؟ممکنه اونم علائمش شروع بشه یا نه؟ممنون
- جلوگیری از بلوغ زود رس
سلامسلام وقت بخیر. ببخشید دکتر برای دختر من که 12 سالشه آمپول برای جلوگیری از بلوغ زود رس تجویز کرده (هر ۲۸ روز) الان بعد از دوهفته از اولین دوز، دخترم پریود شده
می خواستم ببینم یعنی آمپول تاثیری نداشته یا نمیشه الان جلوش رو گرفت ؟ - عفونت ادراری دختر سه ساله با وزن نه کیلو
دختر دوساله دارم نه کیلو وزن داره وقتی میخاد ادرار کنه خیلی اذیت میشه یه مدتی خارش بدنی داشت فکر میکردم ماله پوشاکه امروز از صب تا الان نمیتونه دارار کنه میخاستم بیبینم چه دارویی بش بدم چند سی سی ؟؟؟
- سلام بچه من یکسال ۵ماهشه چشمش قرمز شده و یکم رک میده قطره باکتی ماید ۱۰ خوبه که بریزم و چند ساعتی باید بریزم
بچه من یکسال ۵ ماهسه و چشمش قرمز شده و یکم چرک میده قطره باکتی ماید ۱۰ خوبه که بریزم تو چشمش یا نه چند ساعتی و چند قطره باید بریزم
- حساسیت و جوش زدن کل بدن
باسلام.پسر۲۰ماه دارم چند روزه تب داره و لثش متورم شده.وچند روز هم هست کل بدنش قرمز شده وجوش زده حتی تو گوشش و کف پاش.چند روز پیش چیپس سرکه ای به اندازه چند تا دونه خورده.میشه حساسیت باشه یا به خاطر دندان دراوردن باشه برای تبش بهش شربت ایبوپروفن دادم میشه تبش و جوش ها بهم مربوط باشه چه دارویی باید بهش بدم
- مسمومیت با کریم ضد افتاب
طفل یازده ماهه کریم ضد آفتاب خورده آیا ضرر داره یا خیر
- کودک سه ساله من هسته زردآلو را قورت داده بعد از چهار روز هنوز دفع نشده.هیچ مشکلی ندارد .آیا هسته دفع میشود؟
- کودکم یک سال و 5ماهست وزنش10کیلونیم هس مشکلی که نیس!
- وزن نگرفتن نوزاد
سلام .ببخشید دختر من 5ماهه است با وزن 5/500 وزن تولد سه کیلو.داروی پنتوپرازول.زینک.فروس سولفات هم مصرف کرد .آزمایشات کشت ادرار هم مشکلی نداشت .شیر خشک نان مصرف میکنه لطفا راهنمایی کنید
- نفس
تعداد تنفس طبیعی کودک ۳ساله درخواب و بیداری چندتاس بچم مریض شده تعداد نفسش توخواب قبلا۲۰بود الا شده ۲۲ نگرانم نکنه برونشیت باشه یا نفسش بگیره
- امگا۳
سلام دکتر عزیز پسرم دوسال ویازده ماهشه دخترمم ۶سال میخواستم شربت امگا۳ براشون تهیه کنم.میشه خواهش کنم یه برند معتبر بهم معرفی کنید.واینکه پسرم فاویسم داره مانعی نداره برای خوردن شربت
- اسهال واستفراغ کودک ۱۶ماه
سلام..آقای دکتر پسرم ۱۶ماه داره..از دوشب پیش یه خورده تب کرد به همراه اسهال و استفراغ. استامینفون دادم تبش خوب شد ولی هنوز تهوع و اسهال داره..خیلی هم به اشتها شده چیکار باید بکنم.
- مقدار سفیکسیم ۱۰۰ برای ۶ ساله چند سی سی در روز؟
- سفکسیم
برای اسهال میشه سفکسیم ۱۰۰ داد
- چرا دخترم هر ماه مریض
دخترم هر دوماه یکبار مریض میشه وهر مریضیش دوماه دقیق طول میکشه اخرشم عفونت گوش میگیره.سه بار ویزیت میشه دراین دوماه اینقدر مریض شده تمام مریضیا وداروهارو یاد گرفتم.دو سال ودوماهش ده کیلو چیکار باید بکنم

