Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بیماری دست پا دهان
سلام ببخشید . دخترم ۲ ساله بیماری دست پا دهان گرفته کلان دهانش دونه زده چی خوبه بهش بدم
- شیر کودک
سلام خسته نباشید پسرم دوازده ماه و نیمه دکترش برای وزن گیری شیر بیومیل پلاس 3 تجویز کرد.میتونم یه موقع هایی که این شیر این پیدا نشد بهش شیر بیومیل پلاس 2 بدم؟مشکلی نیست؟
- سلام پسرم تب داشت دکتر متخصص بردمش باز معاینه شربت سفکسیم ۱۰۰ بهمراه ویتامین وضدسرفه براش تجویز کردن ۴روزه تبش قطع شده امروز دوباره تب داشت لطفا راهنمایی بفرماید باتشکر
- آب
سلام آقای دکتر خداقوت الهی عید غدیر هدیه از خدا بگیرید. میشه بفرمایید ک چقدر آب ب بچه ۸ماهه بدیم؟ آب کممیدم لباش خشک میشه زیاد میدم رفلاکسش بیشتر میشه یکممیریزه بیرون .یبوست هم داره. ممنونم
- شیر شی
سلام خسته نباشید ببخشید چگونه شیر شب کودک یکساله را کم یا قطع کنم تا صبح 5_6بار باید زیر سینه بره ممنونم.
- سفیکسیم
سلام آقای دکتر شما برای دختر 10ماهه ام سفیکسیم تجویز کردید میخواستم بپرسم تاچندروز مصرف کند؟ممنون
- علت مدفوع کردن کودک بعد از غذا چیه
دخترم یکسالو یک ماهشه چند روزه بعد از غذا سریع مدفوع میکنه
- پادردودل درد
جناب دکتر سلام.سوال کرده بودم بابت دل درد بعد ازخوردن غذا ودرد پای دختر چهارساله ام.فرموده بودید آزمایش لازمه.دوهفته پیش آزمایش دادیم منتها درآزمایشش فقط کمی گلبول سفیدش بالا بود که متخصص کودکان گفتندککی التهاب پشت گلوداره ممکنه ازاون باشه مهم نیست.درادرارش هم رسوب داشت ولی برای پادردفقط گفتندبرای رشدوبرای دل درد گفتند ممکنه پرخوری باشه.میخواستم نظر شماروبدونم چون واقعا پادردش خیلی اذیت میکنه وجواب دکتر قانع کننده نبود.ممنون ازشما
- گرفتگی دماغ نوزاد دوماهه وخلت گلوی ان
- میل به خوردن نمک
سلام دخترم ۷ سالشه همش نمک میخوره علتش چیه؟
- تغذیه نوزاد
سلام نوزاد من 4 ماه و 4 روزهش هست،دوتا دندان پایینیش در اومد.من باید ویتامین غیر از ad و یا حریر بادام رو شروع کنم؟
- مصرف آنتی بیوتیک
سلام آقای دکتر پسر من یازده ماهه است به خاطر التهاب گوشش کوآموکسی کلاو براش تجویز کردن سه روز بهش دادم تا کی ادامه بدم و اینکه تب کوچولو فقط با شربت پروفن پایین میاد ضرری نداره که براش ممنون
- پادرد
پسر من هفت و نیم ساله است و ۴۶ کیلو وزن داره پاشنه پایش درد میکنه و دوروزه بعضی وقتهانمیتونه پاش رو کامل زمین بگذاره میگه درد میکنه الان به خاطر عفونت گلو کو آموکسی کلاو میخوره با تئوفیلین جی .من چیکار کنم ؟
- توده چربی
سلام آقای دکتر پسرم ۵ ماهه و از بعد تولدش یک توده چربی روی ابروی چپش هستش آیا این توده خودش برطرف میشه یا نه
- شربت گایافنزین
سلام دخترم ۶ماهشه دکتر بهش شربت گایافنزین داده روزی ۳بار یک ونیم سی سی اصلا اعلایم سرماخوردگی یا سرفه نمیکنه دوروز دادم الان دونستم خطرناکه برای نوزاد چکار کنم ممنونم؟
- کمک
سلام نوزاد یک ماه ای دارم همش به خودش می پیچد دفع گاز دارد شیر هم درست نمی خورد آیا این نشانه های رفلاکس است یا کولیک
- تغذیه
سلام وقت بخیر نوزاد ۷ماهه ای دارم که اصلا فرنی نمیخوره لباشو محکم میبنده روهم چی جایگزینش بدم.سوپ و تخم مرغ و پوره سیب زمینی میدم.ایا هرروز زرده تخم مرغ بخوره اشکال داره؟
- ریفلاکس
سلام پسرم ۵۳روزه است وریفلاکس معده دارد شربت رانیتیدین خریدم بدون نسخه رویش نوشته ۲۰۰میلی گرم در اینترنت خواندم برای نوزادان ۱۵میلی لیتر است به اندازه یک قاشق چایخوری به اودادم ،خیلی خواب آلود شده ویبوست هم گرفته چه کنم نگرانم آیا شربت اشتباهی که بهش دادم خطرساز شده براش؟ شش ساعته که خوابیده وفقط برای شیربیدارمیشه،برای ریفلاکس معده اش چه کنم
- سلام پسرم ۹ ساله هست برای سوزش ادرار شربت سیفکسیم میخواستم بدم مقدارش رو لطف میکنین
- ایا قطره استامینوفن پاراکید با قطره استامینوفن فرق میکنه و دوز مصرفش در نوزادان چقدر است

