Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خسته نباشید بچم مریضه گلو درد داره چی شربتی بهش بدیم و سرفه داره
سلام خوبی بچم مریضه گلو درد داره چی شربتی بهش بدیم و سرفه هم داره و سرما خورده
- ریفلاکس
سلام کودک من یک سالش خس خس مکنه نفسش صدا دار است بی قرار و موقه خواب شبانه بینیش گیپ میشود بعد عذا است وزن نمگیرد
- سوختگی
سلام آقای دکتر. دیشب رو پای پسرم کمی آب جوش ریخ همون لحظه به اندازه یه نخود درشت یدونه تاول زد و پوست رویی جدا شد. پمادی چیزی نمیخواد بزنم؟ ممکنه عفونت کنه؟ چهارده ماهشه
- بافت نرم کشاله ران
سلام و خسته نباشید کشاله ران سمت راست دختر دو ساله ام یک مقدار بافت نرم مثل گوشت زیادی دارد البته خیلی نرم که سمت چب ندارد و چین خوردگی دو کشاله قرینه نیستند گوشت یک طرف بیشتر است نگرانم راهنمایی کنید وقتی دست میزنم مثل حبابهای ریز زیر دستم حرکت میکنن
- بوی بددهان
سلام اقای دکتر پسرم ۱۰سالشه یه مدتیه دهنش بوی بدی میدهه با این که اصلا سرماخوردگی هم نداره میشه راهنماییم کنین ممنون میشم
- تکرر مدفوع
با سلام پسر دوساله ای دارم که سه روزه در طول بیست و چهار ساعت بیشتر از شش بار مدفوع میکنه که سبز رنگ تیره و گاهی شل و گاهی سفته.تب نداره درد هم نداره فقط زود به زود میشه.ازمایش میکروب مدفوع هم داده چیزی نبوده.میشه راهنماییم کنید مشکل چیه؟با تشکر
- آمپول بتا متازون
کودک۹ماهه م ۴ روز تب داشت که باتزیق یک چهارم بتامتازون تبش قطع شد ولی الان ۲ روزه بی حاله هی میخوابه.ممکنه عوارض آمپول باشه
- من پسرم هشت سالشه سرماخورده بودماهیچه دردشدنمیتونست روپاش بایسته بردمش متخصص اطفال بهش دگزاتزریق کردایاضررداره یانه
- میزان مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰
دختر ۵ ساله با وزن ۲۰ کیلو گرم دکتر سفکسیم ۱۰۰ داده ولی دوز مصرفی را نمی دونم
- دانه قرمز رنگ
خسته نباشید جناب دکتر پسر چهار سال و نیم من یک روز تب داشت و بعد قطع شد بعد از دور روز که تب قطع شد دانههای قرمز ریز روی دست و پاهاش زده علتش چه چیزی هست؟
- شیرنخوردن
سلام آقای دکتر پسرم هفت ماه ونیمشه از وقتی غذا میخوره شیر کمتر میخوره خودمم احساس میکنم شیرم کم شده چیکارکنم؟
- بوی بدادراردخترم
باسلام دخترشانزده ماهه ای دارم که چندروزه متوجه شدم ادرارش خییلی بوی تندواسیدی داره حدودیک ماه پیش هم آزمایش ادراردادکه سالم بود به نظرشماعلتش چی میتونه باشه
- ارشیو
- پارونیشیا
سلام اقای دکتر وقت شما بخیر. پسرم دوسال دارد و پزشکش شما میباشید. گوشه ی ناخن دست پسرم متورم شده و قرمز شده آقای دکتر. ظاهرا عفونت کرده. آقای دکتر راهنماییم کنید لطفا چه پمادی باید بزنم و چه کاری باید انجام بدم براش یک دنیا سپاس از راهنمایی های دلسوزانه ی شما
- پسرم ۵سالشه و عفونت لگن داره مقدار مصرف سفکسیم ۱۰۰ به چه صورتی؟
پسرم ۵سالشه و عفونت لگن داره مقدار مصرف سفکسیم ۱۰۰ به چه صورتی؟
- شیرخشک
سلام بچم 14 ماهشه شیرخشک فقط صبح ها میخوره درطی روز لازم بهش بدم؟ کوچکترم بود درست نمیخورد
- مسمومیت
سلام دکتر بچم 19 ماهشه شامپو بچه رو تقریبا شامپویی توش نبود اما توش آب بود البته شاید یه مقدار خیلی کم کف داشت رو خورد البته علائمی نداشت اما من استرس دارم عوارضی نداشته باشه
- سلام آقای دکتر چند. روز کف پا و کف دستش زرد شده دلیل ش چیه میشه راهنمایی کنید چکار کنم
سلام آقای دکتر چند روز کف دست کف پا دخترم زرد شده دخترم 7سالش است میشه راهنمایی کنید
- دوز مصرفی شربت ازیترومایسین
سلام خسته نباشید دوز مصرفی شربت ازیترومایسین برای کودک بیستون سه ماهه با وزن پونزده کیلو چقدر هست و چند بار در روز ؟ممنون
- شیرخشک
سلام چه شیر خشکی خوبه که هم وزن بده هم دخترم یبوست داره خوب بشه ۲۰ ماهشه

