Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دخترم ۴سالشه حدود2ماه سرما خورده 4دفعه بردم دکتر هر دفعه با داروهای جدید اما بی فایده الان سرفه های شبانه امون نمیدن هر دفعه هم سینه اش افتضاح عفونت میکنه شرایط بستری بشه ندارم نمیدونم چیکار کنم همه نوع دارو استفاده کردم؟
- سلام بچه من یکسال ۵ماهشه چشمش قرمز شده و یکم رک میده قطره باکتی ماید ۱۰ خوبه که بریزم و چند ساعتی باید بریزم
بچه من یکسال ۵ ماهسه و چشمش قرمز شده و یکم چرک میده قطره باکتی ماید ۱۰ خوبه که بریزم تو چشمش یا نه چند ساعتی و چند قطره باید بریزم
- مرکبات
باعرض سلام و خسته نباشید.دخترم 2سال و 4ماهشه .آقای دکتر میتونه از نارنگی و پرتقال استفاده کنه؟بعداز خوردنشون از کجا بفهمم که بهشون آلرژی داره یا نداره ؟ممنونم
- ارده و شیره ی خرما
سلام آقای دکتر. وقتتون بخیر. دخترم یک سالشه میتونم بهش ی مقدار در روز ارده و شیره ی خرما بدم؟ چند وقتیه که دیگه میلی به خوردن تخم مرغ نداره. البته پنیر هم بهش میدم
- سرماخوردگی ترشحات زرد رنگ در بینی
سلام دخترم ۱۰روزه که سرماخورده سرفه همراه باگرفتگی بینی شدید داشت توی گلوش هم کمی خلط داشت خانه بهداشت بهش فارمنتین ۶۴۳دادهر۱۲ساعت ۴ سی سی ۶روزبهش دادم ازوقتی دارو روشروع کردم ترشحات زردرنگ از بینیش خارج میشه ودماغش هنوزم کیپه وسرفه میکنه چیکارباید بکنم؟
- دوز مصرف دارو
سلام پسرم هفت ماهشه سرما خورده آموکسی سیلین 250 از داروخانه گرفتم چند ساعت یکبار بهش بدم و چه مقدار لطفا راهنمایی کنید
- شیر خشک اچ آ
سلام خسته نباشید. دخترم ۳ ماهشه آلرژی داره و شیر خشک ببلاک اچ آ میخورد و نفخ شدید داشت. بعد آپتامیل اچ آ دادم که نفخ نداشت اما به دلیل طعم بد روزانه فقط ۱۰ به پیمانه آن هم به زور بهش میدادم. الان نان اچ آ گرفتم که طعمشو دوست داره اما بازم نفخ شدید داره. ۲ تا سوال داشتم اول اینکه شنا چه شیری پیشنهاد میدین؟ و دوم اینکه میتونم همینطور شیر خشک های اچ آ رو تعویض کنم تا به نتیجه برسم آیا مشکلی پیش نمیاد؟
- گرفتگی بینی و خس خس کردن
سلام خسته نباشید. دختر من ۲۵ روزه هست و از هفته دوم تولدش بینی اش هر از گاهی میگیره و نفس کشیدن براش مشکله هنگام تنفس هم سینه اش خس خس میکنه گویا یه خلطی هست که راه تنفس را باز میکنه و می بنده و صداش هم گرفته اما آبریزش بینی و تب و سرفه نداره فقط گاهی عطسه میکنه من چکار میتونم بکنم؟ قطره سدیم رو دوبار فقط استفاده کردم
- سلام وقت بخیر دخترم ۶ ماهشه و از دیشب همش تب میکنه بهش استامینوفن میدم اول ۶ ساعت دادم دیدم ک تب میکنه از ۴ ساعت میخوام ببینم میتونم شربت سفکسیم ۱۰۰ بدم بهش چون ماه پیش هم همین تجویز و دکتر کرده بود براش
- میزان مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰
با سلام دخترم بعلت سرفه زیاد دکتر بهش شربت سفکسیم داد هر ۱۲ ساعت ۲/۵ سی سی .. دوسال ونیمشه ؛ میخواستم بدونم تا چندروز باید بهش بدم؟
- سوال کردن زیاد
سلام. پسرم ۷سالشه نزدیک به یه ساله که هر سوالی را شده تا ده بار میپرسه وهر بار من جوابشو کامل میدم بازم تکرار میکنه دیگه خسته شدم کمکم کنید
- مقدار مصرف پاراکید
سلام اقای دکتر نوزاد من هفت ونیم کیلو هست. استامینوفن پاراکید که به صورت سوسپانسیون هست چند قطره میتونم بهش بدم برای پایین آوردن تب؟
- کار نکردن شکم نوزاد
سلام و خسته نباشی پسرم چهار و نیم ماهشه الان بیست روزه شکمش کار نکرده تغذیش شیر مادرشه ولی گاهی با اینکه خیلی گشنشه شیر مادر نمیخوره و به همین خاطر گاهی شیر خشک بهش دادم البته ترنجبین و کمی اب جوشیده که سرد شده دادم یکم شکمش بنظرم ورم داره تو این اوضاع هم جایی نمیشه بردش ممنون میشم بهم بگین چیکار کنم مشکلش حل شه لطف میکنین جواب بدین
- اسهال
سلام پسرمن ۷سالو یک ماهه هست اسهال استفراغ گرفته ۴ روزه اسهال بهتر وکمتر شده ولی ادامه داره در ضمن دل درد هم داره شربت مترونیدازول خورد حالا سفکسیم بدم
- شربت اشتهاآور
سلام دکتر شربت زینک سولفات مگه اشتها آور نیست؟ میشه یک شربت اشتها آور بی ضرر معرفی کنید من شربت ویتان مولتی مویتامین آلمانی بهش میدم ولی تاثیر نداره تو اشتهاش
- میزان مصرف سوسپانسیون سفیکسیم برای کودک
میزان مصرف شربت سیفیکسیم ۱۰۰در کودک ۶ساله با وزن ۲۱ کیلو
- شربت ایموژن
ببخشید سوال دیگری داشتم در مورد شربت ایموژن بعد ازتمام شدن دوره مصرف باقیمانده شربت تا چه مدتی قابل استفاده میباشد؟
- شیر و مکمل دختر ۱۵ ماهه
سلام
دخترم 15 ماهه هست ولی خیلی لاغرشده پیشنهاد شیر خشک پدیا شور را دادند آیا استفاده از مکمل مشکلی نداره ؟
- خواباندن نوزاد
سلام آقای دکتر خسته نباشید ببخشید من نوزاد دوماهه ونیمی دارم درخواباندنش مشکل دارم فقط باید تابش بدم باتوجه به این که روز به روز سنگین تر میشه این روش برام سخته.خواستم بدونم چجوری میتونم بخوابانم.ممنون
- محل واکسن
سلام اقای دکتر. تا چن روز به محل واکسن نوزاد نباید آب زده بشه؟

