Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آبریزش
سلام بچه پنج سال و نیمه دارم در صورت ابریزش بیتی شربت سیتریزین بهتره یا نئوتادین؟
- سلام پسرم یک هفته اسهاله 9 ماهه هیچ خوب نمیشه شربتم دارم باید چکار کنم
- مشکل بعد از ختنه
نوزاد هفت ماه ای دارم در دو ماهگی اورا ختنه کردیم،بعد از بهبود زخم تا الان آلت نوزادم مخفی می شود و فقط با فشار دادن بیرون می اید ایا خطرناک است
- جوش
سلام اقای دکتر دخترم دوماهشه سمت راست صورتش گاهی جوشایه ریز قرمز میزنه و بعد چند ساعت از بین میره بعد باز جوش میزنه و بعد از بین میره باید چیکار کنم صورتشم همش میشورم و خشک میکنم
- خلط
سلام آقای دکتر دخترم یک ماهه است سینه اش خلط داره زیاد چه شربتی خوبه براش
- شربت ايميونس
بإسلام.دختري ١١ماهه دارم كه به علت پرش انگشتان دست و پا در خواب و چشمك زدن به بيمارستان مراجعه كردم و داروي ضد تشنج تجويز كردن.لوينتكس تجويز كردن يك و نيم سي سي و شربت ايميونس ٢سي سي دختر من قطره آهن و آد هم مصرف ميكنه ميخواستم ببينم شربت ايميونس و آد و آهن در روز براي كودك مضر نيست ؟ دخترم وزن تولد ٤٢٠٠ و الان ١٢ پونصد وزن داره
- پماد اریترومایسین
- مقدار مصرف سفیکسیم
مقدار مصرف سفیکسیم ۱۰۰ برای کودک ۶ ساله با وزن ۱۸ کیلو چقدر می باشد؟
- سرفه و خلط
سلام جناب دکتر گرامی، پسرم 5سال و نیمه هست دوماه پیش به علت عفونتی که گلوش داشت آوردمش خدمت شما آزیترو بهش دادید و با شربت تب بر تبش کنترل شد و بهبود پیدا کرد ، دو سه روز میشه در طول روز تک سرفه خلط دار میکنه ممنون میشم راهنماییم کنید
- قرمزی گردن نوزاد
- ضربه به سر نوزاد
من دخترم ۷ ماه و نیمشه از تخت افتاد و چون استفراغ داشت براش سی تی اسکن نوشتن و انجام دادیم خداروشکر چیزی نبود اما حالا نگران مضرات سی تی اسکن هستم آیا در آینده براش مشکلی پیش میاد؟
- شیرخشک
سلام خسته نباشیداقای دکترمن نوزاد زود رس دارم که هفت ماهه بدنیا اومد والان ۵۶روزشه خودمم شیر ندارم ودارم شیرخشک بهش میدم اپتامیل پی دی اف ولی وزننمیگره بااین نوع خاستم ببینم غیرازاین چه نوع شیرخشکی خوبه
- سلام وقت بخیر پسرم ۸ سالشه امسال ۲ دوره یکی فصل بهار بعدی هم همین آذر ماه سینش بشدت عفونی شد که هر دو بارو بستریش کردیم وبا اسپری و بخور سرد ووانتی بیوتیک های مختلف تحت درمانه خیلی ضعیف شده چکار کنم که دیگه پنومونی نشه چطور قوای بدنش رو تقویت کنم خیلی ممنون
- دارو
سلام پسرم 10 سالشه ماهی و تخم مرغ هم نمیخوره من میتونم مکمل vanna pur رو هفته ای یه دونه بهش بدم ضرر نداره
- سرماخوردگی
سلام اقای دکترخسته نباشین پسرم امروز رفت تو شیش ماه که چن روز عطسه میزد الان از دیرو ابریزش بینی داره و عطسه میزنهکه خودم استامینوفن و قطره بینی و سیتریزین میدم بش اما زیاد استامینوفن نمیدم چهار ساعته نمیدم ساعتش رو بیشتر کردم چیکارکنم بیشتر نشه سرماش خیلی استرس دارم
- عفونت گوش
چراشیشه شیرباعث عفونت گوش میشود
- بد غذایی و مدفوع سفت
دخترم 13 ماهه هست , بد غذاست غذاهای جامد ومیوه هایی مثل سیب رو می جود بیرون می ریزد , در نوزادی رفلاکس داشت که درمان شد از 3ماهگی تا 8 ماه رانیتیدین و شیر ای آر خورد , از سه ماهگی شیر خشک خورد , نزدیکه یک ماهه که شیر نان 3 رو شروع کردم مدفوعش سفت شده به سختی مدفوع میکنه و زور میزنه بعضی موقع ها موقع مدفوع کردن خون میاد , یه ماهی کنار مقعد هم چیزیی شبیه گوشت اضافه دراومده
- شیر
سلام پسرمن ۳ماهو ۲۰روزس و طبق سونو رفلاکس هم داره تووشهرستان خودمون دکتر ب پسرم شیرخشک نان اچ ا داده ولی نمیخوره ک من ب پسرم خودم بدون نظرپزشک شیرخشک بیومیل ای ار میدم ک اینو دوست داره یه قوطی دادم ک الان شیرخشک بیومیل معمولی میدم نمیخوره فقط ای ار میخوره خواسم بدونم ایا ضرری نداره اخه بیومیل ای ار بدون شمارس واینک پسرمن نارس دنیا اومده ۳۵هفته با وزن ۲۸۸۰ایا میتونم بعد ۳ماه ک وزنش ۶۶۰۰هس شیرخشک پره بیومیل بدم ممنون
- مقدار شربت آزیترومایسن۲۰۰ برای کودک ۶ ساله با وزن ۱۶ کیلو
سلام دخترم ۶ ساله با وزن ۱۶ کیلو شربت آزیترومایسین ۲۰۰ دکتر داره متصدی ننوشته چند سی سی بهش بدم
- لکه های مادرزادی
با سلام دخترم شش ماه داره روی کمر قسمت پایین و همینطور پای سمت راستش لکه های قرمزی داره که زیاد هستند میخواستم بدونم آیا این لکه ها براش مشکلی پیش میارن ؟دکتر که بردم گفتند همانژیومه

