Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غذای کمکی
باسلام خدمت شما پزشک محترم نوزاد۶ماهه ای دارم که نارس بدنیا اومده الان میخوام واسش غذا شروع کنم ازچی شروع کنم بهتره سرلاک یافرنی؟کدوم مقوی تره؟وزن الان ۶۳۰۰
- مدفوع سبز
سلام آقای دکتر دخترم از ۲ماهگی تا ۴ماهگی دفعش مشکل داست وفقط با شیاف کار میکرد از ۴ماهگی با دستور پزشک لعاب برنج دادم خوب شد تا ۵ماهگی مشکلی نداشت الان یه ماه هست درگیر مدفوع سبز هستم که بعد یه هفته تب میکنه دکتر آزمایش مدفوع نوشت در آزمایش کمی التهاب بود دارو میترونید ازل دادن خوب نشد و اسهال خونی شد دوباره سفکسیم دادن خوب شد باز اسهال خونی شد شیرخودمو قطع کردم وشیرخشک سوپرامیل دادم بعد اون مدفوعش سبز شد و بعد یه هفته تب کردن الان سفکسیم دادم متاسفانه خوب نشدن چکار کنم؟
- سلامخسته نباشید من دخترم ۲ماهشه یکم سرفه میکنه میتونم شربت آموکسی۱۲۵بدم وچه مقداربدم خودم سرماخوردم ازمن گرفته نمیخوامبدتربشه
- کم شنوایی
سلام خسته نباشید بچه های من دوقلو و 33 هفته با وزن 1800 بدنیا اومدن یک هفته در بخش مراقبتهای ویژه بستری بودند در یک ماهگی برای تست شنوایی سنجی بردم جواب تست دخترم مثبت شد ولی تست پسر منفی شد دوباره بعد دو هفته باز هم جواب تست منفی شد و ادیولوژیست پسرم را تست abr کرد وگفت فرزند شما کم شنواست و نیاز به سمعک دارد چون عصبهای گوشش کامل نشده سوال من اینه که آیا امکان داره عصب گوش پسرم کامل شود یا نه؟
- مسافرت
سلام مسافرت با نوزاد سه ماهه که آلرژی به پروتیین گاوی داره ضرر داره؟
- بی اشتهایی نوزاد ۸ ماهه
سلام جناب دکتر کودک دارم سه روز تب داشت روز چهارم تبش خوب شد بعد جوشهای قرمز کمرنگ روی تمام بدنش درامد و از موقعی که تب داشت تا الان بی اشتها شده لطفا راهنماییم کنید ممنون
- در مورد سرماخوردگی
نوزاد دوماهه ای دارم سرماخورده بیقرار و خس خس سینه داره اینجا دکتر کودکان نداره خواهش میکنم کمکم کنید
- سلام آقای دکتر دخترمن چهارو نیم ماهشهر دکتر براش شربت سفکسیم از نوع سوسپانسیون خوراکی ها داده هر ۲۴ساعت ۳سی سی به نظر شما ضرر نداره؟
سلام آقای دکتر دخترمن چهارو نیم ماهشه دکتر براش شربت سفکسیم از نوع سوسپانسیون خوراکی ها داده هر ۲۴ساعت ۳سی سی به نظر شما ضرر نداره؟
- کولیک
باسلام و وقت بخیر پسرم ۴۹ روزشه و از ۲۰روزگی کولیک داره که گاهی خیلی شدیده و گاهی خفیف ترمیشه ،برای وقت هایی که خیلی شدیده و هیچ جوری آرام نمیشه و فقط گریه میکنه درحدی که نفس کشیدنش هم سخت میشه، شربت هیدروکسی زین میتونم بدم؟چندقطره؟
- نفخ شدید نوزاد ۷ماهه
سلام . آقای دکتر نوزادم صورتش دونه میزنه و قرمز میشه البته منم صورتم گرمی کرده فقط یه سوال دارم که چهجوری گرمی نوزاد رو بتونم از بین ببرم؟
- شربت پاراکید
سلام با توجه به اینکه پسرم ١٠ ماهشه و انفولانزا شده من ٢.۵ سی سی شربت پاراکید بهش دادم و بالا اوردش باز بهش بدم در ۴ساعت بعد یا نه؟ اگر خیر پس چی و چه مقدار بهش بدم؟
- حساسیت
سلام ببخشید از موقعی که شیر خشک به نوزاد میدیم مدفوعش قرمز میشه مشکل کجاست
- همانژیوم
باسلام وخسته نباشید. دخترمن ازبدوتولدهمانژیوم بینی داره.۷ماهه به دنیا اومده.۲کیلو۴۰۰ وزنش بودالان ۲۳ماه است. آیادرمانی دارد.راهنمایی بفرماییدلطفا
- ادار
سلام دخترم پنج ماهشه .بعضی موقع ها که میخاد ادار کنه زور میزنه
- پاسخ بهخلط بینی
سلام دخترم سه سالشه ی روز ابریزش داشت و خوب شد حالا داداشش ۸ ماهشه ابریزش داره روز اول زلال بود ولی الان دوروزه غلیظ شده نمیتونه نفس خوب بکشه تب هم داره
- مشکل دندان دراوردن نوزاد
سلام آقای دکتر....پسرم ۱۰ ماه و ۶ روزشه ولی هنوز دندون در نیاورده خیلی نگرانم چکار کنم.
- افتادن از رو مبل
بچه ۵ ماهه از روی مبل رو فرش افتاد ارتفاع تقریبی ۵۰ یا ۶۰ سانتی متر
- کولیک
سلام اقای دکتر خسته نباشی پسر من تا۳.۴ ماهگی کولیک داشت ولی انگار ک بعدش خوب شد ولی مجدد یک هفته میشه شبا وقتی میخوابه یهو تو خواب جیغ میزنه میپیچه به خودش همش بهونه گیزی میکنه البته الان نزدیک ۹ماهشه میخواستم بدونم این درد برا دندون میتونه باشه یا کولیکش برگشته؟ فقط تو خواب شب اینجوری میکنه طی روز نه
- خواب نوزاد.
سلام دختر من ۳۲ روزه هستش ما احساس کردیم سرما خورده به پزشک اطفال بردیمش و تایید کردن شربت چرک خشک کن تجویز شد دو مرحله که به نوزادم میدم دیگه مشکلی نداره ولی خیلی خوابیدنش نسبت به قبل زیادتر شده فقط روی هم رفته در ۲۴ ساعت د ساعت بیدار خیلی نگرانم ممکن راهنمایی کنید
- دل درد
سلام آقای دکتر وقتی دخترم دل درد است شیر نمی خورد و به خودش می پیچد اصلا وقتی بیدار است شیر نمی خورد تو خواب هم خیلی کم چکار کنم

