Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کولیک
سلام خسته نباشید.پسرم سه ماهشه کولیک شدید داره جوری که نه خواب داره نه درست شیرمیخوره همه دارویی هم استفاده کردیم دایمیتیکون کولیکیز پدی لاکت وخیلی چیزای دیگه میشه ازشربت دیسیکلومین استفاده کنیم وچه مقدار.ممنون
- کم کاری تیرویید
دخترم ده روزگی تیروییدس46 بود الان ک یک ماهه هس 2 شده باید تا کی قرص بخوره بعد تیرویید روی وزنش هم تاثیر داره تیروییدش کم کاره
- پاسخ بهخلط بینی
سلام دخترم سه سالشه ی روز ابریزش داشت و خوب شد حالا داداشش ۸ ماهشه ابریزش داره روز اول زلال بود ولی الان دوروزه غلیظ شده نمیتونه نفس خوب بکشه تب هم داره
- در مورد سرماخوردگی نوزاد
من پسرم 44روزشه سرماخورده دکتر گفته شربت آموکسی سیلین 125یک پیمانه هر 8بهش بده خیلی زیاد نیس آیا
- خواب نوزاد.
سلام دختر من ۳۲ روزه هستش ما احساس کردیم سرما خورده به پزشک اطفال بردیمش و تایید کردن شربت چرک خشک کن تجویز شد دو مرحله که به نوزادم میدم دیگه مشکلی نداره ولی خیلی خوابیدنش نسبت به قبل زیادتر شده فقط روی هم رفته در ۲۴ ساعت د ساعت بیدار خیلی نگرانم ممکن راهنمایی کنید
- ضربه به سر نوزاد
- رفلاکس
سلام دکتر خسته باشید دخترم نارس با ون ۱۴۰۰ به دنیا اومد الان ۵ ماهشه وزنش ۵ کیلو وقد ۵۹ رفلاس شدید داره تازگی شیر نمیخوره طوریه انگار تازه به دنیا اومده نگرانشم شما چی دستور میدید
- زردی نوزاد ۱۵ روزه
نوزاد پسر روز چهارم بابیلیروبین ۱۷.۹ بستری شد و فتو تراپی شد و فردا با ۹.۸مرخص شد وروز دهم با بیلی روبین ۱۶.۵ بستری شد و یه روز بعد مرخص شد و روز چهاردم دوباره بیلی روبین ۱۶ شد و لان دوباره در دستگاه فتوتراپی است لطفا در صورت خطرناک بودن زردی راهنمایی نمایید باتشکر
- شیرخشک
سلام اقای دکتروقت بخیر پسرم تازه رفته تو۹ماه غذای کمکی اصن نمیخوره فقط شیرمیخوره بعدبهش شیرخشک رایانه ای بهش میدم مرکزبهداشت میده چون دیگ ب کمکی رسیده کم کردن شیرخشک رو کم میارم شیرخشکو میتونم شیرخشک دیگ بهش بدم؟چون کمکی اصن نمیخوره اینم داره کم میارم
- زور زدن و کبود شدن
سلام .نوزاد من ۲۰ روزش هست و بی نهایت زور میزنه در حدی که کبود میشه اینکارو هنگام شیر خوردن و بعد از اون انجام میده انگار که تحت فشاره
- یبوست نوزاد
سلام آقای دکتر.نوزاد پنج ماهه من از بدو تولد روزی چهار تا پنج بار شکمش کار می کرده.هیچوقت یبوست نداشته ولی الان دور روزه دفع مدفوع نداشته.علت چی میتونه باشه.میدونم بچه هایی که با شیر تغذیه میشن تا یه هفته هم طبیعیه شکمشون کار نکنه اما پسر من روزی چهار پنج بار و هر روز دفع داشته.هیچ وقت یبوست نداشت.رژیمغذایی من هیچ تغییر نکرده. از شیر خودم هم تغذیه میکنه.
- زانیتیدین
با سلام ایا میتونم به نوزاد چهار ماهم هز وقت احساس کردم معده درد داره یا بیتابی میکنه رانیتیدین و گرایپ واتر بدم؟و چه میزان؟ باتشکر فراوان
- کار نکردن شکم نوزاد
سلام و خسته نباشی پسرم چهار و نیم ماهشه الان بیست روزه شکمش کار نکرده تغذیش شیر مادرشه ولی گاهی با اینکه خیلی گشنشه شیر مادر نمیخوره و به همین خاطر گاهی شیر خشک بهش دادم البته ترنجبین و کمی اب جوشیده که سرد شده دادم یکم شکمش بنظرم ورم داره تو این اوضاع هم جایی نمیشه بردش ممنون میشم بهم بگین چیکار کنم مشکلش حل شه لطف میکنین جواب بدین
- آبریزش دهان
سلام وقت بخیر دختر دوماه و نیمی دارم که از دهانش حباب میده بیرون علتش چی میتونه باشه آیا به مزاج سرد ربطی دارد
- استفراغ نوزاد۵ ماهه
نوزاد ۵ ماهه ام از دیشب هر چه شیر میخورد استفراغ میکنه و گریه و بیقراری هم میکنه تب نداشت ولی الان یه مختصر تب هم داره
- جناب دکتر سلام .من پسرم ۹ ماهش هست و از یک روز پیش سرفه میکنه دکتر شربت ازیترومایسن ۲۰۰ دادن طریقه مصرف دارو لطف کنید ممنون میشم .وزن بچم
- افتادن از ارتفاع یک متری پسر ۴۵ روزه
پسر 45 روزه ام از بلندی 1 متری افتاد. سرش هم ورم کرده. نزدیک 6 ساعت هم خوابیده بود فقط. من باید چیکار کنم؟ الان 9 روز میگذره ولی ورمش هنوز هم خوب نشده. من چه کار کنم؟
- تغذیه کودک رفلاکسی
تغذیه کودک با ترکیب آپتامیل پپتی 1 و آپتامیل 1 انجام میشود،دوقلو هستن -سن دوقلو دختر 7ماه تمام شده. با توجه به اینکه پپتی1 در داروخانه ها موجود نمیباشد جایگیزین برای برطرف شدن حالت رفلکس چه چیزی رو پیشنهاد میفرمایید که موثر باشد. با تشکر
- ریزش مو
پسر یکسالم کمی ریزش مو داره، شیرخشک،مولتی و آهنشم به موقع میخوره، تا حالا هم کوتاه نکردم، علت چیه؟ ممنون
- خلط سینه نوزاد
دکتر سلام پسرم ۵ ماه و ۲۰ روزشه دکتر براش شربت تئوکال داده هر ۸ ساعت چند سی سی بدم

