Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خس خس سینه
سلام دکترجان خداقوت پسرم ۲۳ماه داره الان چند روزی هست گاهی سرفه میکنه سینش صدا میده ولی در تنفس مشکل ندارد تب نمیکنه گرفتگی بینی هم نداره بهش نئوتادین دادم خوب نشد چیکار کنم؟به نظرتون نیاز به چرک خشک کن دارد ؟
- دومپریدون
سلام آقای دکتر من ب دخترم که ۶ماهشه دومپریدون دادم ۱هفته، برای کم شدن عوق زدنش ک تاثیری رو عوق زدن نداشت ولی استفراغ شو صفر کرد.حالا تا کی باید ادامه بدم؟ همراهش میتونم لانزو بدم؟اسید معده ش میاد بالا کف میکنه گریه میکنه باید برش دارم .شب هم سرشو میچرخونه این و اون ور بعد بیدار میشه. ببخشید طولانی شد
- مقدارشربت آزیترومایسین
- تب کودک یکساله ونیم
سلام پسرم بکسال ونیم سن داره باوزن ۱۲ کیلو چندروز ویروس گرفته درحد چندتا عطسه اما ابریزش زیاد بینی وگزفتگی بینی امروز دکتر بردم گفت اوکی هست گلو گوشش عفونت نداره تب هم نداره اما امشب یهو تب کرده تبش بالاس شیاف۱۲۰ استفاده کردم چکارباید بکنم ؟! دسترسی ب دکترندارم
- انفلانزا..گک
سلام اقای دکار پسر ۶ ساله دارم بیمارشناست ولی تهران هستیم انفلانزا کرده بود الان سرفه های خیلی شدید داره بیشتر شب اینطوره اسپری سالباتومول و اسپری فلومیست ۵۰ و دکوسالین میزنم آیا اسپری کاتوسین پلاس ۱۲۵ هم بخرم بزنم یانه ؟ چه دارویی بدم سرفه هاش خوب بشه یا خلطش بریزه بیرون
- ميزان سفيكسيم ١٠٠
پسرم ١٥/٥ و سه سال و نه ماهش هست چند سي سي سفيكسيم ١٠٠ هر ١٢ ساعت بدم؟؟
- ترشح بینی
سلام آقای دکترخسته نباشید پسرمن دوسال ونیمه ست وهیچ علاعم سرماخوردگی نداره ولی همیشه وقتی گریه میکنه بیشترتوبینی ش ترشح جمع میشه که رنگش گاهی سفیدیازیادبمونه سبزهم میشه البته ابریزش نداره اصلافقط گاهی بینی ش داخلش ترشح جمع میشه خواستم ببینم واسه سرماخوردگی یااینکه ترشح عادی بینیش هست ازبچگی همین بودیعنی خیلی وقته
- شیر خشک
من نوزاد ۱۰ ماهه دارم که به شیر خشک با پروتین گاوی آلرژی داره و باید آپتامیل پپتی جونیور استفاده کنه که موجود نیست الان چی میتونیمجایگزین کنیم که کهیر نزنه
- تب کودک
سلام آقای دکتر پسرم یکسال و چهارماهه دکتربخاطر تب ازیترومایسین ۲۰۰ داد دادروزی یه قاشق کوچیک به محض اینکه میخوره فقط بالا میاره میتونم با آب مخلوطش کنم و بهش بدم بخوره؟؟؟
- سوپ نوزاد
باسلام و عرض ادب ,ببخشیدمیشه تو سوپ نوزاد۷ماهه اب لیموترش ریخت ؟موز وسیب رو چه مقدار مجاز هیتیم به نوزاد بدیم؟
- دندان قروچه
سلام .بنده دختر 4 و نیم ساله دارم که شبها در هنگام خواب برای دو یا سه بار (تعداد محدود )دچار دندان قروچه میشود . آیا نیاز به درمان دارد ؟
- سفتی سینه کودک یکساله
سلام وقت بخیر من دخترم یکساله و نیم اش هست ولی هنز سینه هاش سفت هستش جدیدا سر یکی از سینه هاش یک جوش زده که انگار داخلش چرک هستش این خطرناکه یا طبیعیه؟
- خر خر کردن در خواب
سلام روز بخیر اقای دکتر کودک ۱۶ماهه ام از اول رفلاکس شدید داشت و متاسفانه از یکسالگی شیر مادر و ترک کرد و فقط شیر خشک اونم فقط در خواب می خوره برا غلظت شیرش یکم فرنی تو شیرش میریزم و روزی ۴بار فقط در خواب شیر میخوره حالا مدتیه خر خر و گرفتگی پشت بینی داره انگار علتش چیه ؟ هیچ علامت دیگه ای نداره فقط گاهی حس میکنم پشت بینی خلط داره
- امدن کمی خون بعد از ادرار نوزاد پسر ۲ روزه
- کودکان
سلام خسته نباشید اقای دکتر دخترم هشت سالشه نه روز تب کردبهش پنی سلین زدن سه روزتبش قطع شد الان بعد سه روز دوباره تبش شروع شد ازمایش خون هم دادعفونت نداشت ریه اش هم چک کردن مشکلی نداشت میشه بگین من چیکار کنم براش کجا برم چه ازمایش ودارویی لازمه خدا خیرتون بده بدون منت جواب منو همه کسایی که تو سایت هستن همیشه دادید
- رشد قد
سلام آقای دکتر کودکم 17 ماهشه که دوبار پشت سر هم به درمانگا بردمش برای قد و وزن قدش تغییر نکرده بود 84 بود آیا مشکلی در رشد قدش وجود دارد یا خیر قدش نرمال است
- تاخیر در واکسن 18ماهگی
سلام خسته نباشید..دختر برادرم واکسن 18ماهگیش روبعد از 2ماه تاخیر هنوز نزده..ب علت مهاجرت به ترکیه و اینکه مدارک شناساییشون کامل نبوده براش نزدن اونجا...الان تازه مدارکشون اومده.بنظرتون الان میزنن و اینکه مشکلی پیش میاد با این مدت تاخیر طولانی؟
- گوش
سلام وقت بخیر دخترم ۵ سالشه سرفه خشک میکنه و پلارژین میدم بهش با نئوتادین هرشب میدم الان میگه گوشم درد میکنه خودمم شهرستانم دسترسی ندارم بیام پیشتون ممنون میشم راهنماییم کنید
- آقای دکتر پسر ۷ماهشه تب داشت منم بهش ستادین دادم چیکار کنم خطر داره 😔
آقای دکتر پسر ۷ماهشه تب داشت منم بهش ستادین دادم چیکار کنم خطر داره 😔
- شربت مولتی میناجویس
سلام دکتر خسته نباشید من قبلا برای دخترم شربت مولتی ویتان میدادم ولی الان نایاب شده وشربت مینا جویس رو جایگزبن کردم آیا مشکلی نداره واین شربت مناسبه براش واینکه روزی چند سی سی باید بخوره ؟؟؟؟؟

