Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه و سیموسپان
سلام. پسرم ۵ سال و ۵ ماه داره و ۱۸ کیلو هست. از یکشنبه غروب تب کرده ۳۸ تب داره. بعضی وقتا میگفت سرم درد میکنه و سرفه هم میکنه. شیاف استامینوفن میذارم تبش تا ۴ ۵ ساعت میاد پایین بعد دوباره تب میکنه همون ۳۸ یا ۳۸ و یک. بردم ۱۷ شهریور دکتر فخیمی بودن به ایشون نشون دادم براش کلاریترومایسین، کوریزان، ایروکاست، سالبوتامول و استانینوفن نوشتن. یک بار دارو ها رو دیروز استفاده کردیم. ولی فعلا اصلا بهتر نشده. برای سرفه شربت سیموسپان میتونم بدم؟ کلاریترومایسین برای گلوش خوبه؟
- آزیترومایسین
سلام وقت بخیر برای کودک ۷ ساله با وزن ۲۶/۶۰۰ چه مقدار آزیترومایسین ۲۰۰ کافیه؟
- شربت مولتی
سلام خسته نباشید دخترم ۲۳ ماهش هست ویروس گرفته ۳روز فقط تب کرد و استفراغ حالت تهوع متوکلوپرامید میدم بند اومد الان خیلی سرفه داره میتونم بهش مولتی و اهن و اد بدم بهش یانه ؟؟
- معده
سلام پسرم ۳۳ روز داره از اول تولد بینی گرفته هست مثل سرماخورده از چند روز هم دهانش مزه مزه میده مثلی چیزی داخل دهانش هست و میخوره خیلی بی قراری میکنه و خودش به داخل جمع میکنه کولیک هن داره دارو مصرف میکنه ایا مزمزه کردن دهانش نشانه رفلاکس هست ؟
- سرماماخوردگی
پسرم 2سالشه سرماخورده 3روزه سینش خلطی شده صداش خروسکی و آبریزش بینی داره و همش نق میزنه از شبی ک فهمیدم سرماخورده شربت سرماخوردگی کودکان دادم و استامینوفن از دیروز بهش هر 6ساعت هم آموکسی سلین 125و شربت دیفن هیدرامین و دوتاشربت قبلی میدم بنظرتون نیاز ب آمپول هی ببرمش دکتر آخه میترسم
- ازمایشش
سلام اقای دکترخسته نباشید..دخترم 2ساله 5ماهشه تاحالا ازمایش کلی ندادم میخواستم بدونم لازمه حتما بایدازمایش بدیم بامشکلی پیش نمیاد
- کودک 5سالو دوماه چندسی سی سفکسیم بخوره
سرماخورده و بینش خیلی خلط زرد داره
- دورسرنوزادپسر
سلامدورسرنوزابدوتولد۳۳بوده۳۸هفتهسزاریندنیالومدهالان۶ماهشتمام شدهدورسرش۴۲استنرماله
- تغذیه ی کودک یکساله
باسلام.من یه دختریک سال ودوماهه دارم بهش شیرخشک وبعضی وختاشیرگاومیدهم ولی زیادتمایلی به خوردن شیرنداره بیشترباغذاسیرش میکنم.نیازروزانه ی کودک یه ساله به شیرچقده برای رشدکافی قد.آیاخوردن مقدارکم شیرباعث کوتاهی قدکودکم میشود؟لطفاجواب کامل
- دونه های قرمز روی دست
سلام
دخترم دوهفته پیش واکسن ۱۸ماهگی زده الان بعد از دو هفته روی دستاش دونه های قرمز زده خیلی میترسم البته دیروز هم یه کوچولو سوسیس کالباس خورده
ممنونم
- کرونا
سلام دکترتوروخداکمک من خودم نه جایی رفتم نه کسی دیدم الان دوروزه گلودردشدیدوسرفه خشک کم دارم دیشبم یبارتب تا38داشتم امروزرفتم دکترچقددارونوشته گفت اگه خوب نشدی دوروزدیگه بیا کمکم کنیداگه کروناداشته باشم بابچه 6ماهم چه کنم دوتاپسر10و15ساله هم دارم نمیدونم تست کرونام کجامیگیرن رشتی نیستم هیچجاهم بلدنیستم توروخدابچه هام نمیگیرن من همش این دوروزماسک. زدم ولی کسیوندارم که کمکم کنه که قرنطینه شم همه کارامئخودم انجام میدم راهنماییم کنیدخیرببینید
- گلودرد در بچه ۸ساله با سابقه آسم
- شیرخشک
نوزاد دوماهه که شیرمادر میخوره، گاهی شیرم خیلی کم میشه و نوزادم گرسنه می مونه. با توجه به اینکه نفخ و دلپبچه داره و مدفوع مخاطی و گاهی شیر بالا میاره، چه شیرخشکی براش مناسبه؟ ببلاک یک دادم یبوست شد و نفخ شدید
- سرفه شدیدکودک
سلام پسرمن 7سال ونیمش هس تقرییا 2ماهه پیش آنفولانزاگرفت الان هرهفته بازمریض میشه. یه هفته خوبه یه هفته بازمریض میشه سرفه های شدیدداره هردارویی فک کنیداستفاده کردیم جواب نداده. الان بهش زادیتن میدم ولی بازم مریض شده خیلی سرفه میکنه چیکارکنم
- ورود شی در بینی کودک
سلام دخترم 4سال و نیم هست 1ساعت پیش یک دکمه داخل بینیش کرد بعدم کمی دماغش خون اومد نمیذاره اصلا دست بزنم به دماغش چه کار باید بکنم
- واکسن آنفولانزا
سلام آقای دکتر ، خواستم بپرسم در صورت تزریق واکسن آنفولانزا اگر کودکمان تب کرد میشه بهش استامینوفن داد؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر پسر 18ماهه دارم یکشنبه تب داشت بردم دکتر گفتن گلوش التهاب داره و سرماخورده ازیترومایسین . سیتریزین.نیوزینک میخوره تب خوب شده ولی از صبح صداش گرفته و سرفه میکنه و سه بار هم شکمش رفت چه دارویی برای سرفه یا اینکه اگه اسهال گرفت بدم؟
- فعالیت
سلام اقای دکتر ، ببخشید پسر من امروز ۱۱ ماه شده ولی هنوز نه چهاردست و پا میره نه سینه خیز وقتی رو حالت شکم میزارم خیلی بدش میاد و گریه میکنه و شروع میکنه به کمک دستاش عقبی میره ،فقط خیلی خوب میشینه یا در حالت نشسته میچرخه و خیلی دوست داره دست و مارو بگیره و راه بره و یا به کمک ما بایسته و دستش و یجا بگیره و خودش و نگه داره میخواستم بدونم اینکه چهاردست و پا نمیره مشکلی نداره من نگران هستم چون فعالیتش نصبت به بچه هایی که چهاردست و پا میرن کمتره خوب پس کمتر هم گشنش میشه ؟واینکه عادیه وقتی دستش و رها میکنیم میترسه به تنهایی راه بره و گریه میکنه یه ۱۰ ثانیه تنها می ایسته ولی بعد خودش میشینه زمین ؟
- تداخل غذایی
با سلام و عرض ادب عذرخواهی میکنم دخترم 3.5 ساله هست شیر خورده و بعد از شیر چیپلت سرکه نمکی از اون جهت که میگن بعد از شیر خوردن سرکه ضرر داره نگرانم خدایی نکرده چه مشکلی ممکنه پیش بیاد؟
- زمین خوردگی روی شیشه
سلام ببخشید داداش من ۳ سالشع سرش خورده به شیشه تلویزیون و اون شیشه شکسته سرشم همون موقع خون اومد چ کار کنم

