Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- چشمك زدن
باسلام.دخترم پنج روز ديگه وارد تولد يك سالگيشه.١٩فروردين بردمش متخصص مغز و اعصاب ازش سي تي اسكن و نوار مغر گرفتن.چون دخترم تو خواب پرش دست و پا و چشمك زدن داشت.سي تي و نوار مغز جوابش خوب بود.دكتر يك و نيم سي سي داروي ضدتشنج لوينتكسً تجويز كرد دوبار در روز.بعد يك هفته چشمك زدن دخترم خوب شد..ديروز باز پنج دفعه چشمك زد..ده روز ديگه وقت ام آر آي داره .خواستم بپرسم باز برم بيمارستان يا تا وقت ام آر آي صبركنم
- تب کودکان
سلام دخترم من 5سالشه ناگهانی تب شدید کرد بعد دو روز تبش قطع شد کف دست پاش جوش های قرمز رنگی در آورده وحشتناک میخاره چه دارویی بدم بهش خوب بشه
- کوآموکسی کلاو..
سلام آقای دکتردخترم ۲سال ۱۰ ماهشه ۱۳ کیلوداره گلوش عفونت کرده میخواستم بدونم شربت کوآموکسی کلاو هرچندساعت چندسی سی بهش بدم ممنونم
- سوراخ کردن گوش
سلام آقای دکترخسته نباشد.چندماهگي باید گوش بچه روسوراخ کردالان 17ماهشه .
- تب
سلام کودک یک سال وهفت ماهه دارم شربت آزیترو مایسین ۲۰۰سه و نیم سی سی بهش دادم طبق نظر پزشک بعد ازچند ثانیه بالا اورد همراه غذایی کهخورده بودالان باید بازبهش بدم دارو رو یانه تا فردا
- وعده غذایی
سلام دخترم 13ماهشه چند وعده شیر (شیر خشک ببلاک ای ار مصرف میکنه ) و چند وعده غذا میتونه بخورع؟
- سرماخوردگی
دخترم ابریزش بینی داره الان دو هفته است ولی تب نداره میتونم اموکسی سیلسن ۱۲۵ بهش بدم ؟
- سرعه
سلام اقای دکتر مسر دوسال دارم سرماخورده شربت استامینوفن. سستریزین ووپلارژین میدم ولی سرفه های خلطی داره میخوام بدونم ازیترومایسین هم بدم؟
- شربت سفکسیم۱۰۰
پسرم ۷ ماهشه با ۱۰ کیلو وزن برای سرماخوردگی شربت سفکسیم ۱۰۰ چقدر باید بدم؟؟
- سلام اقای دکترنوزادم سه ماهه تولد ۳۲۰۰ الانم
سلام اقای دکتر نوزادم سه ماهه تولد ۳۲۰۰ الانم ۶۵۰۰ خیلی کم شیر مخوره به لبنیات حساسیت داره شیرخشک ابتامیل لاکتوز میدم میتونه به ونم حساسیت داشته باشه چون شیرگاوداره خیلی کمم ادرارمیکنه شب روزدوپوشک عوز میکنم ونم زیاد پرنیست رفلاکس داره دکتر بهش متوکلوپرامیدپدی لاکت داده تورو خودا کمکم کنید چیکار کنم شیر زیاد بخوره
- سرماخوردگی وسرفه شدید نوزاد
نوزادم ۱ماهشه سرفه شدید وعفونت چشمی داشته دکتر براش آزیترومایسین ۲۰۰ نوشته ولی داروخانه مقدار مصرف روننوشته چند سی سی باید بهش بدم
- مقدار مصرف قرص سفکسیم ۴۰۰ برای کودک ۵ساله باوزن ۱۷
سلام وقت بخیر آقای دکتر دختر ۵سال و۲ماهه دارم باوزن۱۷ کیلو آیامیتونم بجای شربت سفکسیم۱۰۰ بهش هر۱۲ ساعت یک عددقرص سفیکسیم۲۰۰ بدم؟
- انگل
برای درمان قطعی انگل برای کودک چیست
- مقدار و مدت دارو اموکسی کلاو ۶۴۳ بعد امپول چرک خشکن
سلام.ببخشید.من یک ساعت پیش پسر ۶ سالم امپول چرک خشکن زد.من کی باید اموکسی کلاو ۶۴۳ بهش بدم.ممنون
- سرماخوردگی پسر ۳ ساله
با سلام آقای دکتر پسرم ۳ ساله وزن ۱۶ سرما میخوره ی هفته خوب میشه دوباره شروع میشه ۱۰ روز پیش دکتر دو تا شربت کواموکسی کلاو ۶۴۳ و دو تا شربت مترونیدازول و ۴ تا امپول بتا ۲/۳ و شربت زادتین و سیتریزین و اسپری سالبوتامول و کاتوسین پلاس داد بهش کامل خوب شد اصلا سرفه نداشت الان بعد ۱۰ روز دوباره سرفه های خلط دار شدیدش شروع شده اسپری کاتوسین پلاس رو با زادتین و سیتریزین همچنان میدم میشه لطفا بگید چخ دارویی بدم دوباره شربت کواموکسی کلاو بدم ؟چی بدم کاملا خوب بشه خیلی ممنونم از راهنماییتون
- برای کودکی ک سرفه های خشک دارد چ دارویی و ب چه میزان مصرف کند؟
برای کودکی ک سرفه های خشک دارد چ دارویی و ب چه میزان مصرف کند؟
- اگزما
سلام ببخشید من ازتون پرسیدم که دخترم سه سالشه گردنش خیلی خیلی دونه میزنه و خارش شدید ککه زخم شده از بیس خارونده وپوست گردنش ضخیم شده شما گفتین کرم اتوپیکس ایروکس بزنید میخاستم بپرسم کدوم مارک مرطوب کنندا یا اوره یا مدلای دیگش ممنون
- شربت ایمونیس…
سلام آقای دکتر عزیز پسرم بیمارشمایت ۵.۵ سالشه . از اول پاییز هروز یه قاشق مربا خوری شربت ایمونیس میدم میخوام بدونم تا پایان زمستان بدم یا وقفه یکماهه بندازم دوباره شروع کنم ؟
- سرفه کودک
سلام اقای دکتر عزیز پسرم ۶ سالشه خلط پشت حلق داره سرفه هاش هشکه گهگداری خلطی انفلانزا کرده بود شربت دکسترومتورفان باید بخوره یا گایافنزین یا برم هگزین ؟ یا هر دو باهم؟ که خلطش بیاد بیرون و سبک بشه
- تغذیه با گوشت کبک
سلام.
از هفت ماهگی حجم کم شروع نماید

