Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گرفتگی صدا
سلام دخترم 8سالشه والان ده روز میسه صداش گرفته شبیه خروسک اصلا علایم سرماخوردگی نداره و تو بلع غذاهم مشکلی نداره تب هم نکرده
- چشم
سلام آقای دکتر قبل از همه چیز باید از شما تشکر کنم از شما بخاطر دلسوزیتان دختر ۷ ساله ای دارم از دیروز چشمش چرک میزند و امروز قرمز و متورم هم شده است چه باید بکنم ممنون از راهنمایتان
- سرفه الرژیک
سلام پسرم ۸ سالشه الرژی داره چند روزه سرفه هاش زیاد شده اسپری قرص هم مصرف میکنه ولی سرفه هاش زیاده مخصوصا شبها باید چکار کنم ؟؟ و چرا اینطور میشه ؟؟
- شکسته شدن ناخن شست دست
سلام دختر من 2سال دارد حدود 4ماه هست ناخن شست بزرگ دست راست و چپ لایه روی ناخن به طرز وحشتناکی شکسته میشود تا حالا چندین دکتر پوست بردیم و داروهای مختلفی دادند اما بدتر شده ممنون میشم راهنمایی کنید
- سرما خوردگی
سلام آقای دکتر بهراد محبوبی 13 دی شنبه پیش شما اوردم سرما خورده بود کپسول فارینات500 بهش دادین تا چند روز بهش بدم الببته نصف قرص . ببخشید در دوران سرما خوردگی قرص ویتامین سی جوشان میشه داد . و شیر داغ . ممنونم میشم ازتون جواب بدین
- سلام دخترم بعد۱ساعت ازخوردن اموکسی کلاو بالااورده دوباره مصرف کنم براش
دخترم یکساعت بعدازخوردن اموکسی کلا بالا آورده دوباره بدم
- ازمایش خون
سلام .اقای دکتر .جواب ازمایش پسرم اینه.wbc.9400_rbc.6.69_hb.12.9_mcv.59.5_.90.3_hbf.4.9_haa.4.8fe 54. mch.19.3_Rdw.17.9_hba.
- آسم و آلرژی
سلام پسری هفت ساله ای دارم که از اسفند ماه تا به الان سرفه های شدیدداره. در صبح معمولا از ساعت هفت تا دو بعدازظهر . سرفه های پخته بدون خلط. بردمش دکتر بهش نئوتادین و اسپری سالبوتامول داد استفاده میکنه ولی زیاد اثر نداره. بیرون از خونه خوبه تهران هم بردمش کامل خوب شد ولی دوباره برگشتم داخل منزل سرفه هاش شروع شد. لطفا راهنمایی کنید. داروهاش رو ادامه بدم یا عوض کنم.
- درمان حبس البول نوزادان
با سلام نوزاد دختر 21 ماهه ای دارم که شکایت از بند آمدن ادار دارد آیا درمان فوری خانگی وجود دارد
- گرفتگی بینی
سلام اقای دکتر پسرم ۲سالشه یک هفته هست گرفتگی بینی دارد دارو zaditenدادم بهش و پلارژین کیدز فایده نداشته چه داروی بدهم که تاثیر گذار باشد ممنون ازراهنمایتون
- درباره داروی بچه
سلام پسرم یکسالشه عفونت داره سینه اش روزانه چندقاشق بهش شربت آموکسی سیلین 125بدم؟ممنون
- دختر ۵ ساله با وزن ۲۴ کیلو شربت آموکسی ۱۲۵
- عفونت چرکی گلو
سلام وقت لخیر پسر7 ساله دارم الان 7 روزه درد گلو تب داشت که گلودرد چزکی روی لوزه هاش سفیدی زده دکتر بهش امپول پنی سیلین داد با کو اموکسی کلاو 325 ولی هیچ تغیر نکرده فقط تبش خوب شده بینی پسرم کلا گرفته قطره سدیم کلراید هم زده اثرنداده فنیل افرین و تسپری بینی مومتازون هم زده اثر نداده چط
- مصرف سفکسیم در تب
باسلام و عرض ادب. لطفا بفرمایید که بعلاوه اییوبروفن، آیا سفکسیم هم برای کودکم لازمه وقتیکه نه سرفه داره و نه عطسه و گلودرد. ولی یکی دوبار استفراغ داشته و پاهاش سردهستند. فقط شکم و سرش داغ میشه
- زینک پلاس
سلام
دخترم ده ماهه است و وزنش تقریبا ۸ کیلوهست. قطره آدزیر بهش میدم. الان دکتر زینک پلاس نوشته. الان دارو چطور بهش بدم؟
با تشکر
- اسپری فلیکسوتاید
باسلام یه مدتیه که دخترم بخاطر سرفه های شدیدش دکتر اسپری سالبوتامول واسپری فلیکسوتاید بهش داده ویه بعدازچندماه قطع کرده والان بخاطر سرفه های شدیدش اسپری ابی رو چندروز واسپری نارنجی رو یک روز زدم قطعش کردم الان فهمیدم که نباید میزدم حالا که قطع کردم مشکلی پیش میاد؟
- لاکتاول
سلام آقای دکتر قرص لاکتاول برای مادرانی که کودک شون حساسیت به پروتئین گاوی و رفلاکس آلرژیک دارن مجازه؟ممنون
- مقدار مصرف سفکسیم برای کودک ۸سال
سلام دختر من ۲۷کیلووزن داره چند میلی گرم باید سقکسیم استفاده کنه
- شربت
سلام پسرم سرماخورده دکتر براش شربت فارمنتین بی دی 228 داده روش نوشته یک پیمانه 12 ساعت. یک سال وسه ماهشه وزنش 9 ونیم کیلو.. یک پیمانه یعنی چقدر؟
- سلام موقع گریه نفسش بالا نمیاد
سلام بچم دو سالشه دختره موقع گریه نفسش بالا نمیاد بمدت ده ثانیه کمتر یا بیشتر خیلی استرس میگیریم چند بار اینطوری شده علتش چیه؟بعدشم یه سوالی دارم بچم موقع گریه وسط گریه خمیازه میکشه علتش چیه

