Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کپسول امپرازول
با سلام، کپسول امپرازول ۱۰ برای کودک ۸ ساله برای درمان رفلاکس روزی چند تا، با چه فاصله ای میشه داد؟
- Supporting Cardio Health: Increased Cardiac Pace Without Workout
Gday to every single one of our water relaxation buffs! There's nothing really like relaxing within a soothing hot tub after a grueling day. For anyone in search of the paramount calmness experience, a jacuzzi is truly incomparable. Assortment is indeed the herb of everyday life, and we wholeheartedly pride ourselves on offering a broad assortment of whirlpools to suit every whim. Excellence, to us, is beyond a simple word. It's our benchmark. Every single of our products undergo strict testing to ensure they consistently provide the optimum relaxing experience for numerous years to come. Our knowledgeable staff are always on hand to assist you in finding the best-suited hot tub for your wants and home. Have you ever envisioned having your own personal pleasure oasis? What else are your desires when it comes to choosing the ideal jacuzzi? Let's discuss the extent of it! Remain bubbly and relaxed! By-the-way, I created my very own brand new businesses website online just now, you can view it here: [url=https://southwestspas.com/swim-spas/play-collection/]Hot tub delivery and installation Peoria, Arizona[/url] [url=https://servicebodyshop.com/comment-test/#comment-40018]The Therapeutic Effects of Water Streams on Aching Muscles[/url] e49d25_
- خرخر بینی،
سلام آقای دکتر پسرم 5سالشه به تازگی سرما خورده ودارو قرص ازیترمایسن میخوره ولی آقای دکتر وقتی جیغ یا گریه میکنه صداش یکمی میگیره و و گاهی بینی اش خر خر میکنه البته موقعه خواب اونم گاهی هست با بینی نفس میکشه علت اش چیه میشه برام توضیح بدید چکار کنم که گرفتگی بینی را چگونه خوب کنم ممنون از لطفتون
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید.آقای دکتر دخترم پریشب یهو تب کرد بعد صداش تودماغی شد وآبریزش وگلودرد داره.حالا بهش سرماخوردگی کوریزان میدم وقطره بینی میزنم با اینکه سرفه خلطی داره بهش برم هگزین میدم.حالا میخواستم بدونم همینا خوبه ادامه بدم یا ن؟؟برتی گلودردش چی بدم؟؟ممنونم ازتون
- انگل بچه
آقای دکتر دختر من ۳ سال و۷ ماهشه چندروز پیش وقتی میبردمش حمام خیلی گریه میکرد و میگفت آلت تناسلیم میسوزه حالا از امروز صبح خارش مقعد گرفته چیکار کنم
- فاویسم
سلام دخترم ۴سال و۷ ماه هست سرفه داره ایاشربت دکسترومتورفان بخوره ضرره داره
- بالا آوردن دارو
سلام اگه نوزاد داروی امپرازول رو بالا بیاره دوباره باید بهش بدیم؟
- تب کودک
- آزمایش
سلام دکتر عزیز.توجواب آزمایش پسرسه سال و سه ماهم T4 11.1 بود TSH 1.96 بود و Ferritin 33 طبیعیه؟واینکه ممنونم و خدای هستی بابت سایتتون بهتون برکت بده
- نکسیوم
سلام آقای دکتردختر من یکسالشه رفلاکس داشت هر روزی نکسیوم بهش میدم غذا خوب میخوره هر روزی هم ندم غذا چند لقمه بیشتر نمیخوره به نظر شما قرص بهش بدم یا نه
- تب کودک
سلام و خسته نباشید،پسرم سه سال و سه ماه داره با وزن ۱۵ کیلو و ۲۰۰ گرم،بچه سالمیه خداروشکر،مشکلی نداره،دیروز سرما خورد آبریزش بینی داشت از صبح بهش شربت پلارژن دادم و قطره سدیم کلراید استفاده کردم، به دستور پزشک،تب نداشت،شب که خوابوندمش متوجه شدم تب داره وقتی تب سنج گذاشتم،من چون منتظر تب کردنش بودم،روش پتو نداشته بودم،بعد که اومدم تبش رو با تب سنج بگیرم دیدم پاهاش خیلی سرده،تبش رو گرفتم با تب سنج جیوه آیی ۳۸ و یک درجه بود،همون لحظه که تب سنج رو گذاشتم زیر بغلش،در حالت بیداری به اون تب سنج واکنش نشون میده انگار سردش میشه،چون خواب بود پتو هم نداشت،تب سنج رو گذاشتم زیر بغلش دچار لرز شد،پاهاش خیلی کم،دستاش بیشتر،دستاشو آورد بالا یه کم سفت شد،خواستم دستاشو بگیرم،دیدم یه مقدار سفت شده،فهمیدم لرز گرفته فوری پتو رو انداختم روش،بعد فوری دستاشو پایین آورد خوابید،چند ثانیه این حرکتش طول کشید یه چیزی هم داشت میگفت نفهمیدم چی میگه،چشماش به سمت بالا نرفت،ولی یه کوچولو چشماشو باز کرد سریع بست خوابید،همین کل حالتش بود،بعد من فوری رفتم شربت استامینوفن رو آوردم بیدارش کردم پاشد نشست،شریت رو خورد روشم آبگرم دادم خورد خوابید،حالا من همین رو امروز به دکترش گفتم گفت تشنج نبود؟؟؟منو خیلی نگران کرد،الان سوالم از شما اینه آقای دکتر آیا پسرم تشنج کرده،دکترش منو ترسوند،ممنون میشم جوابم رو بدید،پسرم اولین بار این طوری شده فقطم چند ثانیه بود،حتی گاهی پسرم تب ۳۹ درجه هم داشته بر اثر سرماخوردگی اصلا اینطوری نشده بود،الان به نظر شما این لرز بر اثر تب بوده یا تشنج بوده؟؟؟؟تشکر اگه سوالم رو جواب بدید
- پوسیدگی دندان
باسلام آقای دکتر پسرم دوسالشه دندان های بالاش چهارتاش پوسیده شدن وریختن زیرچشمش ورم کرده میبرم دکتر دندان پزشک میگه باید بیهوش بشه ترمیم وبکشیم ده ونیم کیلو وزنش اطرافیان میترسونن میگن خدایی نکرده به هوش نمیاد .نمیدونم چیکارکنم.تردید دارم ومدام دراسترس هستم لطفا راهنمایی بفرمائید. ممنونم
- شربت سندروس
برای بچه هفت ماهه خوبه
- کمبودگلبول قرمز
باسلام دختری ۳ساله دارم ک ب علت سردردهای مکررآزمایش خون انجام دادک گلبول قرمز۳۹۰۰نشان داده شده.آیا خطرناک هست یا اینکه ممکنه خواهر دوقلوش هم اینطورباشه؟ ممنون
- خوردن تاس بازی مارو پله
سلام.پسرم ۱۲ ساله هسته .امشب تاس بازی مارو پله رو قورت داده.خیلی نگران هستم.میگه حالم خوی هست.چ کنم؟
- سلام خسته نباشید
دخترم ۱۰ سالشه و سرماخورده و دکتر شربت کو آموکسی کلاو تجویز کرده فقط مطمئن نیستم و نگفتن که چه مقدار بهش بدم ؟؟؟؟ و گفتن هر۸ ساعت درسته؟؟؟
- اسهال واستفراغ
سلام پسرم یکسال و۴ماهشه شیر گاو دوست ن واسه اینکه عادتش بدم شیرخشک نان۳باشیرگاو گذاشتم براش خورد چند بار دارم براش درست میکنم ولی الان اسهال آبکی زرد واستفراغ گرفت یعنی ممکن از اضافه کردن شیرگاو باشه ممنوت میشم زودتر جواب بدین ؟
- سلام خسته نباشیددخترم ۴ ساله شه وقتی سرما میخوره سرفه خیلی میکنه میخواستم راهنماییم کنین یک داروی خیلی خوب بهم معرفی کنین تاتهیه کنم سرفه هاش خشک هستش
- تشنج
سلام یه بچه چهار ساله دارم ک دوبار تشنج کرده ..و هر دوبار نوار مغز و سی تی اسکن گرفتیم ..هیچ مشکلی نداشته ..بعد همه میگن ببرش دکتر قلب شاید از قلبش باشه ..همچین چیزی امکان داره اصلا ؟تشنج ربطی ب قلب هم داره
- جایگزین آموکسی سیلین
سلام آقای دکتر. پسرم ۴ سالشه ۱۴ کیلو و ۶۰۰ وزنش هست. چند روزه سرفه میکنه و بینیش گرفته. شربت پلارژین میدادم بهتر نشد و دیشب تب هم داشت. بردمش ۱۷ شهریور گفتن گلوش کمی التهاب داره بهش آموکسی سیلین دادن هر ۸ ساعت. خیلی سخت شربت میخوره. شربت انتی بیوتیک دیگه ای هست که هر ۱۲ ساعت یا هر ۲۴ ساعت بتونم بهش بدم ؟

