Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام پسرم یازده ساله هست دو ماه است که دل درد دارد هرچی آرمایش و آندوسکوپی و سونوگرافی انجام دادیم سالم بوده و فقط کمی ورم معده دارد هر چی دارو دادیم آروم نشده فقط دیروز یه پزشکی گفت انگل داره و قرص مبندازول تجویز کردن می خواست ببینم اثری دارد برای دل درد
- آلرژی
سلام دکتر.دخترم ۷ماهشه وقبلا شیرخشک ببلاک اچ آ به خاطرآلرژی بش دادم الان دوسه هفته است شی خشک معمولی بش میدم .اطراف مقعد وناحیه تناسلی دونه های قرمز زده .کلا دوماهه خیلی بی قراره شبا زیاد ازخواب بیدارمیشه ایا این علایم نشانه حساسیت به شیره یانه.ممنون.
- نوزادم دو ماه و نیمش هستش اما یکی از پاهاش میلرزه علت چیه طبیعیه
- سفتریاکسون
سلام وقت شما بخیر پسر دوساله من به علت عفونت گوش چهارروز بیمارستان بستری بود و سفتریاکسون تزریقی گرفت ترخیص شدیم لازم دوباره آنتی بیوتیک خوراکی بدم ممنون
- وزن نگرفتن کودک و بی اشتهایی
سلام دخترم ۹ساله هستش وزنش ۳۰کیلو هستش میخواستم بدونم پس چرا انقدر لاغره
- Zaditen
بإسلام.دخترم ٣روز ديگه وارد هشت ماهگي ميشه الان وزنش ٩كيلو نهصد گرمه وزن تولد٤٢٠٠ الرژي داره كه خارش چشم و كهير صورت و استفراغ داره دكتر براش zaditen تجويز كرده هر ١٢ساعت ٣سي سي ٣سي سي زياد نيست آقاي دكتر خًاستم خيالم راحت بشه؟
- بالا بودن گلبولهای سفید
با سلام دخترم رو با علایم تب و سرماخوردگی و دل درد بردم متخصص ااصفال،بعد از دو دوره مصرف آنتی بیوتیک آموکسی سیلین و بعد آزیترومایسین بازم تب داره،دکتر گفت آزمایش بدیم، توی جواب آزمایش wbcمقدارش ۲۰ بوده، میشه بگید علتش چیه؟ از نگرانی دارم می میمرم
- چرک چشم.
دخترم دوماهش هست چشماش چرک سبز رنگ میده .از باکتی کلید استفاده کرده بهتر شد اما قطره تمام شد دوباره بگیره ؟؟!!
- دوز مصرف سفیکسیم100
سلام سفکسیم ۱۰۰برای کودک ۸ماه باوزن ۹کیلوچند سی سی در روز است ؟
- واکسن
برای فرزند سه سالو ده ماهه میتوان واکسن پره ونار تزریق کرد؟ چند دوز؟
- کیدی لاکت
با سلام و عرض ادب و تبریک به مناسبت سال نو دکنر برای کودک یکسال و دو ماهه من پودر کیدی لاکت تجویز کرده و من پنج ساشه بهش دادم و الان توی نت دیدم که برای دو سال به بالاست و خیلی نگران شدم لطفا راهنمایی کنید
- اسهال کودک
با سلام کودک یک سال ونیم هستش درحدود سه ماهی اسهال داره خوب نمیشه روزبه روز ضعیف تر میشه باتشکر
- درمورد شکسته گی
سلام دخترم پنج ماهشه دست راستش کشید شده موقع کشید شدن خیلی گریه کرد بعد خوابید وقتی بیدار شد دستشو تکون نمیداد بعد چنددیقه تکون داد ولی یکم بهونه میگرفت الان تکون مید ولی کم خودمون دستشو میگیریم یا تکون میدیم کریه میکنه بنظر تون چی شد من خیلی نگرانشم
- لکه قهوه ای
در مورد لکه چه ازمایشی لازم است
- شربت
سلام دخترم ۴ سالو نیم دکتر براش شربت اموکسی سیسیلن تجویز کرده ولی یادش رفت مقدار مصرف رو بگه و چن ساعت یک بار مصرف بشه
- غذا ..
سلام خسته نباشید میخواستم بگم پسرم یازده ماهه هست میتونم بادام و گردو آسیاب شده رو با پوره میوه مثل موز یا سیب بهش بدم؟ چون با شیر گاو حساسیت داره نمیتونم با شیر بدم بهش .با تشکر .
- زردی نوزاد
سلام.نوزادم ۴۷روزشه که صورتش چندروزه قرمزشده بردم دکتربرای قرمزی صورتش که متوجه شدن بچه زردی داره وجواب ازمایشش۴.۵بودودکترتاکیدکرد شیرموقطع کنم وشیرخشک بدم ایا تشخیص قطع شیرمادرصحیحه؟
- تب
سلام خسته نباشین دختر ۸ماهه دارم که از طریق بچه خواهر شوهرم که تب داشت بعد دونه های قرمز کل بدنش داشت از اون ویروس گرفته الان تب ۳۷/۵داره یعنی با استامینوفنی که هر سه ساعت بهش میدم اینه وگرنه بالاتره میره دو تا دونه جوش قرمزی هم زده بدنش باید چیکار کنم ؟
- اسهال واستفراغ
سلام دکتر ببخشیددختر۱۳ماه ای دارم که ۵روزه اسهال شدید گرفته که وقتی خوابه اسهال نداره،دومین روزمریضیشم استفراغ کردو بردم دکتربراش۴تاامپول زدوشربت برای تهوع دادوقرص هم برای اسهال،استفراغش بنداومداما اسهالش همچنان ادامه داره،ساشه کیدی لاکتم ازدیروزه بهش میدم وشربت مترونیدازول هم دادم اصلا بند نمیاد خیای نگرانم،فقطم شیر خودم رو میخوره
- دندان درآوردن نوزاد
سلام آقاي دكتر سوال ديگه اينه كه دخترم هر دو دستش رو ميكنه دهنش و هرچي دستش بياد رو ميبره سمت دهنش وموقع خواب هم آب دهنش ميره ولي تب و اسهال نداره امكان داره دندون در بياره ؟؟ممنون

