Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ابتلای دوباره به آبله مرغان
باسلام آیاخانم۵۸ ساله باسیستم ایمنی ضعیف درصورت تماس بایک کودک مبتلابه آبله مرغان درحالی که خود دربچگی مبتلاشده می توانددوباره این ویروس راتجربه کند
- رفتارنامناسب کودکم ر
باعرض سلام. بنده یک دختر3/5دارم که حدودیکی دوماهه که رفتارمشکوگ وغیرمناسبی داره. ایشون بعضی وقتاخودش رو روی مبل دولاکرده وبه مبل میکشد. یابه طورطاق بازدرازکشیده ودستش رابه آلت تناسلی خودمیکشد؛نمیدونم چکارکنم که ابن رفتارش طول نکشه وبراش عادت نشه. ونمیدونم چه عکس العملی ازخودم نشون بدم. لطفاًراهنماییم کنید. مم نون میشم
- اسهال کودک یکساله
سلام دختر یکساله ام دوهفته هست که اسهال شده تموم میشه دوباره میگیره دوبار هم دکتر بردم شربت کوتریکسول لوپرامید داد با شیرخشک ببلاک ال اف دوتا آمپول زدن ولی خوب نشده الان دوباره آبکیو زرد شده چیکار باید بکنم
- دوز دارو
با سلام وقت بخیر من برای پسرم که ۹ و نیم سالشه میخوام شربت آزیترومایسین ۲۰۰ بدم چه مقدار باید مصرف کنه ؟؟ پیشاپیش ممنون از جوابتون
- س دخترگ ۲۰ ماهش چسب قطره ای خورده چی کنم
- دوزمصرفی شربت ازیترومایسین۲۰۰برای کودک۱سال و۸ماهه
میخواستم بدونم روزی چندسی سی ازشربت ازیترومایسین بدم به پسرم که یکسالو هشت ماه داره؟
- دوز مصرف شربت فارمنتین ۶۴۳
سلام اقای دکتر دخترم سرفه های شدید داره با غلط زیاد دکتر گفت احتمالا سینوس هاش هم عفونت داره دخترم ۸ سالشه با وزن ۳۶ کیلو دکتر بهش شربت فارمنتین ۶۴۳ داده هر ۱۲ ساعت ۵ سی سی با توحه به وزن دخترم به نظر شما ۵ سی سی کم نیست؟ من فکر می کنم ۱۰ سی سی با توجه به وزنش معقول تر هست
- آزیترومایسین برای بچه ۶ ساله که ۳۸ کیلو است
- دیکلوفناک برای فاویسم
سلام پسرم سه سالشه فاویسم داره امابخاطر تب شدید دکتربراش شیاف دیکلوناک تجویز کرد ضرردارد؟
- اسهال
سلام خسته نباشید پسر یک ساله ام اسهال شده تب هم دارد متخصص اطفال بردیم سفکسیم وکیدی لاکت واستامینوفن وزینک داده ولی با دادن سفکسیم اسهالش بدتر شده به جای سفکسیم چی برای اسهالش بدهم
- سلام.گلودرد وتب
سلام خانم دکتر.دختر من 6سالش هست و حدودا ۲۰ کیلو وزن و الان دو روزه تب و گلودرد داره،میخواستم لطف کنید آزیترو ۱۰۰ چقدر بهش بدم.ممنون
- دوم دون قرمز
سلام پسرم دوسال ودوماهش.چندروزپیش تب داشت.وگلوشم یکم عفونت داشت.سفکسیم 100واستامینوفن دادم خوب شد دوسه روز روی شکمش وزیرموهای سرش دون دون قرمز شده ولی نمیخارونه ازچیه..تشکر
- دخترم ۷سالَه بهش کتوتیفن دادم بدترشده یه سره۹
۲هفته دیفین هیدرامین با شربت اموکسی دادم خوب نشود
- شربت استامنوفن پاراکید سوسپانسیون
ایامیشه به کودک ۱۸ ماهه شربت استامنوفن پارکیدداد وچه مقدارممنون
- کیپ شدن بینی کودک
سلام آقای دکتر.خسته نباشید سوالی پرسیده بودم در مورد مصرف فنازولین برای کودک زیر دوسال لطف کردین پاسخ دادین.بچه من پانزده ماهه هست و در طول شب بینیش کیپ میشه و دمای صبح ذخیلی بدتر و هیچ مشکل دیگه ای ندارم توصیه شما چیه تا کیپ شدن بینیش بهتر بشه.ممنون
- قرص خوردن کودک
سلام آقای دکتر پسرم 18ماهشه دیروز بردنش خونه مادر شوهرم اونجا 6تا قرص فشار خورده اینا نفهمیدن بعد آوردن خونه دیدم بیحاله هی چشماش میرفت هی میومد بعد من گفتم شاید یه چیزی برداشته خورده آوردم شیر دادم خورد تازه امروز به من گفتن 6تاقرص خورده نیازی هست الان ببرمش دکتر الان حالش خوبه ولی قرصا رو خورده
- عرق سر کودک
- سلام خسته نباشیددخترم ۴ ساله شه وقتی سرما میخوره سرفه خیلی میکنه میخواستم راهنماییم کنین یک داروی خیلی خوب بهم معرفی کنین تاتهیه کنم سرفه هاش خشک هستش
- مدفوع چرب کودک 3ساله
با سلام .دختره 3ساله ی من تب داش با شربت استامینوفن و شیاف تبش رو قط کردم.متوجه شدم ک مدفوعش چرب هست.ولی ن زیاد.شل یا اسهالی هم نیس.رنگش هم روشن نشده .مدفوعش معمولی هس..و ترشح چرب داره.علتش چی میتونه باشه? میخوام توی خونه درمونش کنم.
- گرفتگی بینی
پسرم یکسال و نیم هستن و چن روز پیش سرفه و گرفتگی بینی داشتن که بهش دارو دادیم و برطرف شد اما حالا دوباره گرفتگی بینی داره و دور چشماش قرمزه و فقط شب ها به علت بی خوابی بهش دیفین هیدرامین و استامینوفن باهم میدیم بنظرتون درسته؟لطفا راهنمایی کنید خاهشا

