Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مدفوع نکردن نوزاد ۴ ماهه
سلام .نوزاد۳ماهه من ۵روزه شکمش کار نکرده.بردم دکتر قطره داده ولی دو روز گذشته بعدمصرف دارو ولی بازم شکمش کار نکرده
- اشتهاآور
سلام بچه 21ماهه پسر دارم وزنش 10.500 هست چون دوبار پشت هم مریض شده وزنش اوند پایین . میخوام بدونم شربت اشتهاآور چی صلاح میدونید بدم چقدر درروز و تاکی ادامه بدم؟ راسیپ هم خوبه؟
- مادر نوزاد ۲ماهه
سلام وقت بخیر من دندونم عفونت کرده و الان نوزاد ۲ماهه شیر میدهم چه انتی بیوتیکی بخورم که به بچه اسیب نرسدو برای سوزش ادرار چه دارویی استفاده کنم
- رشدمو
سلام آقای دکتر دخترم 17ماهشه موهاش خیلی کم پوش هستش و موهای ریزش هنوزبزرگ نشده موهاش خیلی با فاصله هستش خیلی ديررشد میکنه ممنون
- تک سرفه
سلام اقای دکتر بچم ۷ماه س تا۴ماهگی اس امپرازول دادم یهو قط کردیم. حالا از ۶ماهگی دوباره دکتر شروع کرده ولی وقتی خوابه و و مزه مزه میکنه تک سرفه هم داره.نگرانشم پس کی خوب میشه؟ اس امپرازول ۱۰ میدم صبح نصف شب نصف. لازمه بیشتر باشه دوزش؟ممنونم خیلی ممنونم
- سرفه خلطی
سلام عرض ادب وخسته نباشید اقای دکتر پسرم۱۶ماعشه ده روز پیش مریض شد ازیترو خورد سه روز الان سرفهای خلطی داره وانگار گلوش خلطی موقع نفس گشیدم خرخر میکنه چی واسش تجویز میکنی واینکه ده روزه چیزی نمیخوره خیلی کم اشتهاشدهدشاید به زور در روز یه تخم مرغ بخوره
- آسماویت
سلام وقت بخیر آقای دکتر ببخشید شربت آسماویت برای بچه قبل غدا باید بدیم یا بعد غدا؟
- ازمایش
سلام واحترام.پسرم ۱۸ماهشه برای وزنش کم بود آزمایش نوشتن ..چندروز قبل از آزمایش باید مولتی ویتامین واهن مصرف نکنه!؟وآیابایدناشتاباشه؟
- دل درد و مدغوع بلغمی 4ساله
سلام آقا ی دکتر دخترم از تا بستان که ویروس دل پیچه و حالت تهوع آمد گرفت بعد از اون موقع هی هراز گاهی دل پیچه داشت بردیم آزمایش گفت توی معدش عفونت هست شربت مترونیدازول داد خورد کمی خوب بود باز هراز گاهی دل درد داره الان مدفوع سفت وبلغمی هست 3ونیم سالش هست چیکار کنم آقای دکتر بد غذا هم هست خوب غذا نمیخوره
- آنفولانزا
با سلام دختر پنج ساله ام یک هفته هستش با علائم تب کم و آبریزش بینی و سرفه شدید هستش. چیکار کنم سرفه اش قطع بشه؟ ممنون
- شیرخشک
سلام دختر۴۰ روزه م،آلرژی و رفلاکس داره شیرخشک اچ آ میخورد، دکتر برا رفلاکس شیرخشک ای آر تجویز کرده،با توجه به آلرژی داره این شیرخشک مناسبه؟ خودمم رژیم رو رعایت میکنم. ممنونم
- سرفه کودک
سلام دکترجان خداقوت پسرم دوسال و چهارماه سرماخورده آبریزش بینی داره و خیلی سرفه های خشک داره سینش خس خس نمیکنه چه دارویی تجویز میکنید؟متشکرم
- دور سر
سلام آقای دکتر ببخشید من پسرم ۸ ماهه و ۱۸ روزه است وزنش ۹ و قدش ۷۱ یا ۷۲ است دور سرش ۴۳،۵ است این ماه دور سر ثابت بوده رشد نکرده دور سر تولد هم ۳۵ بوده آیا مشکلی داره؟چیکار باید بکنم؟دارویی برای رشد دور سر هست؟
- اسهال
سلام اقای دکتر.پسرم یک سال 8 ماه داره پنج روز پیش دل درد و اسهال به رنگ زرد شد بهش پودر کیدی لاکت زینک دادم بعد سه روز خوب شد روز چهارم اصلا دستشویی نکرد ولی امروز دوباره نفخ شدید باد شکم و اسهال زرد رو داره .چی بهش بدم .ممنون
- حساسیت
باسلام خدمت شما وسپاس بابت جوابگویی به سوالات اینجانب،میخواستم ازحضورتون سوال کنم که آیا امکان داره که بچه 14ماهه 2روز پس از پایان دوره 10روزه استفاده از فارمینتین643 کهیر بزنه؟ممنون
- سیاه شدن کودو هنگام گریه
- سرماخوردگی کودکان
سلام اقای دکتر من دختر ۴ساله دارم دوروزه سرما خورده الان تب لرز شبانه داره استامیوفن هشت ساعته ازیترو ۲۰۰ دوازده ساعته میدم بهش ولی بعد دوروز هنوز تب داره ممنون راهنمایی دارویی ضمنا وزنش ۱۴کیلو لاغراندام..باتشکر
- خون دماغ شدن کودک
سلام پسرم شب در خواب خون دماغ شده علت چیه؟ با تشکر
- رشدکودک
سلام خدمت دکتر محترم دختری ۴ساله دارم که ید ۹۳سانتی متر و نگران رشد قدیش هستم نسبت ب هم سن هاش رشد قدیش کمتر تغذیه هم خوب میخوره وزنش ۱۴..نیم کیلو هست بنظر شما چکارکنم تا حالا هم شربت های متنوعی خورده زینک پلاس مولتی ویتامین کیندر
- وقت خواب کودک ۱۵ ماهه
سلام وقت بخیر آقای دکتر کودک ۱۵ ماهه شب ساعت چند باید بخوابه ؟ و اینکه برای کودکان دیر خواب و بد خواب قطره یا داروی بی خطری هست ؟ واقعا بدخوابی بچم زندگیمون و مختل کرده لطفا راهنمایی کنید

