Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام اقای دکتر شیر بادام برا نوزاد 6ماهه خوبه وچقدر روزی بهش بدم
- دوز مصرف آزیترومایسین
سلام پسرم پنج سال و نیم داره وزنش ۱۷کیلو چطور و چه مقدار باید دارو رو استفاده کنه
- مولتی ویتامین
کودکم دو روزه مولتی ویتامین میخوره و کاملا بی اشتها شده چرا اینطوری شده
- قطره کورتونی چشم
سلام.شرمنده آقای دکتر بابت همه مزاحمتها.اقای دکتر سوال پرسیده بودم راجع به قطره سیپروفلوکساسین فرموده بودین موردی ندارد.دمتر برای آلرژی کودک قطره فلوکورت رو تجویز کردن که قطره کورتونی هست و من مرددم برای استفاده.بچه من یکساله هست.ممنون از لطف شما.
- ابریزش بینی و سرفه
- مولتیویتامین
سلام وقت بخیر من یک پسر ۲ سال و نیمه دارم شربت مولتیویتامین نش رو به مقدار زیاد خورده میخواستم بدونم مشکلی براش پیش میاد عوارضی داره چه کار باید بکنم
- افتادن از ارتفاع یک متری پسر ۴۵ روزه
پسر 45 روزه ام از بلندی 1 متری افتاد. سرش هم ورم کرده. نزدیک 6 ساعت هم خوابیده بود فقط. من باید چیکار کنم؟ الان 9 روز میگذره ولی ورمش هنوز هم خوب نشده. من چه کار کنم؟
- واسه همه غذا ها عوق میزنه
سلام روزتون بخیر دختر من ده ماهشه سکسکه های فروان داره غذا نزدیک دهنش میبرم عوق میزنه اشتها یه غذا نداره دو ماهه اصلا وزن اضافه نکرده ولی شیر خشک رو خوب میخوره و گلوش چند وقته خس خس میکنه زینک هم دادم فرق نکرد انقدر هین غذا خوردن عوق میزنه که بالا میاره مشکلش چیه چیکار کنم
- گوش درد
با سلام برای گوش درد نوزاد سه ماهه بوید چکار کنیم؟آیا فقط روش درمان طبیعی مثل استفاده از روغن زیتون هستش؟ممنون
- سرفه
سلام خسته نباشین ببخشید اقای دکتر پسرم چهار ماهشه از صب چن بار سرفه ی خشک کرده خلطم نداره. فقط چن بار پشت هم سرفه ها کوتاه و خشک میکنه چیکار کنم
- سلام پسر من ۵ سالش سفکسیم ۱۰۰ چه مقدار بهش بدم وزن ۱۸ کیلو
- شربت نئوزینک
سلام وقت بخیر آقای دکتر...به کودک یک ساله روزانه چقدر شربت نئوزینک بدم؟
- اسهال بچه دو ماهه
سلام نوزاد ۳ ماهه دارم ک ۲ روز ه شیر کم میخوره نمیخابه اسهال هم داره چکنم
- سلام کلاریسین موقعی که با اب مخلوط کردم شکرکی شد مشکلی نداره مصرف کنم
سلام شربت کلاریسین آنتی بیوتیک موقعی که با آب قاطی کردم شکرکی شد مشکلی نداره برای مصرفش
- ادرار
سلام آقای دکتر..دخترم دوماهشه ادارکوچکش به رنگ زرد هستش وقتی پوشاکشوبازکردم زردبودمشکلي داره
- تب و خلط گلو
پسرم 13ماهشه دو روز تب داره و بینی از داخل خلط داره و سخت نفس میکشه آبریزش ،عطسه،سرفه نمیزنه
- چشم
ياسلام دختري ٥ماهه دارم كه از بدو تولد چشم سمت راست اشك نميده.چشم سمت چپ عفونت داره و هر روز اشك از چشمش ميريزه.عفونت جوريه كه ميخوابه موقع بيدار شدن چشمش به هم ميچسبه.دو هفته پيش سرماخورده بود از هر دو چشمش اشك مي اومد.ولي الان باز قطع شده من أشكي نديدم.دكتر٣ماهه قطره چشم داده استفاده ميكنم اثري نكرده
- طرز خوابیدن
سلام اقای دکتر خسته نباشید نوزاد من بیست و چهار روزش هست. وقتی به پهلو میخوابونمش ، سرش رو به عقب برمیگردونه و سرش رو در همون حالت نگه میداره. به اصطلاح به صورت کمانی میخوابه. من نگرانش هستم. میشه لطفا راهنمایی بفرمایید با تشکر
- حساسیت به شیر گاو
با سلام پسرم هفت ماهش تموم شده، به شیر گاو آلرژی پیدا کرد. پنج روز اسهال داشت، داخل انگشت های دستش زخم شده شبیه ب اگزما، شربت سیتریزین و پماد هیدروکورتیزون بنطر شما میتونم براش استفاده کنم؟
- شیرخشک پپتی
سلام خسته نباشید آقای دکتر، دخترم ۴ ماهشه و به دلیل آلرژی شیر خشک آپتامیل اچ آ میخورد اما همچنان مدفوعش سبز بود و رفلاکس داشت الان چند روزی هست که آپتامیل پپتی میخوره دیگه رفلاکس نداره مدفوعشم زرد شده اما اسهال گرفته. ممکنه به خاطر آپتامیل پپتی باشه؟ اگر پپتی جونیور بدم ممکنه خوب بشه؟

