Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پسرم ۴ونیم سن داره گلوش عفونت داشت بردمش دکتر سفکسیم ۱۰۰ هر ۱۲ ساعت ۵ سی سی بهش داده الان میگه حالم بده رنگ وروش هم زرد هست چکار کنم لطفا راهنمایی کنید ممنونم
- سرماخوردگی
سلام ببخشیدبچه ام ۳سالشه سرماخورده میتونم دیفن هیدرامین کامپاندبدهم؟
- خوابب
سلام خسته نباشید . دختر من ۲۳ ماهش هس هنوزم سر خوابیدن اذیت میکنه یهو توی خواب یهو گریه میکنه یا هی وول میخوره مخصوصا اگ زودتر بخوابه درست میشه؟ دلیلش چیه با چی مستونم خوابش و درس کنم یا اصلا چاره ای نداره
- سلام خسته نباشین پسر من ۵سالشه گلودرد داره شربت آزیترومایسین رو گرفتم باید چقدر بدم وچندبار روزی
سلام آقای دکتر من مسافرت هستم امروز از صبح پسرم میگه یکم گلوم درد میکنه ولی مشکل دیگه ای نداره تا الان؟ چه شربتی بگیرم بهش بدم گلودردش خوب بشه؟
- آلرژی
سلام دکتر کودک من یکساله شده و طی این یکسال به پروتئین گاوی آلرژی داشته و خودم رژیم لبنیات داشتم الان اگه بخوام لبنیات مصرف کنم آیا میتونم به کودکم هم بدم ؟آیا لازمه داروی خاصی به کودکم بدم تا با شروع مصرف لبنیات معده و روده اش آمادگی پذیرش لبنیات رو داشته باشه و براش مشکلی پیش نیاد؟؟در صورت لزوم چه دارویی لازمه؟؟
- سرما خوردگی و تب
سلام وقت بخیر پسر۲۱ماهه رو بردم دکتر همراه تب سرفه خلط دار دکتربهش سفکسیم ۱۰۰ وآموکسی سیلین ۱۲۵داده آیا لازم این آنتیبیوتیک ها رو باهم مصرف کنه ؟برای تبش هم شیاف ۳۲۵تجویز کرده
- دارو
سلام خسته نباشین ببخشین من به پسرم روزی یک عدد قرص فولیک اسید میدم دوزش رو هم روی قرص ننوشته میخواستم بدونم میتونم بدم یا نه؟ دکتر بردم اون براش نوشته
- ویروس
سلام اقای دکتر من پسرم دوهفته پیش ویروس ده روز گرفت خوب شد ایا امکان دارد دوباره از کسی که این ویروس رادارد دوباره بگیرد باتشکر از شما
- شربت نیوزینک
با سلام دختر من 19 ماهه هست . تا حالا بهش زینک ندادم . میخواستم بدونم اگه بخوام شربت نیو زینک بهش بدم با چه دستور مصرفی بهش یدم. با تشکر
- تکرر ادرار
سلام دختر من۶ سالشه، الان چن روزی هست ک تکرر ادرار گرفته،ـدیروز قند ناشتا ۱۰۰بود،ـ خیلی میترسم، با اینکه از دیروز خیلی رعایت تغذیشو میکنم ولی الان هر ۱ساعت ی بار میرع دستشویی علت خاصی داره
- مصرف شیاف لاکستور 2 گرمی
با سلام پسرم 9 ساله هست تب داشت به جای شیاف استامینوفن از شیاف لاکستور استفاده کردم براشون کمتر از ده دقیقه متوجه شدم فرستادم دفع کرد ولی میگه کمرم و شکمم درد میکنه لطفاً راهنماییم کنید با تشکر
- پسر چهار یاله و نیمه ام اسهال ابکی زرد رنگ با دفعا کم دارد ،ایا نیاز به مصرف دارو هست؟
- سرفه خلط دار
- سوزش ادرار
جناب دکتر دختر چهارسالم دو روزه ادرار دردناک داره و خون در ادرارش هست، چه دارویی بایستی بهش بدم؟
- غده لنفاوی
سلام عرض ادب خترم 8ساله دارم که نزدیک چهار سال هست غده لنفاوی دو طرف گلوش متورمه آزمایش و سونو بردم که چیز خاصی نشون نداده ولی خیلی نگرانم الان نظر شما خواستم دونم
- آب آمدن از يک طرف چشم
سلام آقاي دکتر دخترم 19ماهشه و چشم سمت چپش هميشه بيشتر اوقات آب و اشک مياد چيکار بايد بکنم؟؟
- اگزمای کودک
سلام ببخشید کودکم خارش شدید گردن با دونه زدن زیاد داره طوری که از خارش پوست گردنش ضخیم شده چه پمادی بزنم که خوب بشه هیدروکیتزون کلوتریمازول زدم هیچ فایده ای نداره به خاطر کرونا هم دکتر نمیتونم بره چی بزنم که خوب بشه و پوستش دیگه ضخیم و خشک نشه ممنون از لطفتون
- سرما خوردگی
سلام خسته نباشید دختر من ۵ روزه تب داره یبوستم داره و گلوش تازه خلطی شده خیلی بی حال است چند روز پیش بردم دکتر سفکسیم ۱۰۰ براش نوشته وزنسم ۱۲/۳۰۰ است چقدر باید بهش بدم چند ساعته
- شربت تئوفیلین جی
سلام دکتر این شربتو برای کودک ۱۱ ماهه دادن هر ۸ساعت ۱ونیم سیسی خوبه؟ تاکی باید بدم؟؟
- گرفتگی صدا
سلام وقت بخیر دخترم ۱۱ ماهشه ی دفعه ای صداش گرفته هیچ علائم دیگه ای هم نداره علت چی هس؟

