Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت سیتریزین برا کودک 18ماهه
من شربت سیتریزین 10سیسی به اشتباه به کودک 18 ماهه دادم حالا چه مشکلی. پیش میاد
- تب اسهال مدفوع خلطی با رگه های خونی
سلام پسرم یک ماه دیگه میشه دوساله تب داشت براش شیاف گذاشتم اسهال گرفته با مدفوع خلطی رگه های خونی سخت دستشویی میکنه دلیلش چیه خیلی نگرانم بهش شیر پاستوریزه هم میدم قبلا شیرمحلی میدادم
- خلط گلووسرفه
سلام .پسرم چهارسالشه .گلوش خلط داره و سرفه های خلطی داره . تب و ابریزش نداره . ایا سفیکسیم 100براش خوبه ؟
- سلام ببخشید دخترم۵سالشه از دوستان مهد که ویروس آفت دهان داشتن ویروس منتقل شده و از علائم فقط تب داره هنوز افت نزده دهنش آنتی بیوتیک لازم داره یا فقط تب و کنترل کنم؟
- غذای کمکی
با سلام،آقای دکتر بچه من ۱ سالش تموم شده و هنوز توانایی خوردن غذا رو به راحتی نداره و حتما باید حتی سوپ رو واسش با دستگاه یکدست کنم و گرنه موادش توی گلوش گیر میکنه و به استفراغ ختم میشه.چیکار باید انجام بدم؟
- دددستشویی
سلام اقای دکترخسته نباشی دخترم ۳ سال نیم داردباوزن ۱۴ کیلوهستش ۸روز میشه دستشویی میکنه ۸روزدستشویی کردن عادی هستش یاچکاربایدکرد.ممنونم
- بی قراری کودک
پسرم ۶ماهشه تازه چن روزه رفته تو۷خیلی گریه میکنه خیلی از کوچیکی همینطور بوده فقط گریه میکنه و نق نق نمیدونم باید چیکار کنم
- مولتی ویتامین
سلام استاد. مولتی ویتامین وقطره آهن چقدبدم به پسرم یک سال ودوماهش..؟ واینکه خارجی بهتره یا ایرانی؟ قطره باکت ماید وتیرلوز بعدازدرمان هم میشه استفاده کرد مثلن به عنوان شستشو یا آلودگی هوا برابچه؟
- برای خلط سینه مناسبه؟
سلام دخترم سرمای شدید خورده گلوش چرک کرده اب ریزش بینی ام داره وقتی سرفه میزنه سینش خلط داره و میسوزه و باعث میشه گریه کنه دخترم ۱۱ ماهشه و ۱۱ کیلوهست از این دارو میتونم بهش بدم؟روزانه چند سی سی ممنون ازتون
- سلام وقت بخیر پسر من ۱۰ سالش هست برای تب وگلو درد شدید شما چه تجویزی دارید ؟
در صورتی که در حال خوردن آنتی بیوتیک است به مدت ۱۰ روز اما امشب دوباره تب کرده علت چیست ؟ داروی مصرف شده در این ده روز فلوکساسین میباشد
- گلو درد
سلام آقاي دکتر دخترم 22ماهشه و گلو درد داره آب دهانش را نمبتونه قورت بده و تب ميکنه تبش کم و زياد ميشه وزنش 10کيلو 500 هست.بردمش دکتر گفتن هر 6ساعت 5 سي سي شربت استامينوفن و کوآموکسي کلاو 457 5 سي سي هر 12ساعت .آيا مقدار تععين شده داروها با توجه به وزن و سن بچه مناسب است؟؟زياد از حد نيست کوآموکسي کلاو 5سي سي؟؟؟
- ارامش
سلام دکتر دخترم ۱۴ماهشه برای راحت دراوردن دندوناش چقدر شربت استئوکر میتونم بدم بهش؟درروز چندسیسی؟
- دندان
سلام آقای دکتر پسرم یک و نیم سالش فک بالا چهار دندون داره پایین سه تا نمیدونم چرا یکی در نمیاد چهار تا بشه سومی دوماه میشه در اومده ممنون میشم راهنمایی کنید
- شیرفاسد
سلام اقای دکترمامان رایان هستم سه ساله مریض خودتونه،رایان یه غُلُپ شیر کاکائو فاسدخورده چیکارکنم میترسم چیزیش نشه بهش یه لیوان آب دادم خورد
- یبوست
با سلام دخترم پنج سالشه موقع دفع مدفوع از مدفوع خون میاد و میگه ناحیه مقعد درد داره برای درمان چه کنیم ممنون از بزرگواریتون
- سرما خوردگی
سلام اقای دکتر بچه ام سرما خورده عطسه و ابریزش بینی داره سن ۲سالو ۸ماه وزن ۱۱یا۱۲ کیلو چ اسپری بگیرم تا خوب شه عطسه و ابریزشش واسه درمانه سرفه شربت پلارژن گفتین باید همون ۸ ساعت بدم یا ۶ ساعتم میتونم بدم تا زودتر خوب شه
- خلط پشت حلق و سرفه طولانی مدت کودک
- اسهال کودک17ماهه
پسرم قبلا روزی دوبار شکمش کار میکرد اما الان حدود 1ماهه روزی 4بار کار میکنه خیلی ابکی نیست اما سفتم نیست وزنش 15کیلو و غذا هم خوب میخوره .میترسم گوارشش مشکل نداشته باشه.ایااین اشکالی نداره
- رابطه جنسی
سلام وقتتون بخیر دختر من چند روزه که در مورد رابطه جنسی ازم سوال میپرسه 7 سالش هم هست چه جوابی بهش بدم ؟
- سرما خوردگی کودک ۸ ماهه
سلام.پسرم سرما خورده و سرفه داشت دکتر بهش اسپری آبی داد هر ۸ ساعت یه پاف.الان خس خس سینه داره میتونم هر ۶ ساعت از اسپری ااستفاده کنم؟؟؟ البته آرلژی و رفلاکس داره که برای اونم اسپری نارنجی و اس امپرازول میدم

