Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عطسه 2
سلام آقاي دکتر بابت پاسخ هاي خوبتون ازتون واقعا متشکرم گفتم دخترم ففط عطسه ميکنه آبريزش و تب نداره گفتيد سرما نخورده فقط قطره بيني و سيتريزين بدهم مقدار سيتريزين چه اندازه بدم؟؟
- ابله
سلام آقای دکتر دخترم هشت ماهشه ابله مرغان گرفته چ پمادی بزنم خوبه؟ بتامتازون خوبه یا ن؟؟
- اسهال و استفراغ
سلام آقای دکتر پسرم هفت ماهشه واسهال واستفراغ داره از وقتی دنیا اومده زیاد مدفوع میکنه تا دوماه شیر خودمو خورد ولی چون رفلاکس داشت دیگه سینمو نگرفت و شیر خشک نان میدم چند بار به خاطر اسهال واستفراغ بردم دکتر قطره پدی لاکت وزینک دادن ولی فرقی نکرده به نظرم پسرم به پروتئین گاوی حساسیت داره و وزن گیری هم خوب نیس در حالی که با وزن بالا متولد شد میتونم شیر خشک اپتامیل پوتی جونیور برایش بگیرم در ضمن دوماه تلاش میکنم بهش غذا بدم نمیخوره هرکاری کردم نخورد کلا کم اشتهاست برای وزن گیری هم راهنمایی کنید وزن تولد 3900وزن هفت ماهشه 8300
- سرماخوردگی نوزاد۲ماهه
سلام دکترخسته نباشی دخترم دوماهشه همیشه انگارآدامس تودهنشه میجوه وبعضی وقتادهنش پرکفه وبینیش کیپه وخرخرمیکنه وخیلی اب دهنش یاشیرتوگلوش میپره بعضی وقتاتوخواب یکی دوتاسرفه میکنه وازروزاول که به دنیااومدعطسه میکنه الان بیشترشده وزنش موقع تولد۲۶۴۰والان ۴۷۵۰ فردابایدواکسنشوبزنم بخداخیلی نگرانم بردمش دکترگفت رفلاکسه ودارویی ندادمیترسم سرماخورده باشه بخداخیلی نگرانم واکسنشوبزنم توروخداجوابموبدین ممنونتون میشم
- حساسیت
سلام آقای دکتر پسرم حساسیت به پروتیین گاوی داره صورتش اگزما شدید داشت به توصیه شما بهش پپتی جونیور میدم به نظرم اگزما صورتش همونطور مثل قبل بهتر نشده و به نظر میاد بیشتر هم شده البته دوروز پپتی جونیور بهش میدم آیا همچنان این شیرو بهش بدم یا قطع کنم
- سرماخوردگی نوزاد
سلام آقای دکتر ببخشید در مورد کیپ بودن بینی نوزاد ۵۴ روزه بردم دکتر برایش سفکسیم و شربت سالبوتامول و قطره فلوتیکازون داده است آیا شربت سالبوتامول خواب آور است و قطره فلوتیکازون برایش ضرر ندارد
- کم اشتهایی
سلام وقت بخیر. ببخشید دکتر دخترم ۵روز پیش واکسن ۶ماهگی زده.از اون موقع خیلی کم اشتها شده اصلا غذا نمیخوره شیر میخوره ولی دهنشو برا غذا باز نمیکنه گریه میکنه.حتی آبم خیلی کم میخوره.دلیلش چی میتونه باشه؟
- مطب
سلام اقای دکتر شما پنجشنبه ها مطب تشریف دارین
- بیش فعالی نوزاد
سلام
دکتر خسته نباشید
دختر من نوزاد دو ماهه هست. همش دوست داره جوری نگهداری که قدمهاش به زمین بخوره. قدم بزنه، ببری جلوتر، و روی سینه نگه داشتنی، آرام تر است و اونطور عادت کرده. میخواستم ببینم آیا نوزاد دوماهه که بتواند قدماشو برداره بذاره بیش فعال نیست؟ طبیعیه؟ - لاغری در دوران شیردهی
سلام من نوزاد ۸ ماهه دارم و از شیر خودم تغذیه میکنه، خیلی لاغر شدم، من قبلا از قرص چاقی هیمالیا استفاده کرده بودم، میتونم الان که پسرم غذاهای کمکی هم مصرف میکنه ، من از قرص هیمالیا استفاده کنم؟ حتی به مدت ۱۵ روز نه زیاد.
- فرنی
سلام آقای دکترخسته نباشی فرنی روزی چن وعده برانوزادپنج ماهه بدم واینکه بهداشت گفته روزی یه قاشق بده ولی سیرنمیشه دوقاشق میدم ضررداره؟واینکه باآب درس میکنم فرنی آردبرنجواصلاشیرنمیزنم ضررداره؟
- غذا
سلام آقای دکتر خسته نباشید من برای نوزاد پنج ماهه م سرلاک برنج گرفتم روش نوشته شش ماهگی اشکالی نداره بهش بدم خیلی به غذا علاقه داره اگه خوبه میشه راهنمایی بفرماید چطور بدم روزی چند وعده با تشکر
- گریه شیرخوار ۷ ماهه
سلام.پسرم ۷ ماه و ۱۱ روزس.نزدیک به یک ماه بود شبا تو خواب هر یک یا دوساعت گریه میکرد.درحالی که تا قبل این یک ماه شب رو راحت ۶ ساعت میخوابید.دو روز بود که به خاطر کمتر کردن حجم شیرش بهتر شده بود.ولی الان دوباره سه شبه مثل قبل شده.همش تو خواب گریه میکنه.هی از این پهلو به اون پهلو میشه نمیتونه ارومشه و اخر سرم گریش خیلی شدید میشه باید بغلش کنم بگردونم تا ارومشه و بخوابه. دو روزه که صبح ها هم خیلی بیقراره زمین نمیمونه فقط تو بغل اروم میشه.چیکار کنم.خیلی نگرانشم.مشکل از چیه.
- سرفه شدید
سلام اقای دکتر پسرم دوماهه است چند روزه همش سرفه میکنه سرفه میگیرش سرفش خیلی طولانیس بعد صورتش قرمز میشه شربت ایوارمی براش گرفتم تاًثر نداشت
- بچم گوش هاشو زیاد میکشه نا آرامه
بچم سرما خورده بود الان گوششاشو میکشه زیاد ناآرامه
- مصرف سرترالین در بارداری
سلام من قبلا سرترالین برای وسواس مصرف میکردم بعد اقدام به بارداری کردم و قطعش کردم الان ماه هفت بارداری هستم و بشدت وسواس و افسردگی پیدا کردم طوری که از بچه دار شدن بیزار شدم از روانپزشکم پرسیدم گفت مصرف سرترالین خطرخیلی کمی داره ولی نمیشه گفت بی خطره، میخواستم از متخصص اطفال بپرسم بچه چه در بارداری و شیردهی مشکلی پیدا نمیکنه؟
- وزن کم کردن نوزاد
سلام اقای دکتر. بچه ی من سی و دو روزه هست. در عرض سه چهار روز خیلی لاغر شده کلا صورتش آب شده. بچه رو که بغل میکنی کاملا احساس میکنی سبکشده . تو این سه چهار روز نه تب کرده نه روند تغذیه ش عوض شده نه روند بیرون رویش تغییر کرده. هیچ چیزی تغییر نکرده. فقط دلدرد داره که اونم از دو هفتگیش شروع شده و مورد جدیدی نیست. اقای دکتر این تغییر وزن موردی داره ؟ نگران کننده هست؟ چیکار باید بکنم؟
- شیر
سلام خدمت شما من از شما پرسیدم چه جوری شیرروازبچم بگیرم وبه شیرخشک عادتش بدم شماگفتید که بهتره به شیر پاستوریزه کم چرب با استکان عادتش بدم مشکل من همینه که چه جوری این کارروبکنم یعنی چه طوری راطیش کنم که صبح وشب شیر من روول کنه وشیر پاستوریزه با لیوان بخوره چه جوری یادش بدم عادتش بدم میشه کمکم کنید
- عفونت چشم نوزاد
سلام پسرم دوماهشه ازوقتی بدنیا اومده هردوچشمش عفونت داره واب میاد دکتر قطره باکتی مایدهر۶ساعت وپماد شب قبل ازخواب داده گفتن شایدمجرای اشکش بسته باشه روزی چندبارهم بااب گرم چشاشومیشورم ولی دوباره تا دارو روقطع میکنم همونجوری میشه.چیکاربایدبکنم مجرای اشکش بازبشه تاچندماهگی اینجوری میمونه مرسی
- بسته نشدن ملاج سر
دخترم 8ماه و ده روزه دندان درنیاورده و ملاج هم کامل بسته نشده پیش متخصص اطفال بردم آزمایش نوشت بنظرتون از چی میتونه باشه

