Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مدت زمان استفاده از قطره بینی
سلام دکتر ببخشید تا چند روز باید از قطره بینی سدیم کراید برای نوزاد دو ماه باید استفاده کرد و اگر بعد از این مدت خوب نشد چکار کنیم ممنون دکتر جان
- یبوست
باسلام. پسر من هفت ماه و نیمه است. چند روزی شکمش سفت و سیاه کار میکند، نمیتواند خوب مدفوع کند و فقط کمی مدفوع میکند.چکار کنم؟
- دمای بدن
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم۹ماهشه همیشه دست وپاش باسر ب داغی میزنه تبم نداره ولی انگار دمای بدنش بالای مشگلی نیس؟
- شیرخشک
سلام وقت بخیر،آقای دکتر برای درست کردن شیر خشک از آب دستگاه تصفیه که جوشیده شده میتونیم استفاده کنیم؟
- فرنی با نشاسته
سلام آقای دکتر بچم داخل ۷ ماهه از فرنی بدش اومده اصلا لب نمیزنه میشه با نشاسته و آب براش فرنی درست کنم؟؟
- دندان
سلام اقای دکتر دختر من ۷ ماهسه ودندان درمیاره خیلی سرش داغ میکنه و خیلی کلافه من برایش ایلو پروفن گرفتم چقدر بهش بدم وزنش ۸ کیلو هست
- مدفوع نوزاد
سلام آقای دکتر پسرم ۶۵ روزشه مدفوعش سبز تیره و خیلی بد بو .این رنگ و بوی بد دلیل خاصی داره؟
- نوزادنارس
سلام نوزاد هفته ۳۰ بدنیا امده باوزن ۱۳۰۰ گرم دختر... ۲۳ روزه تو NICU بستریه تو این مدت وزن اضافه نکرده همچی خوبه نرماله فقط وزن اضافه نمیکنه مشکلش چیه ؟ ایا طبیعیه؟
- اسهال
سلام خسته نباشید دخترم پنج ماه ونیمه است از سه ماهگی به بعد اسهال بلغمی داشت شیرخشک نان بهش میدادم دکتر شیر ال۱۱۰ براش تجویز کرد باز هم خوب نشد بعد بیومیل سوی بهش دادم بالا آورد دوباره شیرش رو عوض کرد آپتامیل پپتی جونیور بهش داد از دیروز بعد از ظهر بهش دادم خورد دیشب شکمش سفت کار کرد بدون بلغم درضمن دیشب بهش ۲۵ قطره مولتی ویتامین بیبی جویس دادم امروز بعدازظهر شکمش کارکرد آبکی وسبز تیره میخواستم بدونم شیر روش نمیفته یا از قطره شکمش آبکی وسبز تیره شده با تشکر
- نوزاد
سلام دخترم دوروز بود به دنیا اومده بود برای نافش گفتن پماد بتامتازون بزن تا اذیت نشه منم زدم بعد از چند روز دیدم خشک نمیشه دیگه نزدم الآن 26روزشه نافش خشک شده ولی هنوز نیافتاده میشه کمکم کنین آیا چیزی هست که بزنم ونافش بی افته
- راحت نخوابیدن کودک
سلام خسته نباشید من دخترم ۱۵روزه رفته تو هفت ماهگی شبها اصلا تو جای خودش نمیخوابه همش غلت میخوره این ور و اونور کلا تا صب همینجوری مث ادم بزرگا تکون میخوره نمیتونه راحت بخوابه توروخدا دلیلش چیه من چیکار کنم
- نشستن
سلام ببخشیدمن ازچه زمانی میتوانم نوزادم رابنشانم؟
- واکسن شیش ماهگی
پسر من سرما خورده نوبت واکسنش هم هست حالا با وجود سرما خوردگی بچه ام میشه واکسن شیش ماهگی رو زد
- آلژي گاوي
سلام آقاي دكتر من از كجا بدونم بچم آلژي گاوي داره يا نه؟
- کبد
سلام ببخشید آزمایش دخترم که نه ماهشه شده ۴۶ برای کبد
- چرا ناف ۱ ماه ام ترشح دارد
- کولیک
سلام پسر من سه ماهشه کولیک شدید داره قطره کولیف اینفاکول کولیز و.... همه رو براش گرفتیم فقط یا کولیف یکم آروم تره الان چند روزه خیلی شدید شده دلدردش استامینفون پاراکید میتونم بهش بدم؟
- حساسیت غذایی
با سلام آیا میتوان به نوزاد یازده ماهه که حساسیت غذایی داره ماست لاکتیویا داد؟؟؟چند باری بهش ماست لاکتیویا دادیم چشماش قرمز شده آیا قرمزی چشماش میتونه برای ماست لاکتیویا باشه ؟؟؟با تشکر
- امپول دو ماهگی
سلام دخترم دو ماهشه وزنش پنج کیلو وصد هستش بعد از زدن واکسن دو ماهگی اول جای واکسن کبود سفت و بعد هم قرمز و آبسه زد دکتر بهش سفالکسین داده الان یک روزه داره استفاده میکنه ولی تغییری نکرده الان شش روز از زدن واکسن میگذره تب نداره پاهاشم حرکت میده ایا مشکلی هست.باید چیکار کنم خیلی نگرانم لطفا راهنمایی کنید
- رشد کم دور سر نوزاد
با سلام . خواهر زاده ام یازده ماهشه .ماه نهم دور سرش رشد نکرده و ماه دهم رشد دور سرش کم بوده است ..با توجه به اینکه هوش خوبی دارد و در بین اقوام کله کوچک داریم آیا این مساله مشکل ساز هست؟

