Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت
سلام دکترپسرم ۱۰ماهشه دوماه پیش بستری شدگفتن کمخونی شدیدداره براش شربت زینک سولفات نوشتن شربتش افتادشکست الان رفتم دوباره خریدم که بهش روزی یک سیسی بدم چندروزه بهش میدم ولی امشب وامروزهمش توخواب بیدارمیشه گریه میکنه قبلارفلاکس داشت دلیل گریش مصرف شربت زینک سولفات نیست؟میتونم قطره دایمیتکون بهش بدم؟
- قرص نکسیوم
دختر من ۵۰ روزشه دمتر برای رفلاکسش قرص نکسیوم داده آیا ضرر نداره چون بیشتر خوابه انگار خیلی آرومه
- رفلاکس نوزاد
سلام اقای دکتر دختر من ۴۰ روزشه و شدیدا نفخ داره و رفلاکس داره و بینیش کیپ هست شما چه دارویی رو براش تجویز میکنید
- سلام خسته نباشین پسره من سه ماه بیست روزش است تومتفوش خون دیده بودم بردم اطفال شربت گلوکونات داد سه روزاست بهش میدم ولی ازوقتی این شربتومیدم خیلی گریه میکنه بی قراری میکنه ایاازشربته یاربطی نداره ممنون میشم اگه جوابموبدین
باسلام خسته نباشین اقای دکترمن پسرم سه ماه بیست روزشه توی اسهالش خون دیده بودم دکتربردم شربت زینگ گلوکونات نوشته ولی ازوقتی این شربتومیدم خیلی گریه میکنه بی قراره نگرانم بنظرشما ازشربت اس یانه ربطی نداره
- سلام دختر من سه ماهشه بهش قطره پلاژین روزی پنج قطر دادم الان دیدم نوشته خطر ناک نگران شدم چه مشکلی پیش میاد
سلام دختر من سه ماهشه بهش قطر پلاژین روز پنج قطر دادم خطر داره
- سنگ کلیه نوزاد دو ماهه
سلام.نوزادی دو ماهه دارم که هر دو کلیه هاش سنگ داره.میخواستم بدونم شربت پلی سیترات سنگش و دفع میکنه؟
- شربت سفیکسیم برای بچه یک نیم ساله
سلام دکتر شربت سفیکسیم را برای بچه یک نیم ساله چندسیسی بدم
- واکسن دوماهگی
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر. ۲۴خرداد واکسن دوماهگی پسرم هست .گفتین چند روز قبل واکسن ازتون بپرسم که چه قطره ای و چطور بهش بدم برای واکسن؟ بیمار خودتون هست آیهان انصاری.بیمارستان بخاطر تب بستری شده بود ۳هفته پیش
- اسهال نوزاد
بچه من 1 ماهشه الان 1 هفته اسهال شده هم شیر میخوره سری پی پی میکنه بینیشم بند میشه شیره خودمو بهش میدم ولی از وقتی مریض شده خیلی بد شیر میخوره
- بی قراری
دختر شش ماهه و بیست روزه ای دارم الان یه روز است خیلی کم خواب شده و تو خواب هم همش گریه میکند واقعا مستاصلم باید چکار کنم
- دیدن تلوزیون و نشستن
سلام خسته نباشید من میتونم نوزاد6ماهه خودمو بزارم برنامه کودک ببینه.؟
- واکسن 6ماهگی
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر امکانش هست واکسن 6ماهگی رو دیرتر بزنم؟ حدود 1هفته
- پرسش
سلام قطره روتفلور برای نوزاد باقله ای مضر است یا نه
- سرفه
باسلام خدمت آقای دکتر یه دختر۹ماهه دارم فقط صبح سرفه میکنه که ازخواب بلندمیشه دکترم بردم شربت دکسترومتورفان باسالبوتامول نوشت یه مدت خوب شددوباره سرفه می کنه شماره پیشنهادی داریدممنون میشم
- سرفه
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم بعد از زدن واکسن چهار ماهگی بی اشتها شده است و سرفه های خفیف دارد و کمی بهانه گیر شده است و صدایش گرفته لطفا راهنمایی کنید ممنونم
- عفونت چشم نوزاد
سلام دخترم ۱۹ روزشه مدفوع که میکنه همراه با باد اولش بو میده . شیر خشکم بهش ندادم
- وزن نوزاد
سلام خسته نباشید دخترم وقتی بدنیا آمد وزنش ۲/۷۵۰ بود و الان شش ماه داره وزن ۶/۴۰۰ و قد ۶۵ سانت میخاستم بدونم طبیعی هستش ؟ شیرمادر میخورد اما ۲ ماه شیر خشک هم میخوره
- قطره آهن و مولتي ويتامين
سلام آقای دکتر پسرم ۵ماه و ۲۰روزشه معمولا قطره های مختلف بهش نمیسازه توی دفع دچار مشکل میشه براش قطره آدزیر تجویز کرین یبوست نشد ولی ۳۰قطره رو نمیخوره بالا میاره اوق میزنه یکسره گریه میکنه قطره دیگه ای هست که طعمش بهتر باشه؟
- سرماخوردگی
سلام دخترم ۴ماهشه سرفه میکنه چی خوبه براش
- ریفلاکس نوزاد
سلام. دختری دارم 4 ماهه ریفلاکس معده داره شیر ببلاک ar میخوره به همراه قرص فاموتدین 20(نصف قرص در 10 سی سی آب حل میکنیم 2 سی سی بهش میدیم شب و روز) شیر مادر هم بهش میده وقتی شیر مادر میخوره خیلی اذیت میشه و استفراغ میکنه خواستم بیینم میشه شیر مادر بهش ندیم و قرص فاموتیدین رو قطع کنیم؟

